Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
Urkie |
Geplaatst: 27 Okt 2008 23:21 Onderwerp:
| |

|
Het einde van Halo 1, "This is only the beginning" Kreeg ik gewoon kippenvel van. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 27 Okt 2008 23:28 Onderwerp:
| |

|
Halo 2 einde cinematic
vandaag ook nog eentje: Crysis warhead met de brug+trein+c4. ik hou het vaag ivm spoilers
@ Urkie
en dan vooral dat melodie-tje daarna! |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 27 Okt 2008 23:56 Onderwerp:
| |

|
Toen ik in #2 gang zat in Saints Row 1, N.F whiteboys. (online multiplayer) |
|
Terug naar boven |
|
|
Seagull5 |
Geplaatst: 28 Okt 2008 00:54 Onderwerp:
| |

|
im2duvi schreef: |
Wel heb ik vandaag Brothers in Arms: Hell's Highway uitgespeeld en ik moet zeggen dat daar toch ook wel enkele epic momenten in zaten  |
Einde van BiA was inderdaad wel even een kippenvelmomentje Was de eerste keer dat ik echt emotioneel werd 'geraakt' door een spel, normaal zijn die verhaaltjes altijd een beetje triest en cheesy. Goede tweede qua beleving zou Crysis zijn, dat spel is echt net een biscoopfilm waar je zelf de hoofdrol in speelt.
Verder heb ik nooit vage JRPG's als Tenkuda No Hayakashi 2 of weet ik het gespeeld dus over alle 'emotionele' ( ) momenten in die games kan ik niet meepraten. Ik kan me, zonder beledigend over te willen komen, trouwens ook niet voorstellen dat mensen echt geraakt worden door dat soort games... Ik heb gehoord van mensen die zaten te janken om Final Fantasy. Dan denk ik, je zit toch ook niet te slikken bij de Donald Duck of zo? |
|
Terug naar boven |
|
|
atomic power robot |
Geplaatst: 29 Okt 2008 20:22 Onderwerp:
| |

|
in Mother 2 (GBA (ook bekend als Earthbound)) toen ik Giygas versloeg (de eindbaas van het spel) dat gevecht was gewoon zo apart vergeleken met andere momenten, eigenlijk was het hele spel een geweldig game moment (of het nou in het japans is of niet) |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 30 Okt 2008 17:04 Onderwerp:
| |

|
Hmm een eindbaas?
Citaat: | Kunnen jullie het wel bij indicatiemomenten houden en niet de eindes spoilen bijvoorbeeld. Want ik hoor MGS4 voorbij komen, maar ik hoop dat niemand reageert en dan gewoon dingen spoiled van MGS4, zoals het einde ofzo omdat ie zo mooi was in zijn ogen.
Bij voorbaat dank |
Citaat: | Of gooi er even een spoilertje(tekst wit maken) overheen zoals ik had gedaan, ik weet nu bijvoorbeeld het Kingdom Hearts einde al voordat ik hem ga spelen, gelukkig ken ik de personage's niet. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
.hotchilisaus. |
Geplaatst: 30 Okt 2008 17:36 Onderwerp:
| |

|
bij zelda als je een puzzel hebt opgelost en als je dan dat melodietje krijgt
krijg ik altijd een goed gevoel bij  |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 30 Okt 2008 17:57 Onderwerp:
| |

|
Als ik op een 16-bit systeem een eindbaas versla, heerlijk!  |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 30 Okt 2008 18:42 Onderwerp:
| |

|
.hotchilisaus. schreef: | bij zelda als je een puzzel hebt opgelost en als je dan dat melodietje krijgt
krijg ik altijd een goed gevoel bij  |
Je hebt me op een idee gebracht, dankjewel
Zie dit topic. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 30 Okt 2008 21:08 Onderwerp:
| |

|
Seagull5 schreef: | im2duvi schreef: |
Wel heb ik vandaag Brothers in Arms: Hell's Highway uitgespeeld en ik moet zeggen dat daar toch ook wel enkele epic momenten in zaten  |
Einde van BiA was inderdaad wel even een kippenvelmomentje Was de eerste keer dat ik echt emotioneel werd 'geraakt' door een spel, normaal zijn die verhaaltjes altijd een beetje triest en cheesy. Goede tweede qua beleving zou Crysis zijn, dat spel is echt net een biscoopfilm waar je zelf de hoofdrol in speelt.
Verder heb ik nooit vage JRPG's als Tenkuda No Hayakashi 2 of weet ik het gespeeld dus over alle 'emotionele' ( ) momenten in die games kan ik niet meepraten. Ik kan me, zonder beledigend over te willen komen, trouwens ook niet voorstellen dat mensen echt geraakt worden door dat soort games... Ik heb gehoord van mensen die zaten te janken om Final Fantasy. Dan denk ik, je zit toch ook niet te slikken bij de Donald Duck of zo? | RPG's hebben een diep, soms dramatisch verhaal die wel degelijk zorgt voor een emotionele werking. Het einde van FF:Crisis Core VII was ook best zwaar en emotioneel. Vooral doordat ik niet wist hoe het einde zou verlopen met Zack, omdat ik daarvoor weinig ervaring had met FF:VII. |
|
Terug naar boven |
|
|
XtraNL |
Geplaatst: 02 Nov 2008 22:27 Onderwerp:
| |

|
Beste gamemoment?
Dat zal dan bij mij het einde van Kingdom Hearts 1 en 2 zijn.
En ik heb paar weken terug ook MGS3 uitgespeeld, ook een erg mooi einde. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 02 Nov 2008 23:38 Onderwerp:
| |

|
De beste game momenten zijn bij de eindes van de Kingdom Hearts en Final Fantasy games omdat die mij gewoon raken.
Ook geeft het mij een heerlijk gevoel als je een lastige of de laatste baas van een spel eindelijk verslaat. Die laatste eindbaas mag dan nog zo makkelijk zijn (DMC4 bijvoorbeeld), toch zit ik vrijwel te shaken wanneer het gevecht begint. Ik ben een gamer die echt in een game gezogen word en mee gaat voelen met de personages. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 03 Nov 2008 16:34 Onderwerp:
| |

|
Als je een Game 100% hebt, waar je zo lang voor werkt en dan dat hoogtepunt
Jammer dat het daarna bergaf gaat  |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 03 Nov 2008 17:10 Onderwerp:
| |

|
Goof schreef: | RPG's hebben een diep, soms dramatisch verhaal die wel degelijk zorgt voor een emotionele werking. Het einde van FF:Crisis Core VII was ook best zwaar en emotioneel. Vooral doordat ik niet wist hoe het einde zou verlopen met Zack, omdat ik daarvoor weinig ervaring had met FF:VII. |
Inderdaad, die was ik vergeten. Het einde van Crisis Core was ook erg indrukwekkend en meeslepend. Ik wist wel wat er ging gebeuren, maar de manier waarop was erg sterk. De soundtrack voor dat gedeelte was ook perfect en maakte de hele scene geweldig af. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 03 Nov 2008 19:06 Onderwerp:
| |

|
In Halo 3... online... teabaggen!
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Orian |
Geplaatst: 03 Nov 2008 20:48 Onderwerp:
| |

|
Mass effect, zodra je de keuze krijgt de council te laten sterven/leven. Wat een keuze
Ook Twilight princess, en dan gewoon het eerste begin. Eindelijk weer een waardige zelda na al die tijd  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 03 Nov 2008 22:13 Onderwerp:
| |

|
Orian schreef: | Mass effect, zodra je de keuze krijgt de council te laten sterven/leven. Wat een keuze
Ook Twilight princess, en dan gewoon het eerste begin. Eindelijk weer een waardige zelda na al die tijd  |
Ik had meer last van de keuze tussen ash en die andere gast  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 03 Nov 2008 22:36 Onderwerp:
| |

|
Dat teabaggen heb ik ook meegemaakt ja... vage shit, maat! |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 03 Nov 2008 23:09 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Orian schreef: | Mass effect, zodra je de keuze krijgt de council te laten sterven/leven. Wat een keuze
Ik had meer last van de keuze tussen ash en die andere gast  |
Het mooiste moment vond ik dat je de pas het schip had en dat je je crew toe ging spreken. Gewoon hoe dat voelde met de muziek erachter en hoe cool het werd gezegd (misschien had ik gewoon 'n coole speech gekozen) gaf me toen echt 'n super cool gevoel. Verder natuurlijk het hele eind stuk bij Mass Effect, hoe filmisch ze dat spel hadden gemaakt... één woord: geweldig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mrakz0r |
Geplaatst: 05 Nov 2008 15:45 Onderwerp:
| |
![]()
|
Duidelijk het moment in MGS4 wanneer je op shadow moses island terug komt. Zodra de muziek begint te spelen en wanneer je de flashbacks hoort. Dit was een bijna-huil-moment voor mij.
Een ander geweldig game-moment van mij is heel lang geleden, in de tijd van de Amiga. Ik had het spel Superfrog, supervet spel toen die tijd. Perongeluk deed ik diskette 3 erin en werd verrast door een tekenfilm intro van het spel. Dit was 1 van de mooiste Amiga momenten.
Nog een super-moment was toen je in Final Fantasy 8 in space beland. Wanneer je eindelijk Rinoa hebt gered en op de (verloren) Ragnarok terecht komt. Nadat alle ellende achter de rug was begon de muziek te spelen. Erg emotioneel!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 05 Nov 2008 19:09 Onderwerp:
| |

|
Lol ik heb Mass Effect maar dat spel speelt zo stroef en kut qua controls, dat ik het nu niet meer speel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 05 Nov 2008 20:21 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Lol ik heb Mass Effect maar dat spel speelt zo stroef en kut qua controls, dat ik het nu niet meer speel. |
Hmmz, of je kon het gewoon niet? Als je dat spel niet kan waarderen dan weet ik het ook niet. Als je het spel koopt (als je het werkelijk hebt gekocht) voor wat 't werkelijk is, dan kan ik niet zien hoe je er teleurgesteld in kan zijn. Heb hem zelf op de 360 gespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 06 Nov 2008 17:37 Onderwerp:
| |

|
Ja ik weet niet, ik had op dat moment ook andere spellen gekocht, The Witcher, en die greep me veel meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 06 Nov 2008 19:08 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Ja ik weet niet, ik had op dat moment ook andere spellen gekocht, The Witcher, en die greep me veel meer. |
Ah ja, dat is ook zeker een tof spel Maar dat speelt toch stroever als mass effect?
Ik kan je aanraden om mass effect toch echt weer te gaan doen, als er een spel is wat ik vaak heb gespeeld dan is het dat wel. Vooral als je dingen ook buiten de mainquestline doet, gewoon in the citadel. Toen ik het voor de tweede keer speelde had ik echt zoiets van, damn dat ik dit allemaal niet had gedaan toen.
Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, maar het is echt een geweldig spel imo  |
|
Terug naar boven |
|
|
Silverblade |
Geplaatst: 06 Nov 2008 20:50 Onderwerp:
| |

|
Toen ik bovenop een van de hoogste gebouwen van GTA IV stond, 's avonds laat Echt friggin' mooi, Liberty City met alle lichten aan  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |