Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wordt Fallout 3 the GOTY?( Net als Oblivion)
JA!
31%
 31%  [ 7 ]
Nee.
13%
 13%  [ 3 ]
Maybe.
54%
 54%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 22

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
MaartenL BerichtGeplaatst: 08 Okt 2008 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Pfffff Achievements / trophies niet aanwezig = whatever

De game alleen al is goed genoeg imo ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Okt 2008 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

FloriX schreef:
Joni Philips schreef:
Mr White25 schreef:
Joni Philips schreef:
ik ben gewoon tegen ontwikkelaars die verwachten dat gamers in de toekomst patch na patch gaan downloaden. Kan zijn dat ik voor PC versie ga.

Want op de PC komen er nooit patches uit

Voor trophies zou het trouwens geen patch maar een update zijn. Ken je jargon Joni...
Mijn termen kennen? Neem er even Wikipedia bij: A patch (computing), also known as a software update. Ik ken blijkbaar mijn termen. En ja, ik weet dat PC versies ook patches krijgen, maar het eerste deel van die zin had niets met die tweede te maken. Ik weiger gewoon de game te kopen tot alle beloofde patches voor PS3 Trophies en PC Achievements uit zijn, en daarna haal ik mogelijk de PC of mogelijk de PS3 versie. Voor de release moet een ontwkkelaar niet zeggen dat hij met patches komt voor belangrijke functies.

Dat, of je koopt de 360 versie
Ik koop geen console voor een multiplatformgame
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 08 Okt 2008 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
FloriX schreef:
Joni Philips schreef:
Mr White25 schreef:
Joni Philips schreef:
ik ben gewoon tegen ontwikkelaars die verwachten dat gamers in de toekomst patch na patch gaan downloaden. Kan zijn dat ik voor PC versie ga.

Voor trophies zou het trouwens geen patch maar een update zijn. Ken je jargon Joni...
Mijn termen kennen? Neem er even Wikipedia bij: A patch (computing), also known as a software update. Ik ken blijkbaar mijn termen. En ja, ik weet dat PC versies ook patches krijgen, maar het eerste deel van die zin had niets met die tweede te maken. Ik weiger gewoon de game te kopen tot alle beloofde patches voor PS3 Trophies en PC Achievements uit zijn, en daarna haal ik mogelijk de PC of mogelijk de PS3 versie. Voor de release moet een ontwkkelaar niet zeggen dat hij met patches komt voor belangrijke functies.

Nee inderdaad, je koop een console voor een groot aanbod topgames en een geweldige online service.

Twee is beter dan een, dat is mijn motto XD
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Okt 2008 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

FloriX schreef:
Joni Philips schreef:
FloriX schreef:
Joni Philips schreef:
Mr White25 schreef:
Joni Philips schreef:

Nee inderdaad, je koop een console voor een groot aanbod topgames en een geweldige online service.

Twee is beter dan een, dat is mijn motto XD
Twee is beter dan een, en drie is beter dan twee, maar als je één van de 2 current gen consoles al naar de kast hebt verwezen wegens weinig tijd, dan moet er geen derde bij
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: