Far Cry 2, gaat hij revolutionair worden? |
Hell yeah! |
|
44% |
[ 20 ] |
Vast... |
|
15% |
[ 7 ] |
Weet ik het. |
|
20% |
[ 9 ] |
Denk 't niet. |
|
11% |
[ 5 ] |
Hell no! |
|
8% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 45 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
|
FloriX |
Geplaatst: 19 Okt 2008 12:30 Onderwerp:
| |

|
Ik moet helaas toegeven dat ik deze maand ook een aantal games heb gedownload
Nml
Crysis (vanwege de system specs)
Mercs 2 (omdat ie vol bugs zit en totaal niet leuk is)
BiA:HH: (Wederom vol bugs en geeft me een BSOD na 1 minuut cutscene)
Condemned (kon de pc versie echt nergens vinden)
Doom 3 (omdat ik mijn CD Key kwijt ben) |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 19 Okt 2008 12:48 Onderwerp:
| |
![]()
|
roderick_ensink schreef: | ik download alleen maar omdat je gewoon word afgezet word met die orginele spelen je betaalt dus eigenlijk gewoon 120 gulden voor een spel okal zijn er geen guldens meer maar als je het zo bekijkt en nu betaal ik maar 5,00 euro
roderick |
Ja, maar als een spel 50 euro kost, betaal je eigenlijk ook 6810.5 Japanse Yen. Dus ja... |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 19 Okt 2008 12:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
roderick_ensink schreef: | ik download alleen maar omdat je gewoon word afgezet word met die orginele spelen je betaalt dus eigenlijk gewoon 120 gulden voor een spel okal zijn er geen guldens meer maar als je het zo bekijkt en nu betaal ik maar 5,00 euro
roderick |
Als een spel 30 Euro had gekost had je precies hetzelfde gedaan, bovenstaande is de standaard smoes voor mensen die hun games downloaden. Zoek gewoon een baan en loop niet te janken over prijzen. Gelieve hier niet langer over downloads te praten of je krijgt een ban aan je broek, als we hier ergens een hekel aan hebben dan is het wel aan downloaders en dan zeker degene die er nog trots op zijn ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 19 Okt 2008 16:41 Onderwerp:
| |

|
roderick_ensink schreef: | <Bij deze een ban zodat échte gamers wel over de game kunnen praten> |
Owned.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Okt 2008 17:43 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Divine Rage schreef: | roderick_ensink schreef: | <Bij deze een ban zodat échte gamers wel over de game kunnen praten> |
Owned.  |
Ja, best wel . Hij was ook pas sinds vanochtend geregistreerd hier . |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 19 Okt 2008 17:45 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Divine Rage schreef: | roderick_ensink schreef: | <Bij deze een ban zodat échte gamers wel over de game kunnen praten> |
Owned.  |
Yep, daarom.
Nooit slim om de eerste posts op een nieuw gameforum te beginnen met dat jij gewoon trots bent dat je een piraat bent.
http://cristgaming.com/pirate.swf |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 19 Okt 2008 18:48 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 19 Okt 2008 19:08 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | GekooktEi schreef: | Divine Rage schreef: | roderick_ensink schreef: | <Bij deze een ban zodat échte gamers wel over de game kunnen praten> |
Owned.  |
Yep, daarom.
Nooit slim om de eerste posts op een nieuw gameforum te beginnen met dat jij gewoon trots bent dat je een piraat bent.
http://cristgaming.com/pirate.swf |
Wat een meesterlijke site Ik lach me helemaal krom hier  |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 19 Okt 2008 20:49 Onderwerp:
| |

|
Hoeveel mensen heten er wel niet Roderick op deze site |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Okt 2008 20:55 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
EenGeregistreerdeGast schreef: | Hoeveel mensen heten er wel niet Roderick op deze site |
Roderick
Roderick_Ensink
Roderick_II
Roderick_III
Roderick_IV
Roderick_V |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Okt 2008 22:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Joni Philips schreef: | EenGeregistreerdeGast schreef: | Hoeveel mensen heten er wel niet Roderick op deze site |
Roderick
Roderick_Ensink
Roderick_II
Roderick_III
Roderick_IV
Roderick_V |
Volgens mij heet de helft ook geen Roderick maar heten ze gewoon zo omdat ze zo'n fan van hem zijn . |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Okt 2008 10:41 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Voor mensen die schrik hebben of ze de game wel kunnen draaien, geen nood, als Crysis lukt dan lukt Far Cry 2 zeker.
Heb alle opties op Ultra High staan, 8x AA en ik moet nog steeds een stottering tegenkomen, in tegenstelling tot Crysis die al stotterde met 2xAA en zonder optimalisatie tweaks. Het spel draait echt héél vloeiend en ziet er zeer knap uit (natuurlijk niet zo knap als Crysis maar je hebt hier wel een volledige omgeving met maar 1 laadscreen).
Het landschap is echt wel lekker groot en varieert zalig. Ben echt verbaasd dat alles er zo knap uitziet én de spelwereld zo groot is, zonder dat je daarvoor tegen een loadscreen moet staren. Alleen bij het starten heb ik een loadscreen gehad.
Voor de mensen die vreesde dat stealth niet zou werken, you were wrong. Stealth gaat namelijk erg goed, tuurlijk is er wel generale paniek bij het lossen van een schot maar zolang je ver genoeg staat en verdoken genoeg (dus niet s'middags in volle zon in het midden van een open veld staan) dan merken de vijanden je ook niet echt op tenzij je net schiet als iemand in je richting kijkt.
Ehm... Hier ga ik stoppen anders kan ik nog wel enkele pagina's verder zeveren  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 22 Okt 2008 11:14 Onderwerp:
| |

|
Sasuke (misschien moet ik gewoon maar maarten gaan zeggen.. )
Ik heb in de IGN review gelezen dat de 360 versie wel stotterde af en toe met mega popup soms... Dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan jou PC versie.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Okt 2008 11:33 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Oei @ 360 versie dan
Wat een geluk, eerst was ik van plan de PS3 of 360 versie te halen omdat ik al vreesde dat zelfs mijn PCtje het niet ging trekken, of Crysis toestanden veroorzaken (de hele tijd updates, fixes en tweaks moeten installeren) maar niets van dat, zelfs met drivers uit 2007 (vergeten te updaten na format ) draaide hij al super.
Popup heb ik ook geen last van, soms bij de schaduwen van het gras komt het wel eens voor maar dat stoort niet en valt ook niet echt op. Ik ben echt positief verrast door de stabiliteit van de game en ben héél blij dat ik toch voor de PC versie ben gegaan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 22 Okt 2008 11:40 Onderwerp:
| |

|
Ik kan niet wachten...  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 22 Okt 2008 12:35 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Joni Philips schreef: | EenGeregistreerdeGast schreef: | Hoeveel mensen heten er wel niet Roderick op deze site |
Roderick
Roderick_Ensink
Roderick_II
Roderick_III
Roderick_IV
Roderick_V |
Volgens mij heet de helft ook geen Roderick maar heten ze gewoon zo omdat ze zo'n fan van hem zijn . |
Dat zijn mss al zijn zussen!
Ik heb het spel nu ook en ga het nu eens proberen ze ^''; |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 22 Okt 2008 12:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Divine Rage schreef: | Ik kan niet wachten...  |
Ik heb net om 13:00u het heilige mailtje gekregen van 12Game dat mijn pakketje is verzonden, dus ik krijg 'm morgen!
Weet jij ook al wanneer je 'm krijgt, Divine?  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Okt 2008 13:11 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
GekooktEi schreef: | Ik heb net om 13:00u het heilige mailtje gekregen van 12Game dat mijn pakketje is verzonden, dus ik krijg 'm morgen! |
Welke versie heb je? PS3, 360 of PC? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 22 Okt 2008 13:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MaartenL schreef: | GekooktEi schreef: | Ik heb net om 13:00u het heilige mailtje gekregen van 12Game dat mijn pakketje is verzonden, dus ik krijg 'm morgen! |
Welke versie heb je? PS3, 360 of PC? |
De PC versie. Wttn, heb jij daar ook besteld? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 22 Okt 2008 13:28 Onderwerp:
| |

|
Is de PS3 versie speelbaar met toetsenbord en muis? Ik ga hem volgend week halen (als m'n verdediging goed gaat) alleen kan ik maar niet gewend raken om met een controller een fps te spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 22 Okt 2008 13:31 Onderwerp:
| |

|
Mocht ik straks 150 euro krijgen uit de winkel dan haal ik meteen Far Cry 2 erbij want die game ziet er erg lekker uit.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 22 Okt 2008 13:40 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
GekooktEi schreef: | De PC versie. Wttn, heb jij daar ook besteld? |
Nope, in de winkel hier. Lekker handig, zaakvoerder kent me ondertussen dus hij had 'm rond 19:00u gisteren in mijn bus gedropt. Niet te vergeten dat ik hem gisteren rond 18:30u pas effectief gereserveerd had. Dat noem ik pas snelle service  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 22 Okt 2008 16:03 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MaartenL schreef: | GekooktEi schreef: | De PC versie. Wttn, heb jij daar ook besteld? |
Nope, in de winkel hier. Lekker handig, zaakvoerder kent me ondertussen dus hij had 'm rond 19:00u gisteren in mijn bus gedropt. Niet te vergeten dat ik hem gisteren rond 18:30u pas effectief gereserveerd had. Dat noem ik pas snelle service  |
Da's netjes, inderdaad . |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 22 Okt 2008 16:48 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Weet jij ook al wanneer je 'm krijgt, Divine?  |
Morgen, heb net m'n broertjes mail gelezen (hij heeft em besteld op Bol, en we gebruiken zoiezo altijd zijn account...
Anyway, net verzonden |
|
Terug naar boven |
|
|
Nibor |
Geplaatst: 22 Okt 2008 16:54 Onderwerp:
| |
|
Net Far Cry 2 gehaald en ik ben er wel een beetje ondersteboven van , die wereld is echt immens groot.
Als je niet van free-roamen houdt dan voel je je al snel verloren in deze game. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende |