Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 12 Okt 2008 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

sorry kirosaki01, ik heb geen diablo msichien iemand anders

Weet iemand nog de releasedate van Trackmania DS?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vinnie13 BerichtGeplaatst: 12 Okt 2008 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Is de TGS nou afgelopen vandaag.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 12 Okt 2008 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Je kan toch bij Diablo II met zijn 8en online in een server?

Dus misschien als er geďnteresseerde zijn kunnen we een Gamed server maken. Het is wel lang geleden dat ik het speelde.

Ik zou Diablo II wel weer eens installeren als je een paar mensen bij elkaar sprokkelt.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Okt 2008 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Kurosaki01 schreef:
Je kan toch bij Diablo II met zijn 8en online in een server?

Dus misschien als er geďnteresseerde zijn kunnen we een Gamed server maken. Het is wel lang geleden dat ik het speelde.

Ik zou Diablo II wel weer eens installeren als je een paar mensen bij elkaar sprokkelt.

Finally dit is al een begin. Wel ik zal wel eens een apart topic maken dat trekt meer aandacht. Misschien kan ik wel iemand regelen al van mij uit teminste als je met één code 2 keer online kan, en als ik het me goed herinner kan dat niet.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 13 Okt 2008 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wou eigenlijk iets vragen aan Lilyman namelijk hoeduur Budokai Tenkaichi 3 voor de PS2 is in zijn winkel. Ik vindt 30 euro nog wel ietsjes te duur voor deze game.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Okt 2008 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat

OK heel moeilijke keuze: Een PS3 of de Logitec Z5500 + XFi blaster extreme gamer soundcard?

Ik kan echt niet kiezen
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Okt 2008 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

JasperCLA schreef:
OK heel moeilijke keuze: Een PS3 of de Logitec Z5500 + XFi blaster extreme gamer soundcard?

Ik kan echt niet kiezen

Ik zou de PS3 pakken tenzij je met een zwakke onboard soundcard zit en een oortjes van het Kruidvat ofzo. Heb je verder nog een Wii of Xbox 360?

Bekijk het zo:
PS3 = Meer games om te spelen
Boxen + card = beter geluid

Wat heb je liever? Meer games om te spelen of beter geluid?
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Okt 2008 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3 natuurlijk!
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Okt 2008 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb al een Xbox 360, ze komen er alle2 zeker maar ik verwacht rond mei zeker een prijsdaling van die ps3 wat ik niet van die Z5500 verwacht. Maar die PS3 is zooo mooi, meer een hebbedingetje eigenlijk
Ik kan gewoon niet kiezen maar ik hu meer van me pc natuurlijk en zit nu met een 5.1 setje van labtec, geeft geen slecht geluid maar kan beter, en onboard sound van de ASUS P5K-E.

Ik weet het echt niet
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Pfoe spannende cijfers: De PS3 staat op 17 miljoen verkochte (verscheepte?) consoles en de 360 op 24 miljoen stuks, aldus Eurogamer.

PS3 schijnt de 360 te hebben outsold in het 2e kwartaal van dit jaar, weliswaar met een klein aantal, maartoch: 2,4 miljoen (PS3) tegen 2,2 miljoen (360). Waarschijnlijk draaien die rollen om eind dit jaar, maartoch: het is een opvallend resultaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog nieuws van APB?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Roderick schreef:
PS3 schijnt de 360 te hebben outsold in het 2e kwartaal van dit jaar, weliswaar met een klein aantal, maartoch: 2,4 miljoen (PS3) tegen 2,2 miljoen (360). Waarschijnlijk draaien die rollen om eind dit jaar, maartoch: het is een opvallend resultaat.
En het grappige is, Nintendo doet 2,4 miljoen op een maand.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

JasperCLA schreef:
Nog nieuws van APB?

Nee, anders had je het op Gamed gelezen
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
JasperCLA schreef:
Nog nieuws van APB?

: (

Ik hoop dat deze snel uitkomt, ik heb hier best wel zin in
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

JasperCLA schreef:
Rene Groen schreef:
JasperCLA schreef:
Nog nieuws van APB?

: (

Ik hoop dat deze snel uitkomt, ik heb hier best wel zin in

De game komt sowieso niet snel uit, dat kan ik je wel vertellen.
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Ik heb al een Xbox 360, ze komen er alle2 zeker maar ik verwacht rond mei zeker een prijsdaling van die ps3 wat ik niet van die Z5500 verwacht. Maar die PS3 is zooo mooi, meer een hebbedingetje eigenlijk
Ik kan gewoon niet kiezen maar ik hu meer van me pc natuurlijk en zit nu met een 5.1 setje van labtec, geeft geen slecht geluid maar kan beter, en onboard sound van de ASUS P5K-E.

Ik weet het echt niet

1 ding is zeker van beiden krijg je geen schuld van, heb het zelf ervaren namenlijk.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 08:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb laatst de demo van Chronicles of riddick geprobeerd en ik vind em wel tof, ik ben nu alleen wel benieuwd of deze nog ergens verkrijgbaar is. iemand een idee?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 09:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Misschien dat je PC versie van CoR nog ergens in de budget bak vind.

Ik zou er echter niet teveel op hopen, het was een vette game maar niet echt veel winkels hadden hem.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Nov 2008 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wacht nog steeds op een telefoontje voor Banjo. Ik zal en moet die game vandaag hebben, ook al ben ik zo ziek dan stap ik nog de fiets op. En als ze niet snel genoeg bellen fiets ik dalijk naar de een andere winkel.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Nov 2008 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je de game ge pre-ordered? Dan kan je volgens mij de eerste Banjo-Kazooie gratis downloaden op XBLA. Ik denk dat ik de game pas veel later ga halen. Na een paar reviews gelezen ben ik best welk tegeleurgesteld. Het Banjo sfeertje is er nog een beetje maar ik heb veel liever de oude gameplay dan voertuigen. De reviews waren positief maar ik hou het op safe want deze game is veel meer gericht naar een anderen doelgroep. Banjo Land is gaaf maar dat was het dan ook. Heb veel liever die Banjo-Kazooie game van XBLA.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Nov 2008 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Heb je de game ge pre-ordered? Dan kan je volgens mij de eerste Banjo-Kazooie gratis downloaden op XBLA. Ik denk dat ik de game pas veel later ga halen. Na een paar reviews gelezen ben ik best welk tegeleurgesteld. Het Banjo sfeertje is er nog een beetje maar ik heb veel liever de oude gameplay dan voertuigen. De reviews waren positief maar ik hou het op safe want deze game is veel meer gericht naar een anderen doelgroep. Banjo Land is gaaf maar dat was het dan ook. Heb veel liever die Banjo-Kazooie game van XBLA.

Ik had hem bij Intertoys ge pre-orderd en daar geldt die actie niet. En deel 1 en 2 ga ik sowieso halen, man dat waren pas goede games.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 20 Nov 2008 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.bol.com/nl/p/games/devil-may-cry-4-limited-edition/1004004005964157/index.html

Is dit waar voor je geld?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie heeft er zin om met mij MK VS DC (PS3) een potje te spelen? Stuur me dan een berichtje.
PSN: nights16
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Nov 2008 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik dacht dat die fukking Banjo de 26ste kwam. Blijkbaar pas de 3de van december.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 07:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Pff, Thanksgiving, weer geen nieuws.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 24

Ga naar: