Auteur |
Bericht |
|
Robert |
Geplaatst: 19 Okt 2008 10:02 Onderwerp: Steam
| |

|
Ik had een vraagje over steam
Ik heb een aantal spellen gekocht die ik eigenlijk via steam wil instaleren, mn probleem is dat maar een paar spellen dat doen. Als ik de product key van Dark Messiah of van Team Fortress 2 invoer dan gaat steam ze gewoon downloaden. Maar als ik de serials van Dawn of War/ Medieval 2: Total war/ Crysis warhead invoer dan zegt die dat ze t niet doen?!?
- voor het geval je het je afvraagt, JA ik heb ze allemaal legaal en ik kan ook met allemaal online - |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 25 Okt 2008 17:41 Onderwerp: Re: Steam
| |

|
N!CE schreef: | Ik had een vraagje over steam
Ik heb een aantal spellen gekocht die ik eigenlijk via steam wil instaleren, mn probleem is dat maar een paar spellen dat doen. Als ik de product key van Dark Messiah of van Team Fortress 2 invoer dan gaat steam ze gewoon downloaden. Maar als ik de serials van Dawn of War/ Medieval 2: Total war/ Crysis warhead invoer dan zegt die dat ze t niet doen?!?
- voor het geval je het je afvraagt, JA ik heb ze allemaal legaal en ik kan ook met allemaal online - |
Kan je Dawn of War en de rest niet gewoon op je PC zetten zonder Steam?
Of moet je ze per-se in Steam hebben, in dat geval kan je op add non-Steam game klicken |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 26 Okt 2008 11:30 Onderwerp:
| |

|
Ja, dat kan maar ik heb ze liever via steam geinstalleerd (minder HD ruimte nodig en vind het gewoon iets fijner) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|