Tevreden? |
Hell yeah, kijk naar die line-up!!! |
|
34% |
[ 15 ] |
Word er niet warm of koud van. |
|
37% |
[ 16 ] |
Nee. :( |
|
27% |
[ 12 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 43 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
CengizMan |
Geplaatst: 04 Okt 2008 16:01 Onderwerp:
| |

|
Vraag me af of ze Windwaker zullen porten, lijkt me wel vet me Wii besturing.
Misschien kunnen ze de Deku Leaf besturing net als in Wario Ware maken.
En die GC-ports worden toch goedkoper dan de andere spellen (wss 30 euro). Dan koop ik ze denk ik wel.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 04 Okt 2008 18:48 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Out of the big three... Nintendo seems kinda like the retarded baby, the very creative and colourful retarded baby, but a slow baby none the less.
The fact they constantly need things spelt out to them by everyone else is rediculous "look, your hard drive is to small, look, your cartridges are too small, look, your online system is munted, look, you purple cube is a purple cube!" |
haha, moest ik gewoon even posten, las ik net
(en ik ben niet anti-Nintendo, ondanks dat ze retarded zijn <3 ik nog wel van ze) |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 04 Okt 2008 19:00 Onderwerp:
| |

|
Met de cartridges bedoelen ze toch de NDS? Daar heb ik geen bezwaar tegen maar de rest wel en vooral online met de Wii. Elke console heeft wel zijn problemen... *kuch* Xbox 360 *kuch* '.' |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 04 Okt 2008 19:21 Onderwerp:
| |

|
Niet iedereen heeft van de NGC kunnen genieten en er zijn mensen zo als ik die wat toppers missen als Pikmin 2. Dus de '''remakes'' zijn van harte welkom. Tuurlijk kan je ze wel terug vinden op Ebay maar games als Pikmin zijn zeldzaam en soms best wel duur. Ik hoop ook dat je een optie hebt om je NGC controller weer te gebruiken bij de remakes. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 04 Okt 2008 19:36 Onderwerp:
| |

|
Nu hopen dat Sony hetzelfde doet. PS2 heeft veel meer toptitels die eigenlijk nogsteeds beter zijn dan de huidige games. RE4 jaja RE5 is nog niet uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 04 Okt 2008 20:28 Onderwerp:
| |

|
Zouden ze mgs ook porten? Was toch door N gereased? |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 04 Okt 2008 21:49 Onderwerp:
| |

|
Ik denk ook dat andere uitgevers als SEGA, Konami en Capcom hun NGC games ook naar de Wii komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Okt 2008 22:27 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik ben nooit een Nintendo-gamer geweest, maar toch heb ik altijd een bepaalde vorm van respect voor die dingen gehad. Vooral in het tijdperk van de Wii en de DS, is Nintendo veruit de meest revolutionaire. Het zijn gewoon niet mijn games, maar ik heb er respect voor dat ze zo goed verkopen, en hun doelgroepen zo goed weten te bereiken dat ze de andere helft van de wereld ook aan het gamen zetten. Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden in mijn stem in de poll, dus het wordt "Ik wordt er niet heet of koud van", want dat zijn uiteindelijk wel mijn gevoelens over Ninty.
Respect, Ninty, maar mij hebben jullie gewoon niet bereikt. En nee dat bedoel ik niet negafief, is gewoon mijn mening. |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 04 Okt 2008 22:43 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Ik denk ook dat andere uitgevers als SEGA, Konami en Capcom hun NGC games ook naar de Wii komen. |
Dan komen er een paar übervette games naar de Wii. Hopelijk kunnen ze kleine foutjes uit de GCN versie verwijderen, vaak zijn dat dan ook de klunzige camera-controls. Dus ze kunnen de controls perfect 'herschikken'... Maar dan kon Capcom toch ook RE4 zo'n GCN-port 'budget'-titel maken? We zijn afgezet! XD |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:08 Onderwerp:
| |

|
Maar waarom gaan mensen die remakes kopen? je kan toch ook gewoon de originele GC titels op de Wii afspelen? of gaan ze die besturing wijzigen |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:18 Onderwerp:
| |

|
Tuurlijk kan je de originele GC titels op de Wii afspelen. De remakes krijgen alleen Wii besturing en een kleine grafische update. Meschien nog wat extra's maar dan hangt af van de ontwikkelaar. Daarbij krijgt het een budget prijs wat het aantrekelijker maakt. Maar zo als ik al eerder zij zijn er mensen die niet had kunnen genieten van de NGC games of dat ze nog een aantal games missen zo als ik met F-Zero en Pikmin 2. Games als Pikmin zijn zeldzaam (ook 2de hands) en vooral duur ( soms ook 2de hands) als je het het in perfecte staat wilt krijgen. Dus de ''remakes'' komen dan met een budget prijs van wss rond de 30 euro zo dat iedereen nog van kan genieten. 
Laatst aangepast door Lawliet op 05 Okt 2008 00:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:20 Onderwerp:
| |

|
Naja klinkt leuk, maar ik had liever een nieuwe Zelda gezien, want dat is toch echt nintendo' s beste serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:22 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: | Naja klinkt leuk, maar ik had liever een nieuwe Zelda gezien, want dat is toch echt nintendo' s beste serie. |
Voor de core ja voor de sales nee. Maargoed ik wil ook heel graag een nieuwe Zelda. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:23 Onderwerp:
| |

|
hoezo? verkocht TP dan niet goed? |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:25 Onderwerp:
| |

|
Zelda TP had helaas geen hoge sales op de NGC maar wel op de Wii die bij elkaar rond de 5 mil kwam. Meschien een nieuwe Zelda in Wind Waker stijl voor de Wii zal voor beide groepen (casual) toch leuk zijn? Maar Miyamoto zij dat hij zeker verder met Zelda wilt gaan ondanks de sales. Maar laat eerst Kid Icarus komen Nintendo. 
Laatst aangepast door Lawliet op 05 Okt 2008 00:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:27 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: | hoezo? verkocht TP dan niet goed? |
Ohh ja wel, maar je zei nintendo' s beste serie, kwa sales ''dacht ik'' stegen de Mario games er hoger uit. Wii sports niet meegerekend.
Citaat: | die bij elkaar rond de 5 mil kwam |
The game has sold 4.52 million copies on the Wii as of March 1, 2008,[68] and 1.32 million on the GameCube as of March 31, 2007.
Dat zullen er wel tegen de 7 zijn geworden als ik goed kan schatten. 
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 05 Okt 2008 00:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:30 Onderwerp:
| |

|
Jammer ik hoop alleen echt dat ze de volgende DS zelda anders gaan aanpakken dan PH, want ik hou niet zo van dat touchscreen gebeuren (wii sports kan je toch ook niet meereken omdat je die gratis er bij krijgt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:31 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: | Jammer ik hoop alleen echt dat ze de volgende DS zelda anders gaan aanpakken dan PH, want ik hou niet zo van dat touchscreen gebeuren (wii sports kan je toch ook niet meereken omdat je die gratis er bij krijgt. |
Japan niet meende ik, daar moet je hem apart kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:33 Onderwerp:
| |

|
Jups in Japan moet je hem apart kopen. Naar het schijnt is er ook stiekem in die gamestrailer van Nintendo een tales game screen getoond.
Een nieuwe Tales dat is goed nieuws . |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 05 Okt 2008 00:37 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Jups in Japan moet je hem apart kopen. Naar het schijnt is er ook stiekem in die gamestrailer van Nintendo een tales game screen getoond.
Een nieuwe Tales dat is goed nieuws . |
http://news.vgchartz.com/news.php?id=2208
Toeval ik lasje post en keek op de site van VG. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 05 Okt 2008 01:16 Onderwerp:
| |

|
=p Ik heb het ook van daar natuurlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
DAY |
Geplaatst: 19 Okt 2008 16:34 Onderwerp:
| |
|
Ik ben zeer tevreden over de line up van Ninty. Natuurlijk wil iedereen meer Mario's/Zelda's etc. zien, maar het kost gewoon tijd om zoiets te maken. Het is geen hatseflats game die jaarlijks uitkomen zoals Fifa/NBA enz.
Wel een feit is dat er 'andere' 3rd parties zijn die ander soort games maken, maar dat heeft voor mijn gevoel minder met Ninty te maken. Ikzelf ben nooit een gamer geweest die uren achter elkaar een rpg kan spelen, daar heb ik ook de tijd niet voor. Dus de Wii games die wat korter zijn, maar wel een verslavende gameplay hebben vind ik gewoon goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 27 Okt 2008 07:40 Onderwerp:
| |

|
Ik wacht toch altijd weer op die lange legendarische games waar je ingezogen wordt en een tijdje zoet mee bent. Aangezien die op het moment een beetje uitblijven, maar ik er toch de hoop op houdt, heb ik maar neutraal gestemd. |
|
Terug naar boven |
|
|
N-Sortin |
Geplaatst: 27 Okt 2008 11:42 Onderwerp:
| |

|
Ja ik ben een tevreden springerig aapje!
Of de 2 bescheiden niemanddalletjes die ik zo bezit en waar ik plezier van mag beleven en dets goet! |
|
Terug naar boven |
|
|
Snakesonic |
Geplaatst: 27 Okt 2008 13:44 Onderwerp:
| |

|
Nintendo heeft nu een nieuw dieptepunt bereikt. Omdat ze geen games meer uitbrengen doen ze maar een reclame van een jaar geleden constant op tv, zie super mario galaxy!
Toffe game hoor, maar Nintendo heeft gewoon geen eindejaarsgame, hadden ze zelfs met de gamecube wel!! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |