Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
Rene Groen |
Geplaatst: 22 Okt 2008 19:59 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Gezer schreef: | vinnie13 schreef: | Driver op psx de eerste deel. Er blijkt een storymode in te zitten maar heb vroeger nooit de eerste level in een garage weten te halen. |
You suck. |
Not really, dat begin was het lastigste onderdeel van die hele game. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 22 Okt 2008 20:05 Onderwerp:
| |

|
Gears op Insane was best makkelijk imo, alleen dan he Coop is gwn te simpel |
|
Terug naar boven |
|
|
N-Sortin |
Geplaatst: 23 Okt 2008 21:08 Onderwerp:
| |

|
tesla246 schreef: | maarum, niemand bekend met die onhaalbare F-zero GX challenge van mijn beginpost? |
Lid tesla246 hoe ver ben je?
Wat is de challenge
Die adventure mode is te moeilijk ja met die stenen ppf
Ik moest denke aan Vectorman |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Okt 2008 21:12 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Saints Row 2, vet lastig als hij altijd vastloopt Half uurtje af laten koelen en ik kan weer voort, maar niet in co op  | Console stuk? Zou toch eens opbellen als ik jou was... |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Okt 2008 21:31 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | JasperCLA schreef: | Saints Row 2, vet lastig als hij altijd vastloopt Half uurtje af laten koelen en ik kan weer voort, maar niet in co op  | Console stuk? Zou toch eens opbellen als ik jou was... |
Dat is gewoon een Xbox 360 hé Ik heb er btw al geen last meer van  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 23 Okt 2008 22:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
JasperCLA schreef: | Lilyman schreef: | JasperCLA schreef: | Saints Row 2, vet lastig als hij altijd vastloopt Half uurtje af laten koelen en ik kan weer voort, maar niet in co op  | Console stuk? Zou toch eens opbellen als ik jou was... |
Dat is gewoon een Xbox 360 hé Ik heb er btw al geen last meer van  |
Dan is hij wel degelijk kapot, zo begon het ook bij mijn Dead Rising exemplaar alvorens ik de RROD kreeg en hij op reis kon. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Okt 2008 22:43 Onderwerp:
| |

|
Mijne is ook al op reis geweest maar ik ken er nog veel die het hebben met SR2, maar als hij kapot gaat, wat boeit het me dan, heb ik een goede reden om een elite te halen
Weet er eig. iemand hoe je DATA van je HDD overzet? |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 23 Okt 2008 22:52 Onderwerp:
| |

|
Ik denk, maar weet niet helemaal zeker dat je het op een memorycard moet zetten en vanaf die memorycard alles op de andere HDD zetten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 23 Okt 2008 23:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Voor de duidelijkheid: Je HDD moet je niet mee sturen!
Mocht je bedoelen hoe je het naar een andere, bijvoorbeeld grotere HDD over zet: met een transferkabel. |
|
Terug naar boven |
|
|
tesla246 |
Geplaatst: 24 Okt 2008 16:21 Onderwerp:
| |

|
@N-Sortin
ben nu bij challenge 5 ofzo, dat je uit een ontploffend gebouw moet racen, maar hij wil maar niet lukken, zelfs niet als ik hem vrijwel perfect speel (op hard)
voor de rest heb ik bijna alles in F-zero GX behaald, mij rest alleen nog 4 challenges in de story mode op hard, maar wil niet verder totdta ik die challenge heb (wil het op volgorde )
Maar koop binnen nu en vier maanden een HDTV, en ga het dan weer eens lekker proberen.
Trouwens, als je F-zero hebt, zorg dat je de AX CUP vrijspeelt, die cup is meteen het vetst van alle  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |