| Wii Music |
| Geniaal! |
|
18% |
[ 4 ] |
| Leuk |
|
18% |
[ 4 ] |
| Twijfel |
|
22% |
[ 5 ] |
| bagger |
|
40% |
[ 9 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 22 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| Simon |
Geplaatst: 25 Okt 2008 13:33 Onderwerp:
| |

|
Ja, dat bedoel ik.
Even snel gekeken in de IGN review: The fact that you can layer together different songs and really create your own style.
http://wii.ign.com/articles/921/921024p2.html
Kijk vooral niet naar het cijfer
Maar ik denk dus niet dat je je eigen muziek kan maken. Ik denk dat Nintendo dan dus bedoelde dat je muziek in je eigen style kan spelen, en dat het dus je 'eigen' muziek is. Jammer. Maar toch nog even wachten op een Nederlandse review, ik wil het zeker weten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ace_quorthon |
Geplaatst: 27 Okt 2008 07:36 Onderwerp:
| |

|
Hoewel ik voorlopig alle grote nintendo franchise voor de wii heb gekocht ga ik deze toch laten liggen. Ik zie de uitdaging vooral liggen in de beoordeling die je krijgt. Door een beoordeling wil ik me blijven verbeteren en speel ik een game keer op keer. Bij het uitblijven van een beoordeling ben ik het denk ik na een aantal nummers gewoon al zat. Het heeft immers 'geen nut' om nog een keer te spelen?
Het was voor mij twijfel / bagger en het is bagger geworden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Nov 2008 11:55 Onderwerp:
| |

|
Is een redacteur van plan om de game te halen en een review te schrijven?
Want ik weet nu niet of ik de game moet halen ja of nee. Zit er nu wel een alá Mario Paint Composer in? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 14 Nov 2008 12:25 Onderwerp:
| |

|
Ik haal de game niet meer. Zo veel slechte reviews over deze game plus de hele wereld zeikt er over heen. Erg jammer had veel verwachtingen voor deze game. Voor mij is het ook nog steeds de vraag of er een Mario Paint Composer ofzo iets in zit. Maar raad je aan om de review van Gametrailers te zien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |