Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 16:52    Onderwerp: Ratzinger tegen de verwachtingen in Reageren met citaat
Eindredacteur

Eigenlijk had iedereen verwacht dat onder Ratzinger alles nog stricter ging worden, maar nu blijkt dat hij heel wat 'revolutionaire dingen doet: praten over het afschaffen van celibaat en toelaten condooms, praten met orthodoxen, islam, ... Ik denk persoonlijk dat Benedictus nog veel zal proberen te veranderen.

Citaat:
Het celibaat van de priesters kan weer besproken worden: de zaak is geen dogma, maar komt voort uit een interne regeling. Dat heeft de Braziliaanse kardinaal Claudio Hummes, de nieuwe verantwoordelijke voor de clerus van het Vaticaan, verklaard, zo schrijft de Italiaanse pers maandag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arrie BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het wel goed, zeker dat toelaten van condooms. Van mij mogen we vaker zulke pausen hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Om Freek de Jonge te citeren, de katholieke kerk is de grootste verspreider van aids ter wereld. Het zal ***verdomme een keer tijd worden dat ze erover na gaan denken.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij heeft ook al in zijn eerste jaar de woede van de moslims op zijn nek gehaald.
Ooit is er volgens mij een Nederlandse paus vergiftigd omdat die te revolutionair zou zijn
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmmm, is dit een topic voor gamed? Ook al is het dan het gamedcafé, volgens mij komen hier niet erg veel mensen die hier iets zinnigs over kunnen zeggen.
Terug naar boven
Arrie BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind dat je in het Gamed café over van alles moet kunnen discussiëren. Als men hier over politiek en een neergeschoten jongetje van 8 wel wat zinnigs kan zeggen, waarom hierover dan niet?
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben sowieso geen fan van godsdiensten en zeker niet wanneer een 'leider' dingen bepaalt. Iemand anders mag het best met me oneens zijn, maar dit kudde gedrag staat me niet aan en dat blijkt eigenlijk ook wel uit de geschiedenis...
Terug naar boven
Arrie BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, en al die godsdiensten hebben wel wat. Moslims zijn radicaal, katholieken verspreiden aids. Wacht, ik weet het! Ik word Jehova getuige!
Terug naar boven
De Dijk BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Arnout de Vries schreef:
Inderdaad, en al die godsdiensten hebben wel wat. Moslims zijn radicaal, katholieken verspreiden aids. Wacht, ik weet het! Ik word Jehova getuige!

Als je het licht maar bij je houd.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Jehova getuigen komen maandelijks bij ons aan de deur om ons het eeuwige leven te geven, nog gratis ook!
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ratzi voelt dat hij nog een paar jeugdzondes goed te maken heeft voor hij de hemel inkan.
Terug naar boven
Bart BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Arnout de Vries schreef:

word bhoedist
jehovas getuigen gaan langs de deuren ><
Terug naar boven
Jervans BerichtGeplaatst: 13 Dec 2006 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben katholiek opgevoed, maar heb toch wel m'n eigen gedachte over vele zaken aangenomen en niet die van het vaticaan/de paus. Toch ben ik van mening dat de katholieke kerk vele jaren voorloopt op de moslimgemeenschap.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Jervans schreef:
Toch ben ik van mening dat de katholieke kerk vele jaren voorloopt op de moslimgemeenschap.

En dat is relevant hier?
Terug naar boven
Vikash BerichtGeplaatst: 14 Dec 2006 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Hij heeft ook al in zijn eerste jaar de woede van de moslims op zijn nek gehaald.
Ooit is er volgens mij een Nederlandse paus vergiftigd omdat die te revolutionair zou zijn

Als je onder revolutionair de sixtijnse kapel witten verstaat, dan ja.
Terug naar boven
Svensation BerichtGeplaatst: 15 Dec 2006 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
Jervans schreef:
Toch ben ik van mening dat de katholieke kerk vele jaren voorloopt op de moslimgemeenschap.

En dat is relevant hier?

Jouw vraag is dat wel.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: