| Wordt Fallout 3 the GOTY?( Net als Oblivion) |
| JA! |
|
31% |
[ 7 ] |
| Nee. |
|
13% |
[ 3 ] |
| Maybe. |
|
54% |
[ 12 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 22 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| MaartenL |
Geplaatst: 08 Okt 2008 20:01 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Pfffff Achievements / trophies niet aanwezig = whatever
De game alleen al is goed genoeg imo ^_^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 08 Okt 2008 20:04 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| FloriX schreef: | | Joni Philips schreef: | | Mr White25 schreef: | | Joni Philips schreef: | | ik ben gewoon tegen ontwikkelaars die verwachten dat gamers in de toekomst patch na patch gaan downloaden. Kan zijn dat ik voor PC versie ga. |
Want op de PC komen er nooit patches uit
Voor trophies zou het trouwens geen patch maar een update zijn. Ken je jargon Joni... | Mijn termen kennen? Neem er even Wikipedia bij: A patch (computing), also known as a software update. Ik ken blijkbaar mijn termen. En ja, ik weet dat PC versies ook patches krijgen, maar het eerste deel van die zin had niets met die tweede te maken. Ik weiger gewoon de game te kopen tot alle beloofde patches voor PS3 Trophies en PC Achievements uit zijn, en daarna haal ik mogelijk de PC of mogelijk de PS3 versie. Voor de release moet een ontwkkelaar niet zeggen dat hij met patches komt voor belangrijke functies. |
Dat, of je koopt de 360 versie  | Ik koop geen console voor een multiplatformgame  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 08 Okt 2008 20:06 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | FloriX schreef: | | Joni Philips schreef: | | Mr White25 schreef: | | Joni Philips schreef: | | ik ben gewoon tegen ontwikkelaars die verwachten dat gamers in de toekomst patch na patch gaan downloaden. Kan zijn dat ik voor PC versie ga. |
Voor trophies zou het trouwens geen patch maar een update zijn. Ken je jargon Joni... | Mijn termen kennen? Neem er even Wikipedia bij: A patch (computing), also known as a software update. Ik ken blijkbaar mijn termen. En ja, ik weet dat PC versies ook patches krijgen, maar het eerste deel van die zin had niets met die tweede te maken. Ik weiger gewoon de game te kopen tot alle beloofde patches voor PS3 Trophies en PC Achievements uit zijn, en daarna haal ik mogelijk de PC of mogelijk de PS3 versie. Voor de release moet een ontwkkelaar niet zeggen dat hij met patches komt voor belangrijke functies. |
Dat, of je koopt de 360 versie  | Ik koop geen console voor een multiplatformgame  |
Nee inderdaad, je koop een console voor een groot aanbod topgames en een geweldige online service.
Twee is beter dan een, dat is mijn motto XD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 08 Okt 2008 20:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| FloriX schreef: | | Joni Philips schreef: | | FloriX schreef: | | Joni Philips schreef: | | Mr White25 schreef: | | Joni Philips schreef: | | ik ben gewoon tegen ontwikkelaars die verwachten dat gamers in de toekomst patch na patch gaan downloaden. Kan zijn dat ik voor PC versie ga. |
Nee inderdaad, je koop een console voor een groot aanbod topgames en een geweldige online service.
Twee is beter dan een, dat is mijn motto XD | Twee is beter dan een, en drie is beter dan twee, maar als je één van de 2 current gen consoles al naar de kast hebt verwezen wegens weinig tijd, dan moet er geen derde bij  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |