Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 13 Okt 2008 23:32    Onderwerp: Gamejaar 2009 Reageren met citaat

Het is misschien nog een beetje vroeg om hier al over te gaan beginnen maar ik bedenk me net dat 2009 toch weer geld van ons gaat vragen met al die games. Zo noem ik een Street Fighter IV, Tekken 6, Resident Evil 5, Prototype, Ratchet and Clank, Halo 3 Recon etc.

Van welke games verwachten jullie veel en willen jullie graag spelen? Ik zit voornamelijk erg te wachten op Street Fighter IV en hoop ik op die GTA IV: Vice City.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Okt 2008 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Street Fighter IV, Tekken 6, Resident Evil 5 en Prototype staan ook al op mijn lijstje en nog veel meer! Haast te veel... Maar eerst pakjes avond en kerst overleven. Trek nu al een zuur gezicht naar mijn bankrekening. Hopen dat ik een stagevergoeding krijg want dat zou echt helpen.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2008 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Street Fighter IV, Tekken 6, Resident Evil 5 en Prototype staan ook al op mijn lijstje en nog veel meer! Haast te veel... Maar eerst pakjes avond en kerst overleven. Trek nu al een zuur gezicht naar mijn bankrekening. Hopen dat ik een stagevergoeding krijg want dat zou echt helpen.

Anders sluit je toch gewoon een lening af.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 14 Okt 2008 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat we titels als Alan Wake, Heavy Rain (2 Goddelijke titels voor Microsoft en Sony) God of War en MAG(die game met 256 mensen online) pas in 2010 of later kunnen verwachten. Volgend jaar kunnen we ook gaan genieten van filmgames zoals Harry Potter en Dragonball Live Action game, als we daar nou niet blij van moeten worden weet ik het ook niet meer.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2008 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat

haha zeiden ze ook over 2008, maar het word een goede gamejaar als ze geen game uitstellen..

dan ga ik deze games halen:

heavy rain, yakuza 3 white knight story en de nieuwe king of fighters(beter dan SF4 eigenlijk)
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Okt 2008 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat

En van 2007 ook. Ik denk dat het makkelijk is om 50 games op te noemen die volgend jaar uitkomen die interessant lijken en dan zijn er nog games die een sequel krijgen en mss dat jaar uitkomen zo denk ik aan Assasin's creed 2.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Okt 2008 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
En van 2007 ook. Ik denk dat het makkelijk is om 50 games op te noemen die volgend jaar uitkomen die interessant lijken en dan zijn er nog games die een sequel krijgen en mss dat jaar uitkomen zo denk ik aan Assasin's creed 2.

Als ze niets aan de gameplay van Assassin's Creed doen, zit ik niet op een deeltje 2 te wachten, eerlijk gezegd. Assassin's Creed ging naar mijn mening als volgt:

- Praten
- Klimmen
- Killen
- Vluchten
- Praten
- Klimmen
- Killen
- Vluchten

En zo verder...
Of heb ik het spel te kort gespeeld? Ik hem het nog steeds liggen...
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 14 Okt 2008 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond hem wel leuk, herhaling of niet. Ik heb em ook 2 keer uitgespeeld
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Okt 2008 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

2009 is gewoon weer het jaar van de Nintendo Wii, Sony en Microsoft mogen er weer achteraan hobbelen.

In ieder geval zijn er weer genoeg titels om naar uit te kijken, vooral Resident Evil 5, die ook nog eens in het begin van het jaar zit, lijkt me nu al erg tof worden, zeker na mijn veel te korte speelsessie met de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Token BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:

En zo verder...
Of heb ik het spel te kort gespeeld? Ik hem het nog steeds liggen...

Naar mijn mening moet je Assasins Creed gewoon als tussen doortje spelen, gewoon 1 of 2 missies en dan stoppen of een andere game pakken

EDIT:
ik kijk trouwens erg uit naar mirror's edge vraag me af of hij de verwachtingen waar gaat maken
Terug naar boven
N-Sortin BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Sims 3
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe GTA uiteraard voor de ps3 en 360.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat

vinnie ik denk niet dat de volgende al in 2009 komt.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
vinnie ik denk niet dat de volgende al in 2009 komt.

Hij bedoelt vast de Vice city-San andreas GTAIV versie.
Terug naar boven
Alogos BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

heavy rain, alan awake (als die komt) en Resident evil 5.. voor de rest moet ik het nog maar even zien
Terug naar boven
banned_glenn BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

2009 begint al meteen in februari met tittels als Killzone 2, Eternal Sonata PS3 en Alpha Protocol.

In maart komt dan al Resident Evil 5.

Voor de rest: Heavy Rain, Heist, Halo 3: Recon, Halo Wars, God Of War 3, Tekken 6, Final Fantasy XIII, Infamous, en wss nog een hele lijst.

Ook de jaarlijkse gewoonten zullen terugkomen:
Fifa 2010, PES 2010, Need for Speed, Call of Duty 6, ...
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Jak&Daxter op de PS3, Alan Wake + White Knight Cronicles en wellicht FFXIII ben ik een gelukkig gamend man. Poeh 2009, belooft echt een duur jaar te worden.. zelfs in Q1 en 2 verschijnen aardig wat games.
Terug naar boven
Danie-san BerichtGeplaatst: 26 Dec 2008 01:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb op dit moment alleen een 360. Maar als God of War 3 uitkomt moet ik toch echt een Playstation 3 halen, dat wordt mijn topper voor 2009.

Ook verwacht ik een hoop van Resident Evil 5.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Dec 2008 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga alvast Skate 2 & GH Metallica halen en de nieuwe Sonic als ie goed is. Madworld ziet er ook wel vet uit maar ik kan wel zonder, zelfde geld voor SF4 & RE5. Sonic Ultimate Genisis Collection & Gta IV nog wat staan ook op mijn lijstje. Oja en COD MW2 ook nog en ik moet nog COD WAW, Sf Turbo HD nogwat en Guitar Hero: Aerosmith halen.

Ik mag alvast een betere baan gaan zoeken voor al deze games, dit zal vast niet alles zijn. Ik ben alvast benieuwd wat Rare & Microsoft in petto hebben.

Maar nu eerst kerst/nieuwjaar vieren.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: