| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 01 Okt 2008 17:08 Onderwerp: [PSP] Grand Theft Auto: San Andreas Stories
| |

|
| Denkt iemand dat gta San Andreas Stories ook nog voor de huidige psp uitkomt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BDDesigns |
Geplaatst: 01 Okt 2008 17:11 Onderwerp:
| |

|
Hmm interesante stelling.
Mischien, voor de PSP Bezitters hoop ik het wel van harte.
Maar ik zelf zou er niet opnieuw om een PSP aan schaffen.
Zou wel benieuwt zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 01 Okt 2008 17:13 Onderwerp:
| |

|
| Ik denk dat de wereld te groot is... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 01 Okt 2008 18:18 Onderwerp:
| |

|
| Sony heeft toch ook nog iets gezegd over dat ze heel graag 10 jaar zouden willen meegaan met psp? Genoeg tijd om de engine op te krikken? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 01 Okt 2008 18:57 Onderwerp:
| |

|
| Nope. ik hoop het maar ik denk het niet, Rockstar is nu bezig met nieuwe engine's maar het kan altijd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Cubic X |
Geplaatst: 01 Okt 2008 19:04 Onderwerp:
| |
|
Hoop het van niet...liever steken ze de tijd in een nieuwe GTA voor de PSP en dan geen port van een oudere GTA game.
Maar ik denk eigenlijk dat er geen Rockstar games meer komen voor de PSP, het systeem ligt in coma he... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 01 Okt 2008 19:04 Onderwerp:
| |

|
Dit was september
Poll Roundtable
FirstLook
Gamed Gamekalender
Nieuws: San Andreas naar de PSP?
Door Joni Philips op 27-09-2006 om 13:06 Bron: Eurogamer
Liberty City Stories scoorde eind 2005 en Vice City Stories wordt ongetwijfeld de best verkopende PSP game van 2006. Genoeg reden dus om een San Andreas Stories te maken, niet?
Gordon Hall, de grote man bij Rockstar Leeds, heeft vandaag hints gegeven dat de titel er misschien wel komt. Zo zei hij dat San Andreas misschien wel op de kleine UMD in te passen valt, in het jaar tussen Liberty City Stories en Vice City Stories is men er in geslaagd een dubbel zo grote stad op te slaan op de UMD, met de nodige ontwikkeltijd zou het dus ook mogelijk moeten zijn om San Andreas op de UMD te krijgen. Of de game echt ontwikkeld gaat worden is een andere vraag. In ieder geval zien we de game niet meer in 2007, aangezien Rockstar North alle ogen zal richten op hun Grand Theft Auto IV. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Okt 2008 19:06 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Cubic X schreef: | | Maar ik denk eigenlijk dat er geen Rockstar games meer komen voor de PSP, het systeem ligt in coma he... | Midnight Club: LA Remix? Manhunt 2? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Cubic X |
Geplaatst: 01 Okt 2008 19:35 Onderwerp:
| |
|
| Joni Philips schreef: | | Cubic X schreef: | | Maar ik denk eigenlijk dat er geen Rockstar games meer komen voor de PSP, het systeem ligt in coma he... | Midnight Club: LA Remix? Manhunt 2? | Op die twee na dan. Denk niet dat er daarna nog nieuwe games voor gemaakt gaan worden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Okt 2008 19:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Cubic X schreef: | | Joni Philips schreef: | | Cubic X schreef: | | Maar ik denk eigenlijk dat er geen Rockstar games meer komen voor de PSP, het systeem ligt in coma he... | Midnight Club: LA Remix? Manhunt 2? | Op die twee na dan. Denk niet dat er daarna nog nieuwe games voor gemaakt gaan worden  | Waar werkt Rockstar Leeds dan aan, wat gaat Rockstar London dan in de toekomst doen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Cubic X |
Geplaatst: 01 Okt 2008 20:14 Onderwerp:
| |
|
| Joni Philips schreef: | | Cubic X schreef: | | Joni Philips schreef: | | Cubic X schreef: | | Maar ik denk eigenlijk dat er geen Rockstar games meer komen voor de PSP, het systeem ligt in coma he... | Midnight Club: LA Remix? Manhunt 2? | Op die twee na dan. Denk niet dat er daarna nog nieuwe games voor gemaakt gaan worden  | Waar werkt Rockstar Leeds dan aan, wat gaat Rockstar London dan in de toekomst doen? |
Geen idee? Ze hebben nieuwe deal met Nintendo. Wii en DS games?
PS3/360 games? of weer focussen op de PC? Zoveel mogelijkheden
Zelfs mobiel zou ik niet willen uitsluiten omdat hier geld mee te verdienen is
In de PSP markt zit weinig geld vrees ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Okt 2008 20:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Blijkbaar met de PSP titel Beaterator, ik dacht dat ie canned was. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kim0 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 09:15 Onderwerp:
| |

|
Ik vraag me af of de ontwikkeltijd en het geld dat er in de ontwikkeling gaat zitten het wel waard is. Ik bedoel,wie speelt er nog dagelijks games op zijn PSP? Misschien de mensen die van Japanse dingen houden, zoals Final Fantasy. Ik zie nog maar 1 echte topper aankomen voor de PSP,en dat is FFXIII:Agito.
Laatst aangepast door Kim0 op 06 Okt 2008 10:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 06 Okt 2008 10:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Belangrijke 2009 titels:
Resistance Retribution
Final Fantasy XIII: Agito
Prinny
Kingdom Hearts: Birth by Sleep
Parasite Eve 3
LocoRoco 2
Patapon 2 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 17:10 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kim0 |
Geplaatst: 07 Okt 2008 09:12 Onderwerp:
| |

|
| Het lijkt me sterk dat Agito in 2009 komt, het normale deelvan FFXIII komt waarschijnlijk niet eens in 2009. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 07 Okt 2008 10:24 Onderwerp:
| |

|
| Denk het wel hoor maar voor Europa is het nog de vraag. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Okt 2008 16:50 Onderwerp: Re: [PSP] Grand Theft Auto: San Andreas Stories
| |
Grammar Führer
![]()
|
Wist je dat ik deze week ook net zo'n topic wilde maken? Heb het op veel andere sites ook al gedaan.
___
Op veel andere fora had ik gelezen dat ze dan het spel nogal moesten inkorten, en dat er qua gfx niet veel meer uit de PSP te halen valt, en dat er sowieso bij gebrek aan ruimte op UMDs en natuurlijk gewoon wat de PSP kan draaien, niet veel meer functies ingebouwd zouden kunnen worden.
Ik bedoel, de kans is groot dat als SA Stories dan uitkomt, dat het precies hetzelfde is als VCS maar dan met gangsta's, dat je dan bijv. nog steeds niet over een hek heen kan springen met een animatie, waar ik me ook zo bij ergerde bij de 1e 2 >.<
Ik hoop wel dat hij komt, en met veel vernieuwingen. Zou echt strak zijn, dat wel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| wackyprofessor |
Geplaatst: 12 Okt 2008 02:09 Onderwerp:
| |

|
| Gewoon San Andreas in 3 stukken verdelen en 3 games ervan maken voor op de PSP met een goed verhaal en aardige mogelijkheden. Melken ze de GTA serie nog goed uit ook, zijn wij blij en zij. Iedereen tevreden toch? Een SA Stories op de PSP zou me een beperkte GTA lijken. Een Las Venturas of San Fierro stories niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 12 Okt 2008 10:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Kim0 schreef: | | Ik vraag me af of de ontwikkeltijd en het geld dat er in de ontwikkeling gaat zitten het wel waard is. Ik bedoel,wie speelt er nog dagelijks games op zijn PSP? Misschien de mensen die van Japanse dingen houden, zoals Final Fantasy. Ik zie nog maar 1 echte topper aankomen voor de PSP,en dat is FFXIII:Agito. |
Ik geef je groot gelijk, de PSP is gewoon vern**kt, vooral door de piraterij wil niemand er meer games voor uitgeven, en dat ding heeft grafisch wel het beste bereikt (niet dat dat zoveel zegt, hoor ), dus ja ik denk wel dat dat ding zijn laatste adem aan het uitblazen is :\. PSP2 zou ik toch wel for sure kopen, en ik denk veel andere mensen ook die nu een PSP hebben . Volgens mij zou het een goede move zijn van Sony om gewoon over een tijdje de PSP2 aan te kondigen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 13:46 Onderwerp:
| |

|
| Ik denk niet dat er snel een nieuwe komt, want de psp begint nu pas een beetje te verkopen in Japan. En met Dissidia en Steambot Chronicles verkoopt de psp wel beter in Japan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 12 Okt 2008 15:08 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| jedi_christian schreef: | | Nu pas begint te verkopen in Japan?! Het afgelopen jaar was de PSP de best verkopende console/handheld! |
Inderdaad... Beetje uit betere bronnen praten, vinnie . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vinnie13 |
Geplaatst: 12 Okt 2008 17:17 Onderwerp:
| |

|
| Nu pas van de 3 a 4 jaar bedoel ik. |
|
| Terug naar boven |