Far Cry 2, gaat hij revolutionair worden? |
Hell yeah! |
|
44% |
[ 20 ] |
Vast... |
|
15% |
[ 7 ] |
Weet ik het. |
|
20% |
[ 9 ] |
Denk 't niet. |
|
11% |
[ 5 ] |
Hell no! |
|
8% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 45 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
|
GekooktEi |
Geplaatst: 27 Okt 2008 16:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Divine Rage schreef: | Waarom kiezen dev's überhaupt voor zo'n lobbysysteem? Ik bedoel, het is toch veel makkelijker om iets te hebben zoals in CoD4 waar jou server continu doorgaat. Je kan tijdens het wachten toch je loadout kiezen.
En af en toe disconnect ik en dan ben ik dus alle exp kwijt. DAT MOET GEFIXT WORDEN! < minimaal dat. |
Ranked of niet-Ranked? Want in niet-Ranked verlies je altijd alle XP, en dat vergeef ik ze nog wel, want wanneer je niet Ranked wil spelen wil je natuurlijk ook niet dat andere mensen die wel vaak Ranked spelen een voordeel hebben t.o.v een niet-Ranked speler omdat ze al hun Ranked-wapens mogen houden. Ik vind echt dat je wel alle wapens tot je beschikking moet hebben in een niet-Ranked match. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 27 Okt 2008 17:11 Onderwerp:
| |

|
Ranked natuurlijk. Dat speel ik nu... |
|
Terug naar boven |
|
|
kletske |
Geplaatst: 27 Okt 2008 18:06 Onderwerp:
| |

|
Multiplayer trekt op niks...eigenlijk vind ik het spel geheel tegenvallen, behalve het beeld dat is suppervet, niks op aan te merken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 29 Okt 2008 07:11 Onderwerp:
| |
|
Divine Rage schreef: | Ik vind het hele lobby systeem maar niks. Multiplayer in FC2 is naar mijn mening een beetje verneukt. Het idee is leuk, maar ietwat slecht uitgevoerd. |
ben ik het compleet mee eens, maar volgens mij is die SinglePlayer heel goed herspeelbaar  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 29 Okt 2008 08:57 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Inderdaad, alhoewel de side-missions een beetje eentonig zijn, is de game alsnog héél herspeelbaar. Zeker als je het vergelijkt met andere shooters. Meestal raak ik shooters nog maar zelden aan nadat ik ze heb uitgespeeld maar FC2 zal ik nog wel herspelen.
De game heeft al sterkste punt toch wel het kunnen variëren in tactieken. Assault gaat net zo goed als stealth en snipen gaat ook lekker.
Eens benieuwd of de wapens/diamantkistjes bewaard blijven bij een nieuwe game, dat je van het begin af aan al alle wapens kan hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 29 Okt 2008 14:20 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een probleem met het online gaan. Is die code die je moet invoeren dezelfde als op de handleiding staat? en als ik mijn accountinfo intik zegt hij dat het een foute is, en een "." in het wachtwoord kan ik ook al niet typen. Kan iemand me uitleggen wat er eventueel fout is aan wat ik doe?
Tevens licht mijn buddie als zieke maar die spuitjes helpen niet, ik heb al op voorand gesaved want na een 3de spuitje gaat ie dood. is er iets dat ik kan doen? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 29 Okt 2008 17:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
JasperCLA schreef: | Ik heb een probleem met het online gaan. Is die code die je moet invoeren dezelfde als op de handleiding staat? en als ik mijn accountinfo intik zegt hij dat het een foute is, en een "." in het wachtwoord kan ik ook al niet typen. Kan iemand me uitleggen wat er eventueel fout is aan wat ik doe? |
Ja, je moet gewoon de code invoeren die op de handleiding van je spel staat, en van je wachtwoord: het kan ook gewoon dat hij doodgewoon geen punten tolereert. En dat hij zegt dat je accinfo niet klopt, daar kan ik je niet mee helpen.
JasperCLA schreef: | Tevens licht mijn buddie als zieke maar die spuitjes helpen niet, ik heb al op voorand gesaved want na een 3de spuitje gaat ie dood. is er iets dat ik kan doen? |
Tja, je drukt op E om hem te gaan redden, dan zie je een best lang durende animatie en dan kan je of met 2 je side arm pakken en op LMB drukken, en vervolgens op E om hem te vermoorden, of op H om een syrette in te spuiten... Zou moeten werken, verder weet ik het ook niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 29 Okt 2008 18:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
't is het verhaal volgens mij, dat hij dood gaat, en anders is het doordat het de derde keer is dat je hem red.
Ik denk 't eerste, maar bij mij was het de derde keer dat ik hem gered had. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 29 Okt 2008 19:52 Onderwerp:
| |

|
ik ben die franse dame kwijt met dat blonde haar.. best klote was met een alternatieve hoofdmissie van haar bezig maar wist toen nog niet dat die buiten de (roodaangeduidde) hoofdmissie stond. en ging dus ondertussen verder met de rode hoofdmissie. toen belde ze me op om te zeggen dat dat dom was. en toen was ze weg.
iemand een idee of ik haar terug kan krijgen?/ heb nu alleen nog een negerin en ben aan het proberen of ik zo'n grote kerel van 45(do'nt know his name) door veel missie's van hem aan te nemen hem tot een van mn buddy's te mogen rekenen. maar wil toch graag mn franse buddy terug. (ze is namelijk nog niet dood dus hoop dat ik haar terug kan krijgen)
je krijgt trouwens lekker veel gamerscore door een buddy te helpen met zon tyrrette of zo\n executie te doen. (sidearm toch?? correct me if i'm wrong) |
|
Terug naar boven |
|
|
gameverslaafde |
Geplaatst: 29 Okt 2008 20:20 Onderwerp:
| |

|
Speelt iemand hier online:P vind het wel gaaf hoor beetje sniperen op zoon groot land
Maarja ik vind het zo klote mijn buddy ging down heal ik hem gaat hij weer down zonder dat er ook maar 1 enemy in de buurt is het gaat hier om ps3 versie. iemand hier ook problemen mee?
Grenade launcher is echt de bom
Iedereen die wel eens onliine speel voeg mijn psn id toe: todzak
Wie speelt er eigenlijk allemaal met crosshair hier ik niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 29 Okt 2008 21:30 Onderwerp:
| |

|
Ben ik die rus dan maar kwijt  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 30 Okt 2008 11:02 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
JasperCLA schreef: | Ben ik die rus dan maar kwijt  |
Buddies genoeg in de game
Ik probeerde de hele tijd van Quarbani Singh af te raken, wat niet zo goed lukte en per ongeluk ben ik daardoor Joseph kwijtgeraakt xD
Als je een nieuwe buddy echt wil zoeken moet je die bevolkte plekjes afgaan, meestal is er wel een gebouw waar iemand in opgesloten zit.  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 30 Okt 2008 11:13 Onderwerp:
| |

|
Maar hij was een goede vriend  |
|
Terug naar boven |
|