Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
FloriX |
Geplaatst: 21 Okt 2008 01:31 Onderwerp: Wat worden jouw november-games en waarom?
| |

|
Beste gamers...
Er is een overvol November in aantocht en graag wil ik deze Oktobermaand afsluiten met de vraag:
Wat worden jouw November-games?
Ik zelf ga voor Mirrors Edge, Gears of War 2 en Banjo 3. Deze games zien er veelbelovend uit, en ik ben onder de indruk dat ze de volle prijs waard zijn. Reviews zullen wel uitmaken op welk platform ik Mirrors Edge zal halen.
Tyger1 gaat voor de nieuwe James Bond en Alone in the dark.
James Bond omdat hij erg van de JB franchise houd, AitD omdat de demo op de 360 hem goed beviel (en de PS3 versie zou zogenaamd beter worden)
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Floris
(PS: Moge Tyger1 door mijn post wat geleerd hebben over spelling en interpunctie) |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 21 Okt 2008 09:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik ga in ieder geval voor, net als jij al noemde, Mirror's Edge, Gears of War 2 en Banjo & Kazooie: Nuts & Bolts. Verder voeg ik hier waarschijnlijk nog Mirror's Edge en enkele exclusives aan toe, denk aan Call of Duty: World at War, Quantum of Solace, WWE Smackdown vs. Raw 2009, Mortal Kombat vs. DC Universe, Need for Speed: Undercover en Tomb Raider: Underworld.
Goed, bij wie kan ik een lening afsluiten met een mooie rente?  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 21 Okt 2008 09:58 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik doe ook leningen, helaas zal er niet veel geld meer overblijven als ik klaar ben
Ben nog volop bezig met Saints Row 2 en The Witcher Enhanced Edition.
Daar komen binnenkort Far Cry 2 en Fable 2 bij, Fallout 3 haal ik iets later wel in huis.
In November haal ik me zeker Naruto Ultimate Ninja Storm en Spiderman Web of Shadows ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 21 Okt 2008 10:03 Onderwerp:
| |

|
Far Cry 2. Deze alleen deze maand, had 2 weken terug LBP gepre-ordered en tja, dat is toch verdomme 7 oktober geworden (bol.com)
Maarja, Fallout 3 komt er ook nog wel een keer... Misschien Mirror's Edge ook, maar daar ben ik nog niet zeker van... |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 21 Okt 2008 10:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Divine Rage schreef: | Far Cry 2. Deze alleen deze maand, had 2 weken terug LBP gepre-ordered en tja, dat is toch verdomme 7 oktober geworden (bol.com)
Maarja, Fallout 3 komt er ook nog wel een keer... Misschien Mirror's Edge ook, maar daar ben ik nog niet zeker van... |
november  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 21 Okt 2008 10:26 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Divine Rage schreef: | Far Cry 2. Deze alleen deze maand, had 2 weken terug LBP gepre-ordered en tja, dat is toch verdomme 7 oktober geworden (bol.com)
november  |
/facepalm, je hebt gelijk... Maanden, wat heb je eraan... |
|
Terug naar boven |
|
|
koekiemonster |
Geplaatst: 21 Okt 2008 11:56 Onderwerp:
| |

|
Kirby en GoWII, de rest boeit me niet. Oja, wil eigenlijk ook fable2, maar volgens mij is dat een oktobergame  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 21 Okt 2008 12:17 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Divine Rage schreef: | Far Cry 2. Deze alleen deze maand, had 2 weken terug LBP gepre-ordered en tja, dat is toch verdomme 7 oktober geworden (bol.com)
Waarom bestel je dan ook bij Bol.com, dat is te duur en te laat .
Ik bestel de laatste tijd altijd op www.12Game.com, ik heb bij Mercenaries 2 wel een paar daagjes later gekregen, maar je krijgt daar toch op de meeste nieuwe games wel 5/10 euro korting . Far Cry 2 wordt mijn laatste full-price game deze maand bij gebrek aan geld , en die speel ik in november hopelijk ook nog wel :3 |
|
Terug naar boven |
|
|
Kenobixios |
Geplaatst: 21 Okt 2008 12:22 Onderwerp:
| |

|
Voor mij Mirror's edge en PRINCE OF PERSIA
Misschien nog Need for Speed Undercover (als hij geen te slechte score krijgt)
Als hij het niveau haalt van most wantedhaal ik hem onmiddelijk
EDIT: Prince of persia komt pas in December.
Releaselijst van freerecordshop.be klopt van geen kanten. Spellen staan alfabetisch en de lijst van release op datum
geen ene datum klopt |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 21 Okt 2008 12:44 Onderwerp:
| |

|
Ik ga natuurlijk ook alle grote namen halen als Gears of War 2. Maar waar ik naar uit kijk is Mortal Kombat vs. DC Universe. Lijkt me een heerlijke vecht game sinds jaren van de MK serie. Misschien wel raar met Batman en Superman maar als Marvel VS Capcom ermee weg komt dan MK VS DC ook. En de gameplay ziet er echt heerlijk uit. Banjo, mijn oude beer, vraag me af hoe ik daar mee zou omgaan? Want voertuigen lijken me nog steeds een verkeerd idee. Mirror's Edge misschien maar wacht nog even af op de reviews. Oh, en LBP natuurlijk.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 21 Okt 2008 12:48 Onderwerp:
| |

|
bol is eigenlijk altijd op tijd... we zullen zien.
Laatst aangepast door Divine Rage op 21 Okt 2008 15:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Okt 2008 13:26 Onderwerp:
| |

|
Hmm, ik denk dat ik Gears of war 2 ga halen en de rest nog ff laat liggen. Ik heb het nog druk genoeg met farcry 2 fable 2 en saints row 2.. |
|
Terug naar boven |
|
|
kletske |
Geplaatst: 21 Okt 2008 14:45 Onderwerp:
| |

|
Laat mij er aan toevoegen, dat op een forum of dergelijken, men iemand op zijn spelfouten wijst, een groot tekort aan nettiquette is. En Tyger voor jou, je moet je het niet aantrekken, laat ze maar lullen, je posts zijn duidelijk leesbaar...
November: Gears Of War 2 |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 21 Okt 2008 15:10 Onderwerp:
| |

|
Dude je hebt echt therapie nodig..
Mijn November game wordt denk ik Call of Duty: World at War of Banj Kazooie: Nuts and Bolts |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 21 Okt 2008 15:32 Onderwerp:
| |

|
Banjo,Wiimusic als die bepaalde opties heeft.  |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 21 Okt 2008 15:32 Onderwerp:
| |
|
gears 2 farcry 2
''<Hierbij je ban>''
shiiiit man, ik wil weten wat daar stond |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 21 Okt 2008 15:39 Onderwerp:
| |

|
rolf schreef: | ''<Hierbij je ban>''
shiiiit man, ik wil weten wat daar stond |
Ik ook
Anyway, die tyger was toch maar irritant in mijn ogen... Maargoed, we zullen maar niet gaan roddelen achter zijn rug om (hij kan het toch lezen, maargoed... IP ban? dan proxy.) |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 21 Okt 2008 15:39 Onderwerp:
| |

|
Hij zat de hele redactie uit te schelden en dan vooral René ook zat die te smeken voor een ban en vond die het nodig om weer te zeggen dat die 39 was.. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 21 Okt 2008 15:45 Onderwerp:
| |
|
DRUGS!!  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 21 Okt 2008 15:48 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MarcianoNL schreef: | Hij zat de hele redactie uit te schelden en dan vooral René ook zat die te smeken voor een ban en vond die het nodig om weer te zeggen dat die 39 was.. |
Liep het zo ook niet af met irq10? Ik wilde eigenlijk eerst R.I.P. tyger posten maar nu ik dit weet vind ik dat *vreemd genoeg, sarcasm* niet meer nodig...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 21 Okt 2008 16:24 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Genoeg over de 39-jarige tijger, begin nu maar weer over jouw november games. Zelf vind ik het namelijk allemaal erg moeilijk kiezen, dus mijn oordeel volgt later 
Laatst aangepast door Stefan Vogels op 21 Okt 2008 16:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 21 Okt 2008 16:31 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Stefan van B schreef: | Genoeg over de 39-jarige tijger, begin nu maar weer over jouw november games. |
Meervoud!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 21 Okt 2008 16:51 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
MaartenL schreef: | Stefan van B schreef: | Genoeg over de 39-jarige tijger, begin nu maar weer over jouw november games. |
Meervoud!  |
Ik leef nog in het oktober topic, daar ging het tenminste nog over één game.  |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 21 Okt 2008 22:10 Onderwerp:
| |

|
Het was echt niet mijn bedoeling Tyger kwaad te maken hoor. Ik stoor mij simpelweg aan posts die ik 3 keer moet lezen, wil ik ze duidelijk begrijpen. Ik wilde dit op vriendelijke wijze duidelijk maken door zijn topic in een nette versie te posten, zodat hij in het vervolg wellicht wat vaker de Enter-knop zou indrukken en af en toe is een punt of een komma zou plaatsen. Het is echt niet mijn bedoeling geweest mensen te kwetsen of gebanned te krijgen.
Floris out..... |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 21 Okt 2008 22:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
FloriX schreef: | Het was echt niet mijn bedoeling Tyger kwaad te maken hoor. Ik stoor mij simpelweg aan posts die ik 3 keer moet lezen, wil ik ze duidelijk begrijpen. Ik wilde dit op vriendelijke wijze duidelijk maken door zijn topic in een nette versie te posten, zodat hij in het vervolg wellicht wat vaker de Enter-knop zou indrukken en af en toe is een punt of een komma zou plaatsen. Het is echt niet mijn bedoeling geweest mensen te kwetsen of gebanned te krijgen.
Floris out..... |
Dat hij gebant is heeft niets met jou te maken. Ik zag twee topics die vrijwel tegelijkertijd gemaakt waren en heb besloten om degene met inhoud in de openingspost te laten staan, daar zat totaal geen kwaad in, maar het lijkt me voor bezoekers prettiger om jouw startpost te zien dan die van tyger1.
Als hij in het verleden met excusestopics komt voor zijn gedrag en nu weer helemaal los gaat op de redactie, dan is het gewoon afgelopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |