| Wordt Fallout 3 the GOTY?( Net als Oblivion) |
| JA! |
|
31% |
[ 7 ] |
| Nee. |
|
13% |
[ 3 ] |
| Maybe. |
|
54% |
[ 12 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 22 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 05 Okt 2008 19:42 Onderwerp: Fallout 3
| |

|
Ik weet niet of er al een Fallout 3 topic is, maar de game komt deze maand uit op 31 okt en ik kijk er heel erg naar uit. Ik denk dat Fallout 3 kansen heeft om GOTY te worden net als Oblivion in 2006.
Gaan jullie hem ook direct halen op release? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 05 Okt 2008 19:44 Onderwerp:
| |

|
| Het is dat ik totaal geen tijd voor deze game heb anders had ik volmondig gezegd dat ik heel veel uurtjes in de game zou steken. Nu weet ik nog niet precies wat ik doe. De setting spreekt me vooral erg aan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 05 Okt 2008 19:45 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Okt 2008 19:48 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Trophies komen niet bij de launch en ik ga zulke game geen tweemaal volledig doorspelen, dus geen Fallout 3 voor mij dit jaar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Matesers |
Geplaatst: 05 Okt 2008 20:05 Onderwerp:
| |

|
| ja, het is miss wel verstandig om te wachten op de trophies aangezien er genoeg vette andere games uitkomen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 05 Okt 2008 20:08 Onderwerp:
| |

|
| Jullie 2 gaan voor de ps3versie? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 05 Okt 2008 20:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| De game spreekt mij nog niet heel erg aan, gezien de drukke periode denk ik dan ook dat ik deze aan me voorbij laat gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Okt 2008 20:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| vinnie13 schreef: | | Jullie 2 gaan voor de ps3versie? | Niet noodzakelijk, ik ben gewoon tegen ontwikkelaars die verwachten dat gamers in de toekomst patch na patch gaan downloaden. Kan zijn dat ik voor PC versie ga. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 05 Okt 2008 20:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Gezer schreef: | | Wordt het een lang spel net zoals Oblivion of is het uit te spelen in <15 uur? |
Lastig te zeggen voor een game die nog niet uit is, maar met alle sidequests e.d. kun je wel even zoet zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 05 Okt 2008 21:14 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Trophies komen niet bij de launch en ik ga zulke game geen tweemaal volledig doorspelen, dus geen Fallout 3 voor mij dit jaar. |
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je een game koopt op basis van trophies? Los van het feit dat het een waardeloos systeem is heeft een hedendaagse game toch echtwel wat meer te bieden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 05 Okt 2008 21:48 Onderwerp:
| |

|
Het lijkt me een vette game maar zo vet? nee toch niet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| onno |
Geplaatst: 05 Okt 2008 22:12 Onderwerp:
| |

|
| Ik zit nog flink te twijfelen voor pc versie of ps3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 05 Okt 2008 22:35 Onderwerp:
| |

|
| Niemand koopt de 360 versie? Zat toch meer content bij ofzo? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Okt 2008 22:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Roderick schreef: | | Joni Philips schreef: | | Trophies komen niet bij de launch en ik ga zulke game geen tweemaal volledig doorspelen, dus geen Fallout 3 voor mij dit jaar. |
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je een game koopt op basis van trophies? Los van het feit dat het een waardeloos systeem is heeft een hedendaagse game toch echtwel wat meer te bieden. | Ik koop games als ze compleet zijn, als een ontwikkelaar mij voor de release nog weet te melden dat hij na de release wat patches op de markt gooit, dan koop ik zijn game wel als hij volledig is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 05 Okt 2008 22:41 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Roderick schreef: | | Joni Philips schreef: | | Trophies komen niet bij de launch en ik ga zulke game geen tweemaal volledig doorspelen, dus geen Fallout 3 voor mij dit jaar. |
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je een game koopt op basis van trophies? Los van het feit dat het een waardeloos systeem is heeft een hedendaagse game toch echtwel wat meer te bieden. | Ik koop games als ze compleet zijn, als een ontwikkelaar mij voor de release nog weet te melden dat hij na de release wat patches op de markt gooit, dan koop ik zijn game wel als hij volledig is. |
En gelijk heb je!
Ik koop de game wel als ik geld heb. Ik ga BTW ook voor de pc versie |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 05 Okt 2008 23:07 Onderwerp:
| |

|
| FloriX schreef: | | Niemand koopt de 360 versie? Zat toch meer content bij ofzo? |
Echt? Ik dacht te gaan voor de pc-versie maar met extra content wordt het wsl de 360-versie. Voorlopig komt ie echter niet in huis. Far Cry 2, Fable 2 en Saints Row 2 krijgen voorrang in oktober. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 06 Okt 2008 00:27 Onderwerp:
| |

|
Dat zeiden ze toch op de E3, dat de 360 versie meer content zou krijgen?
Edit- PC en 360 krijgen de content, ps3 niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 06 Okt 2008 08:07 Onderwerp:
| |

|
Ow PC krijgt ook Content, dan "koop" ik hem wel  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 06 Okt 2008 09:16 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| JasperCLA schreef: | Ow PC krijgt ook Content, dan "koop" ik hem wel  |
Dat was beter geen referentie naar 'ik download de game wel' anders mocht je je wel eens zwaar schamen...
On-topic dan maar: Ik ging sowieso al voor de PC versie niet alleen omdat die waarschijnlijk grafisch en qua performance het beste zal zijn maar mede voor de besturing en de mogelijkheden met mods. Niet alleen dat, ik bespaar me ook nog eens 20 € t.o.v. de consoleversies.
Het enige probleem dat ik ga hebben is i.v.m. tijd: Ik ben nog altijd fanatiek bezig met Too Human en binnenkort komt dan nog Far Cry 2 ook nog eens... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 06 Okt 2008 11:25 Onderwerp:
| |

|
Ik betaal voor de hele game, maar een halve game of iets waar ik niet zeker van ben van de kwaliteit( zoals spore, the sims, Need for Speed,...) wil ik graag eens proberen voor ik er daadwerkelijk geld aan uitgeef. En een demo laat dit toch nooit zien. Een goed voorbeeld is die age of empires die me nu al 100 euro gekost heeft en wat ik gewoon teveel vind voor een RTS game
Maar Fallout 3 lijkt me wel een goed spel, al wacht ik liever tot ik een review heb gezien  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 06 Okt 2008 16:35 Onderwerp:
| |

|
Nixke  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 16:46 Onderwerp:
| |

|
| Kan je van je gozer ook een korean maken? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mr White25 |
Geplaatst: 08 Okt 2008 19:28 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | ik ben gewoon tegen ontwikkelaars die verwachten dat gamers in de toekomst patch na patch gaan downloaden. Kan zijn dat ik voor PC versie ga. |
Want op de PC komen er nooit patches uit
Voor trophies zou het trouwens geen patch maar een update zijn. Ken je jargon Joni... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 08 Okt 2008 19:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Mr White25 schreef: | | Joni Philips schreef: | | ik ben gewoon tegen ontwikkelaars die verwachten dat gamers in de toekomst patch na patch gaan downloaden. Kan zijn dat ik voor PC versie ga. |
Voor trophies zou het trouwens geen patch maar een update zijn. Ken je jargon Joni... | Mijn termen kennen? Neem er even Wikipedia bij: A patch (computing), also known as a software update. Ik ken blijkbaar mijn termen. En ja, ik weet dat PC versies ook patches krijgen, maar het eerste deel van die zin had niets met die tweede te maken. Ik weiger gewoon de game te kopen tot alle beloofde patches voor PS3 Trophies en PC Achievements uit zijn, en daarna haal ik mogelijk de PC of mogelijk de PS3 versie. Voor de release moet een ontwkkelaar niet zeggen dat hij met patches komt voor belangrijke functies. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 08 Okt 2008 19:59 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Mr White25 schreef: | | Joni Philips schreef: | | ik ben gewoon tegen ontwikkelaars die verwachten dat gamers in de toekomst patch na patch gaan downloaden. Kan zijn dat ik voor PC versie ga. |
Voor trophies zou het trouwens geen patch maar een update zijn. Ken je jargon Joni... | Mijn termen kennen? Neem er even Wikipedia bij: A patch (computing), also known as a software update. Ik ken blijkbaar mijn termen. En ja, ik weet dat PC versies ook patches krijgen, maar het eerste deel van die zin had niets met die tweede te maken. Ik weiger gewoon de game te kopen tot alle beloofde patches voor PS3 Trophies en PC Achievements uit zijn, en daarna haal ik mogelijk de PC of mogelijk de PS3 versie. Voor de release moet een ontwkkelaar niet zeggen dat hij met patches komt voor belangrijke functies. |
Dat, of je koopt de 360 versie  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |