Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Arjan BerichtGeplaatst: 15 Okt 2008 17:37    Onderwerp: Pre order bol.com vraag Reageren met citaat

Ik heb Banjo Kazooie N&B gereserveerd bij bol.com. Kan ik dan ook 2 weken van te voren de eerste banjo downloaden? Er stond niets van op de site en ik heb geen serienummer moeten doorgeven ofzo. Weet iemand hier iets van? Bedankt alvast!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2008 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik raad je aan om contact op te nemen met Bol.com. Zij zijn degene die het product verkopen.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2008 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Kwam de eerste Banjo niet 2 weken later dan de 3e?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2008 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kurosaki01 schreef:
Kwam de eerste Banjo niet 2 weken later dan de 3e?
Yep, maar Banjo NB kopers zouden hem kunnen downen vanaf de aankoop
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Okt 2008 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

http://www.gamed.nl/view/48047

Bol.com doet mee aan de actie, er zou dus niets aan de hand moeten zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arjan BerichtGeplaatst: 16 Okt 2008 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Aha, ik wist niet dat Banjo Kazooie pas 2 weken later uitkwam. Dan zal er dus wel een code bij de game zitten of hoe dat ook werkt. Bedankt!
Terug naar boven
dutchdmx BerichtGeplaatst: 25 Okt 2008 11:29    Onderwerp: Bol.com doet niet mee Reageren met citaat

Mijn bestelling laten verifieren bij Bol.com en stelden dat ze niet meededen (ook al wordt in media wel gezegd). Dus maar naar Consoleshop gegaan.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Okt 2008 12:03    Onderwerp: Re: Bol.com doet niet mee Reageren met citaat
Eindredacteur

dutchdmx schreef:
Mijn bestelling laten verifieren bij Bol.com en stelden dat ze niet meededen (ook al wordt in media wel gezegd). Dus maar naar Consoleshop gegaan.

Goede communicatie tussen Microsoft en bol.com in dat geval, eerstgenoemde liet ons in een persmail weten wel mee te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: