Far Cry 2, gaat hij revolutionair worden? |
Hell yeah! |
|
44% |
[ 20 ] |
Vast... |
|
15% |
[ 7 ] |
Weet ik het. |
|
20% |
[ 9 ] |
Denk 't niet. |
|
11% |
[ 5 ] |
Hell no! |
|
8% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 45 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
|
Divine Rage |
Geplaatst: 17 Okt 2008 16:27 Onderwerp:
| |

|
En als je vervolgens iemand in een vuurzee ziet rondspringen, dan ben ik het. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 17 Okt 2008 16:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
LOL
Op welk platform gaat iedereen Far Cry 2 halen?
Ik op de PS3.
En Mick ga jij het spel ook halen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 17 Okt 2008 16:34 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Als ik hem direct haal, dan komt die hier in huis voor de PlayStation 3  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 17 Okt 2008 16:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ben aan het twijfelen tussen alle versies lol...
Momenteel staat de PC versie het hoogst aangeschreven voor mij ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Okt 2008 16:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik haal 'm op de PC, heb al gepre-ordered . En als ik een console had zou ik 'm mss ook nog wel voor PC halen, ik bedoel 40 euro is bijna 2 keer zo goedkoop als 65/70 euro ^.^
Laatst aangepast door GekooktEi op 17 Okt 2008 16:50; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 17 Okt 2008 16:48 Onderwerp:
| |

|
Ik zit nog te twijfelen, de game ziet er fantastisch uit maar door de grote omgevingen ben ik bang dat je veel framedrops tegen gaat komen. Ik wacht eerst nog rustig de reviews af want ben ook nog wel benieuwd of er split-screen inzit zoals bij Far Cry Instincts. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 17 Okt 2008 17:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
MarcianoNL schreef: | Ik zit nog te twijfelen, de game ziet er fantastisch uit maar door de grote omgevingen ben ik bang dat je veel framedrops tegen gaat komen. Ik wacht eerst nog rustig de reviews af want ben ook nog wel benieuwd of er split-screen inzit zoals bij Far Cry Instincts. |
Neen, geen splitscreen. Daar is de engine te zwaar voor.
Ik had je al een tijdje geleden, bij een nieuwsposting, de link gegeven naar de forums waar een admin zei dat er geen splitscreen aanwezig zou zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 17 Okt 2008 17:22 Onderwerp:
| |
![]()
|
Stefan van B schreef: | Als ik hem direct haal, dan komt die hier in huis voor de PlayStation 3  |
Klaar om ge'ownd te worden
Dan Add ik je op PSN wat is je username? |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 17 Okt 2008 17:44 Onderwerp:
| |

|
Sjoerd van der Meer schreef: | En Mick ga jij het spel ook halen? |
Yep, maar ik moet nog even kijken waar ik de rest van het geld vandaan ga plukken... |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 17 Okt 2008 17:46 Onderwerp:
| |

|
Ik zit te denken aan het maken van een level bijna compleet onderwater, een moeras-achtige vibe met wat mist. En dan veel one-man bootjes inzetten en als het kan, een diamant in elk bootje plaatsen zodat dat het objective word van de match word. Elkaar afschieten vanuit bootjes en elkaars diamanten zo jatten en diegene die de meeste heeft, wint natuurlijk het potje:P |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 17 Okt 2008 17:50 Onderwerp:
| |

|
Ik ga echt hard op die level editor, net als in LBP. Creation rulez! |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 17 Okt 2008 18:31 Onderwerp:
| |
|
Divine Rage schreef: | En als je vervolgens iemand in een vuurzee ziet rondspringen, dan ben ik het. |
en als je dan iemand je rug open ziet snijden, dan ben ik het  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Okt 2008 18:40 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Bats schreef: | Divine Rage schreef: | En als je vervolgens iemand in een vuurzee ziet rondspringen, dan ben ik het. |
Ik denk niet dat hij degene wiens rug je opensnijdt, dat zal zien . Zou je ook een mes aan iemands keel kunnen leggen in multiplayer, want dat vind ik samen met dat ze hun handen omhoog doen juist zo'n leuke optie . |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 18 Okt 2008 02:23 Onderwerp:
| |

|
Ik ben zo hyped dat ik al flinke ideeen heb voor die map editor
Wat vinden jullie van deze;
Team Deathmatch: Twee teams. De ene heet De Gliders, de andere De Snipers.
De Gliders heten zo omdat ze allemaal op een hoge berg spawnen, en moeten gliden met een glider naar een punt. De hoge berg is Point A. Hun precieze locatie: Point C. Point A bevat dus hun spawn. Point C is hun doel omdat daar veel vaste artillerie is. Die moeten ze gebruiken op de Snipers die het hele potje op Point B blijven. Ze heten de Snipers, omdat ze wel moeten snipen. Waarop? - Op de Gliders die proberen van Point A naar Point C te gaan En eventueel op Gliders die op Point A blijven. Hoewel, de afstand en verschil in hoogte zeer moeilijk is om een kill te krijgen, is het veel efficienter voor de Gliders om bij Point C te komen voor de artillerie. Dus, de Gliders moeten wel gaan gliden, om de match te winnen. Maar vanuit C is het wel veel makkelijker voor hun om kills te krijgen door te schieten op de Snipers bij B. Er is balans  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Okt 2008 10:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
EenGeregistreerdeGast schreef: | Ik ben zo hyped dat ik al flinke ideeen heb voor die map editor
De Gliders heten zo omdat ze allemaal op een hoge berg spawnen, en moeten gliden met een glider naar een punt. De hoge berg is Point A. Hun precieze locatie: Point C. Point A bevat dus hun spawn. Point C is hun doel omdat daar veel vaste artillerie is. Die moeten ze gebruiken op de Snipers die het hele potje op Point B blijven. Ze heten de Snipers, omdat ze wel moeten snipen. Waarop? - Op de Gliders die proberen van Point A naar Point C te gaan En eventueel op Gliders die op Point A blijven. Hoewel, de afstand en verschil in hoogte zeer moeilijk is om een kill te krijgen, is het veel efficienter voor de Gliders om bij Point C te komen voor de artillerie. Dus, de Gliders moeten wel gaan gliden, om de match te winnen. Maar vanuit C is het wel veel makkelijker voor hun om kills te krijgen door te schieten op de Snipers bij B. Er is balans  |
Klinkt vet . Ik begin pas met ideeën bedenken als ik pas goed heb gezien wat alle tools precies zijn (en niet met een trailer dus maar echt in-game ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Silverblade |
Geplaatst: 18 Okt 2008 10:26 Onderwerp:
| |

|
EenGeregistreerdeGast schreef: | Ik ben zo hyped dat ik al flinke ideeen heb voor die map editor
Dat klinkt wel heel vet Ik doe mee! (als ik hem heb ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 18 Okt 2008 13:37 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Sjoerd van der Meer schreef: | Stefan van B schreef: | Als ik hem direct haal, dan komt die hier in huis voor de PlayStation 3  |
Klaar om ge'ownd te worden
Dan Add ik je op PSN wat is je username? |
Wh1teG0ld, add me gerust  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 18 Okt 2008 13:56 Onderwerp:
| |

|
Als dit spel net zoals bij crysis zoveel van die custom levels krijgt dan haal ik em wel. maar wel even kijken of die niet te zwaar is voor mn pc, crysis warhead wil nog wel eens droppen naar de 20fps :S |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 18 Okt 2008 14:06 Onderwerp:
| |

|
Voor de PC luitjes> http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest <
Kan je testen of ie em kan draaien.
Ik heb em net op m'n DELL latitude D505 gedraaid en bijna alles faalt de minimum requirements...
Behalve de CPU (ook al lees ik daaro dat ie half zo goed is als nodig. ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 18 Okt 2008 14:49 Onderwerp:
| |

|
Zoals verwacht, ver over recommend  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 18 Okt 2008 15:05 Onderwerp:
| |
|
GekooktEi schreef: | Bats schreef: | Divine Rage schreef: | En als je vervolgens iemand in een vuurzee ziet rondspringen, dan ben ik het. |
Ik denk niet dat hij degene wiens rug je opensnijdt, dat zal zien . Zou je ook een mes aan iemands keel kunnen leggen in multiplayer, want dat vind ik samen met dat ze hun handen omhoog doen juist zo'n leuke optie . |
haha, zou wel vet zijn, maar ik betwijfel of dat in de multiplayer mogelijk zal zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Okt 2008 15:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Divine Rage schreef: | Voor de PC luitjes> http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest <
Kan je testen of ie em kan draaien.
Ik heb em net op m'n DELL latitude D505 gedraaid en bijna alles faalt de minimum requirements...
Behalve de CPU (ook al lees ik daaro dat ie half zo goed is als nodig. ) |
Ik haal alles op Minimum behalve de CPU...  |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 18 Okt 2008 15:34 Onderwerp:
| |

|
Ik slaag voor recommended  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 19 Okt 2008 12:09 Onderwerp: Re: far cry 2
| |

|
roderick_ensink schreef: | voor iedereen die wil weten hoe farcry 2 is ik heb het al op de x360 gedownload en hij is prachtig echt een vet leuk spel.
harstikke mooie graphics en leuke gameplay veel wapens dus kopen
je moet niet helemaal op mij vertrouwen wat ik zeg want ik ben nog niet zo ver in het spel. |
Tsk tsk... Hoogst illegaal
Maarja, IK WIL EM OOK |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 19 Okt 2008 12:25 Onderwerp: Re: far cry 2
| |
Eindredacteur

|
roderick_ensink schreef: | voor iedereen die wil weten hoe farcry 2 is ik heb het al op de x360 gedownload en hij is prachtig echt een vet leuk spel.
harstikke mooie graphics en leuke gameplay veel wapens dus kopen
je moet niet helemaal op mij vertrouwen wat ik zeg want ik ben nog niet zo ver in het spel. |
Heel stoer man, downloaden  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende |