Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Far Cry 2, gaat hij revolutionair worden?
Hell yeah!
44%
 44%  [ 20 ]
Vast...
15%
 15%  [ 7 ]
Weet ik het.
20%
 20%  [ 9 ]
Denk 't niet.
11%
 11%  [ 5 ]
Hell no!
8%
 8%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 45

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Dat allerduurste rotding van een sniper-rifle (een rotding als het om diamanten gaat ) schiet echt zalig. Soms zit je zelfs in close-quarters en dan gebruik ik hem nog. Wel jammer dat je geen sniper + machine geweer kan doen. Ik ben niet zo van die heavy machine guns. Het rijden gaat trouwens lekkerder met een Xbox 360 controller
Dus als je nog een wired hebt liggen

Neem dan een LMG erbij ik gebruik naast mijn (Hoe heet die beste sniper?) een m249 en IED's Dat is Super Lomp
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd, die .50? Die is wel relaxed. Maarja, ik ben nu op, wat, 30% ofzo? en tja, dan heb ik nog niet zóveel diamantjes... Die glimmertjes verzamelen in die koffertjes gaat zoiezo te langzaam. Ofwel, dat word lekker meer missies doen. Ach, ben toch net klaar met een missietje. Morgen even verder gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit nu op 50% is echt wel een vette missie, *spoiler*op die boot*spoiler* ik heb die nieuwe sniper ook net, hij was volgens mij 35 diamantjes. hoe je aan die sh*t komt, gewoon naar die telefoon torens gaan, verdiend weer wat glimmertjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, ik neem het allemaal lekker rustig aan. Moet nog meer dan een week wachten op LBP dus dan kan ik dit toch beter rustig aan doen?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Zag net dit filmpje en wanneer ik de game heb weet ik wel dat ik zo snel mogelijk ga hunten voor dit wapen.

http://www.youtube.com/watch?v=VG0R6dYcHDo&eurl=http://www.pu.nl/artikel.jsp?rubriek=1116440&id=2608549
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Divine Rage schreef:
Ja, ik neem het allemaal lekker rustig aan. Moet nog meer dan een week wachten op LBP dus dan kan ik dit toch beter rustig aan doen?

Precies, ik ook . Ik heb nu al 8 uur gespeeld en heb nog maar 20% klaar, ik had 'm vast al wel half uit kunnen hebben maar da's ook zonde . En ik ga 'm toch sowieso wel nog 'n keer uitspelen met een ander character, want ik had gehoord dat dat ook subtiele gevolgen had voor de verhaallijn? Zal wel alleen je buddies zijn, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Gewoon een vet spel .
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Een ander character brengt andere buddy missies met zich mee. En waarschijnlijk niet alleen buddy missies.

Ik speel met Frank (die ier) en m'n broertje met Hakim. Behalve de buddies zijn alleen echt de texten en zo anders... Af en toe een andere volgorde met missies. Maar niks bijzonders.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Divine Rage schreef:
Een ander character brengt andere buddy missies met zich mee. En waarschijnlijk niet alleen buddy missies.

Ik speel met Frank (die ier) en m'n broertje met Hakim. Behalve de buddies zijn alleen echt de texten en zo anders... Af en toe een andere volgorde met missies. Maar niks bijzonders.

Ik snap wat je bedoelt. Een van die mannen van de UFLL noemt Hakim bij de briefings ook heel vaak china boy ofzo, dat zal ook wel wat anders zijn als je als Afrikaan of Ier speelt . Ik vind het eiglijk verder toch wel jammer dat je niet zoveel merkt van je personagekeuze qua visuele en audio-dingen... Ja okee, als je in een auto zit kan je je torso bekijken maar verder zie je ook alleen maar de armen de hele tijd.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

MarcianoNL schreef:
Zag net dit filmpje en wanneer ik de game heb weet ik wel dat ik zo snel mogelijk ga hunten voor dit wapen.

http://www.youtube.com/watch?v=VG0R6dYcHDo&eurl=http://www.pu.nl/artikel.jsp?rubriek=1116440&id=2608549

Al gevonden, niet veel speciaals aan buiten dat hij niet gaat roesten.

Zelfs wapens van de store willen uiteindelijk wel kapot gaan en blijven steeds meer jammen. Mja, ik vond die AK47 niet de moeite om bij te houden aangezien ik zoveel van wapens wissel
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 07:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik moet de Grenade Launcher ook nog steeds vrijspelen, ik hou niet zo van die convoy missies, de hele map over, boem en weer terug . Daar had van mij sowieso wel wat meer variatie in mogen zitten >.<
Maar de normale missies vind ik wel variërend genoeg, vooral als je ook nog de missies van je Buddies aanneemt . Vaak mesje aan de keel leggen, dat vind ik altijd wel leuk .
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 09:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Echt bizar dat je de wapens die je unlocked hebt door online te ranken alleen in Ranked Matches kan gebruiken. En dan kun je vervolgens niet eens een vriend uitnodigen tot een Ranked Match. Ook vreemd is dat jje rank steeds weer Lvl. 1 gaat in een Player Match, waar je juist wel een vriend kan uitnodigen...
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat

De multiplayer is gewoon echt slecht uitgevoerd. Het hele lobby idee is gewoon niet gewenst. Ik wil servers die, zoals CoD4, gewoon doorlopen. Die lobby waarin iedereen ready moet drukken werkt niet. Het duurt te lang.

Ook word iedereen bijna na elk potje gekickt. Dat is ZOO irritant.
Ik hoop echt dat ze dit snel veranderen.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

1 match geprobeerd, stond me inderdaad niet zo aan

Gelukkig dat ik de game hoofdzakelijk voor de singleplayer gekocht had ^_^
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, ik hoop dat ze daar (snel) een patch voor uitbrengen. Maar naast die paar foutjes, vind ik de online multiplayer wel vet. De ranking system zit goed in elkaar en de mappen en wapens zijn heel leuk.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Co-op zou deze game helemaal geweldig maken

Jammer dat het niet aanwezig is.

Ochja, heb er al aardig wat uurtjes in gestoken en zit nog maar op zo'n 50-60%.

Het was in ieder geval geen miskoop zoals Saints Row II.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Co-op zou deze game helemaal geweldig maken

Jammer dat het niet aanwezig is.

Ochja, heb er al aardig wat uurtjes in gestoken en zit nog maar op zo'n 50-60%.

Het was in ieder geval geen miskoop zoals Saints Row II.

Miskoop
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Heb je SR2 dan gespeeld?

Ik had net zo goed 1 kunnen herspelen vind ik. Er zijn enkele minieme veranderingen, aanpasbare cribs en een aantal extra zij-missies. Voor de technische kant vind ik het helemaal treurig, zoveel pop up dat ik er haast misselijk van word.

Maar goed, dit is het FC2 topic dus we zullen niet teveel hierover uitwijden.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Heb je SR2 dan gespeeld?

Ik had net zo goed 1 kunnen herspelen vind ik. Er zijn enkele minieme veranderingen, aanpasbare cribs en een aantal extra zij-missies. Voor de technische kant vind ik het helemaal treurig, zoveel pop up dat ik er haast misselijk van word.

Maar goed, dit is het FC2 topic dus we zullen niet teveel hierover uitwijden.

Als ik zou kunnen kiezen tussen FC2 en SR2 is de keuze bij mij snel gemaakt zijn hoor. FC is niet slecht, maar wat humor kan ook geen kwaad en zeker als er co op inzit. En tuurlijk heb ik SR1 en SR2 gespeeld, kijk mijn SR1 gamerscore maar eens
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

En nu weer even verder over Far Cry 2, eh?
Laten we terugkomen op wat ik zei, wie wil er meedoen met een multiplayer match Far Cry 2 (PC dus, sorry Divine)?
iig, Als er iemand zin heeft kan ik donderdagmiddag na school - half vier tot ... zes uur, of zoiets, en 's weekends kan ik natuurlijk wel . Jullie zeggen het maar, lijkt me wel leuk iig .
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Laten we terugkomen op wat ik zei, wie wil er meedoen met een multiplayer match Far Cry 2 (PC dus, sorry Divine)?
iig, Als er iemand zin heeft kan ik donderdagmiddag na school - half vier tot ... zes uur, of zoiets, en 's weekends kan ik natuurlijk wel . Jullie zeggen het maar, lijkt me wel leuk iig .

Help me eraan denken
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het hele lobby systeem maar niks. Multiplayer in FC2 is naar mijn mening een beetje verneukt. Het idee is leuk, maar ietwat slecht uitgevoerd.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

GekooktEi schreef:

Misschien in het weekend hoofdzakelijk, als ik met mijn poten van Fable 2 kan afblijven
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

MaartenL schreef:
GekooktEi schreef:

Misschien in het weekend hoofdzakelijk, als ik met mijn poten van Fable 2 kan afblijven

Okee, ik post het zaterdagochtend wel in dit topic als ik de server ga hosten . Ik hoop trouwens wel dat er dan meer dan 3 mensen meedoen .

Divine Rage schreef:
Ik vind het hele lobby systeem maar niks. Multiplayer in FC2 is naar mijn mening een beetje verneukt. Het idee is leuk, maar ietwat slecht uitgevoerd.

Ben ik met je eens, technisch is het k*t, maar praktisch is het leuk.

Laatst aangepast door GekooktEi op 27 Okt 2008 16:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Als je FC2's lobby systeem al erg vind, check dan Frontlines: Fuel of War maar eens

Prachtige game (imho), maar voor een multiplayer-only titel trekt het hele systeem op geen kl*te...

Binnenkort eens herinstalleren en hopen dat ze aanpassingen doorgevoerd hebben (of dat iemand de game nog speelt).

Maar goed, dan maar opletten voor Zaterdag
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom kiezen dev's überhaupt voor zo'n lobbysysteem? Ik bedoel, het is toch veel makkelijker om iets te hebben zoals in CoD4 waar jou server continu doorgaat. Je kan tijdens het wachten toch je loadout kiezen.

En af en toe disconnect ik en dan ben ik dus alle exp kwijt. DAT MOET GEFIXT WORDEN! < minimaal dat.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 8

Ga naar: