Far Cry 2, gaat hij revolutionair worden? |
Hell yeah! |
|
44% |
[ 20 ] |
Vast... |
|
15% |
[ 7 ] |
Weet ik het. |
|
20% |
[ 9 ] |
Denk 't niet. |
|
11% |
[ 5 ] |
Hell no! |
|
8% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 45 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
|
Divine Rage |
Geplaatst: 22 Okt 2008 17:07 Onderwerp:
| |

|
Godverredamme. Waarom ben ik toch zo jaloers op die mensen die hem (eigenlijk voor de release) al gewoon hebben.... En niet via illegale manieren.
Verdomme! als m'n broertje hem niet had gepre-ordered dan had ik em vanmiddag gewoon gehaald bij de Free Record Shop in Nijmegen... |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 22 Okt 2008 17:54 Onderwerp:
| |

|
Ik moet mijn mening herzien, het is revolutionair
Denk je net, er is niets mooier dan Crysis. Dan zie je dit...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 23 Okt 2008 06:12 Onderwerp:
| |

|
Klein vraagje:
Heeft de ps3 versie direct al trophies? Ik bedoel, ze hoeven niet later toegevoegd te worden via een patch?(fallout 3) |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 23 Okt 2008 06:35 Onderwerp:
| |
![]()
|
ja ik heb er al 9 gehaald XD |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 23 Okt 2008 08:11 Onderwerp:
| |

|
gister de LE editie gekocht:) |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 23 Okt 2008 10:49 Onderwerp:
| |

|
Meh, vanmiddag dus m'n eerste trophies.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 23 Okt 2008 11:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Tjonge, wat een game toch
Wel irritant dat je objectives vaak helemaal aan de andere kant van de map liggen, waar je net vandaan kwam. Het is dan wel weer leuk om alles onderweg af te maken, maar op een andere manier.
Gisteren voor het eerst een serieus vuurtje aangestoken. Héél het kamp was gewoon uitgebrand toen het gedaan was, de omgeving en sfeer is dan ook helemaal anders: Alles ziet er zwartgeblakerd uit (logisch ook) en hier en daar smeulen nog wat objecten na en hangt er overal rook en mist.
Ook mocht ik falen in een buddy mission omdat mijn submachinegun blokkeerde. Echt een 5-tal minuten nodig gehad om dat ding terug aan het schieten te krijgen maar ik zat al op te weinig health waardoor ik stierf. Omdat ik faalde is mijn buddy nu dood en moet ik een nieuwe zoeken xD |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Okt 2008 11:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MaartenL schreef: | Tjonge, wat een game toch
Wel irritant dat je objectives vaak helemaal aan de andere kant van de map liggen, waar je net vandaan kwam. Het is dan wel weer leuk om alles onderweg af te maken, maar op een andere manier.
Gisteren voor het eerst een serieus vuurtje aangestoken. Héél het kamp was gewoon uitgebrand toen het gedaan was, de omgeving en sfeer is dan ook helemaal anders: Alles ziet er zwartgeblakerd uit (logisch ook) en hier en daar smeulen nog wat objecten na en hangt er overal rook en mist.
Ook mocht ik falen in een buddy mission omdat mijn submachinegun blokkeerde. Echt een 5-tal minuten nodig gehad om dat ding terug aan het schieten te krijgen maar ik zat al op te weinig health waardoor ik stierf. Omdat ik faalde is mijn buddy nu dood en moet ik een nieuwe zoeken xD |
Je kan altijd nog gebruik maken van het Openbaar Vervoer, eh?  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 23 Okt 2008 13:13 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ja dat komt wel vaak van pas, maar toen lag alles ook nog eens netjes verdeeld tussen de bushaltes dus was het snelste sowieso er naartoe te rijden
Blijkbaar als je buddy sterft *spoiler* moet je ook nog eens op zoek gaan naar een ander contactpersoon voor je malaria pilletjes. Ik heb net mijn laatste pil gebruikt maar ik ben gelukkig bijna bij die persoon. */spoiler* |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 23 Okt 2008 16:22 Onderwerp:
| |

|
Far Cry 2 is, zoals ik net gezien heb, gecrackt... Jezus, wat heeft PC gaming dan nog voor zin als het allemaal zo snel gaat? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Okt 2008 16:27 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | Far Cry 2 is, zoals ik net gezien heb, gecrackt... Jezus, wat heeft PC gaming dan nog voor zin als het allemaal zo snel gaat? |
Ach boeien, downloaden zal altijd blijven bestaan...
Als je een beetje respect hebt koop je die topgames gewoon |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 23 Okt 2008 16:31 Onderwerp:
| |

|
Hij zit nu in m'n PS3...
Hoera, ik heb respect!  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 23 Okt 2008 18:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MaartenL schreef: | Ja dat komt wel vaak van pas, maar toen lag alles ook nog eens netjes verdeeld tussen de bushaltes dus was het snelste sowieso er naartoe te rijden
Blijkbaar als je buddy sterft *spoiler* moet je ook nog eens op zoek gaan naar een ander contactpersoon voor je malaria pilletjes. Ik heb net mijn laatste pil gebruikt maar ik ben gelukkig bijna bij die persoon. */spoiler* |
Je kan ze *SPOILER éN OPLOSSING*halen bij de priester in Pala, wist je dat niet?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 23 Okt 2008 21:34 Onderwerp:
| |
|
ik heb hem sinds gisteren, en ben compleet verslaafd aan die map editor, daar kan ik uren en uren mee door blijven gaan, de gameplay is ook erg leuk , ik vind het alleen irritant dat je de hele map moet afreizen voor die missies, zoals iemand al had gezegd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 23 Okt 2008 21:51 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het reizen nu nog wel leuk. Wel kut als je weer eens zo'n patrol tegenkomt (2 luitjes in een jeep met gun) en die beginnen dan op je te schieten... Ik heb nog wel eens de neiging om mijn grenade launcher erbij te pakken (echt een geweldig ding) en zo mijn en hun auto naar de filestijnen te knallen...
Dis wel kut als je ergens in de middle of nowhere zit en je een teringeind moet lopen om een nieuwe auto te krijgen...
Die map editor heb ik ook even erbij gepakt, op de PS3 natuurlijk, en ik moet zeggen... Hij kan heel goed werken, heb em alleen nog niet lang kunnen gebruiken.
Kon alleen niet vinden hoe je water toe kon voegen... Weet iemand dat? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Okt 2008 22:39 Onderwerp:
| |

|
Ik gooi meestal wat granaatjes maar meestal dan ook op mijn wagen zodat ik te voet verder kan
En vuur in Far Cry 2 heb ik nooit beter geweten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 23 Okt 2008 22:46 Onderwerp:
| |

|
Over het vuur, ik had wel graag gezien dat je op de grond waar het vuur echt zit zeg maar ook wat ziet. Nu heb ik soms een verkeerd idee van waar het nou eigenlijk zit van dichtbij. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Okt 2008 22:48 Onderwerp:
| |

|
Maar grond brand niet he, het is echt het gras dat in lichterlaaie staat, en idd het kan soms ook onverwacht zijn maar ik heb er niet veel last van, mij hoor je daarover zeker niet klagen  |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 23 Okt 2008 22:49 Onderwerp:
| |

|
jezus wat een heerlijk spel,
ik kwam gelijk klaar toen ik een vreemd verroest wapen zag liggen, hem uitprobeerde op de eerste beste jungleneger, en het een grenade launcher bleek te zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 23 Okt 2008 22:52 Onderwerp:
| |

|
in de editor brand losse grond wel... hoewel het echt maar heel eventjes duurt... Of het is gewoon de brandstof van m'n molotov.
Enne, ja, die grenade launcher is tot nu toe echt mijn favoriete wapen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 24 Okt 2008 07:08 Onderwerp:
| |
|
Divine Rage schreef: | Ik vind het reizen nu nog wel leuk. Wel kut als je weer eens zo'n patrol tegenkomt (2 luitjes in een jeep met gun) en die beginnen dan op je te schieten... Ik heb nog wel eens de neiging om mijn grenade launcher erbij te pakken (echt een geweldig ding) en zo mijn en hun auto naar de filestijnen te knallen...
Dis wel kut als je ergens in de middle of nowhere zit en je een teringeind moet lopen om een nieuwe auto te krijgen...
Die map editor heb ik ook even erbij gepakt, op de PS3 natuurlijk, en ik moet zeggen... Hij kan heel goed werken, heb em alleen nog niet lang kunnen gebruiken.
moet je gewoon in gat in de grond maken, en bij weather enzo het water peil hoger zetten. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 24 Okt 2008 10:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
GekooktEi schreef: |
Je kan ze *SPOILER éN OPLOSSING*halen bij de priester in Pala, wist je dat niet?  |
Nu weet ik het wel zeker
Het leek gewoon of mijn buddy mij ze bezorgde omdat ik net de melding kreeg dat ze op waren toen mijn buddy stierf.
Ondertussen toch al een nieuwe buddy gevonden
Mijn favoriete load-out van wapens is momenteel: MAC10, Druganov Sniper Rifle en de flamethrower of RPG launcher. Snipen gaat echt zo zalig in deze game en als er goed wat wind is dan is de vlammenwerper echt geweldig, beetje brand stichten voor de basis en de wind de rest laten doen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 24 Okt 2008 10:11 Onderwerp:
| |

|
Bats schreef: | Divine Rage schreef: | Ik vind het reizen nu nog wel leuk. Wel kut als je weer eens zo'n patrol tegenkomt (2 luitjes in een jeep met gun) en die beginnen dan op je te schieten... Ik heb nog wel eens de neiging om mijn grenade launcher erbij te pakken (echt een geweldig ding) en zo mijn en hun auto naar de filestijnen te knallen...
moet je gewoon in gat in de grond maken, en bij weather enzo het water peil hoger zetten. |
Oke, cool. Jammer dat je dan niet bijvoorbeeld een meer op een berg en dan een waterval kan maken... Stomme school, IK WIL GAMEN |
|
Terug naar boven |
|
|
phantom |
Geplaatst: 24 Okt 2008 11:19 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een vraagje.
Waar kan ik hem het best voor kopen? Pc,ps3 of x360? Zal hij een beetje lekker draaien op een pc met 3,6ghz c2d,8800gtx,2gb ram met xp op 1920*1200? Of zal hij net als crysis een erg storende framerate hebben? En zit er veel verschil tussen de console en pc versie's? |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 24 Okt 2008 11:31 Onderwerp:
| |

|
Phantom, je zal hem wel op medium ofzo kunnen spelen. |
|
Terug naar boven |
|