Opvolger 360? |
2009 |
|
17% |
[ 6 ] |
2010 |
|
32% |
[ 11 ] |
2011 |
|
32% |
[ 11 ] |
2012 |
|
17% |
[ 6 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 34 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Jul 2008 23:56 Onderwerp:
| |

|
Devilly schreef: | Daarentegen vind ik de manier waarop jij tegen leden praat niet prettig, maar daarmee houd jij toch ook niet op?!
Leuk trouwens dat het lid op gamed dat het meest probeert 'de orde de handhaven' mij hier in een totaal doelloze discussie sleept (onbedoeld, dat wel), terwijl ik al tijden niet meer zo'n doelloze discussie heb gehad op deze site. |
Laten we het hier maar bij houden, alsjeblieft. Ik heb geen zin in virtuele ruzie met leden Daar kom je tenslotte ook niet verder mee.
Ik heb niets tegen je, en tegen niemand. Ik zal voortaan beter oppassen, ok?
En dank je dat je me het lid noemt dat 'de orde probeert te handhaven'. Ik vind het erg prettig dat te horen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Darko Marco |
Geplaatst: 27 Sep 2008 14:43 Onderwerp:
| |
|
2010 aangekondigd, 2011 komt die |
|
Terug naar boven |
|
|
SubCity |
Geplaatst: 30 Sep 2008 11:06 Onderwerp:
| |
![]()
|
Microsoft kennende: Zo snel mogelijk.
Alles om de console als eerste uitbrengen, ongeacht wat voor hardware matige problemen er op gaan treden.
Niet dat ik een hekel heb aan Microsoft, maar het is nou eenmaal zo.
Ik vind de Xbox 360 een prima apparaat, daar niet van, maar ze hadden er rustig de tijd voor moeten nemen, en ik vraag me af of Microsoft ervan geleerd heeft als ze de opvolger gaan uitbrengen. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:41 Onderwerp:
| |

|
SubCity schreef: | Microsoft kennende: Zo snel mogelijk.
Alles om de console als eerste uitbrengen, ongeacht wat voor hardware matige problemen er op gaan treden.
Ik vind de Xbox 360 een prima apparaat, daar niet van, maar ze hadden er rustig de tijd voor moeten nemen, en ik vraag me af of Microsoft ervan geleerd heeft als ze de opvolger gaan uitbrengen. |
Ze zullen wel moeten: http://www.gamed.nl/view/30047 |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 30 Sep 2008 19:40 Onderwerp:
| |
|
Tokyo Game Show 2008 ziet ie voor het eerst het levenslicht  |
|
Terug naar boven |
|
|
SubCity |
Geplaatst: 30 Sep 2008 20:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
im2duvi schreef: | SubCity schreef: | Microsoft kennende: Zo snel mogelijk.
Ze MOETEN niks.
Sony deed ook rustig aan toen MS de 360 te snel vrijgaf. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 30 Sep 2008 20:57 Onderwerp:
| |

|
SubCity schreef: | im2duvi schreef: | SubCity schreef: | Microsoft kennende: Zo snel mogelijk.
Ze MOETEN niks.
Sony deed ook rustig aan toen MS de 360 te snel vrijgaf. |
Ik bedoelde dus dat ze rustig de tijd moeten nemen  |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 30 Sep 2008 21:17 Onderwerp:
| |

|
Hmmm.
Interesant om alle discussie's en reactie's in dit topic te bekijken.
Iedereen die eigenlijks meer van de PlayStation reeks houd dan van de X-Box of de Nintendo reeks houd zegt hetzelfde:
"Microsoft kennende zullen ze hem wel weer snel de markt op willen hebben"
Maar ik snap jullie niet helemaal.
Jullie kijken zoals Joker in het onderwerp 'Hot or Not' zei: niet verder dan jullie neus lang is.
En wel hierom:
Jullie kijken alleen naar de X-Box 360.
Kijk eens naar de Originele X-Box, volgens mij zaten er hard-en software matig meer problemen bij de Playstation 2 en de GameCube dan de X-Box.
En de x-box was vanaf 'day 1' al zonder hardware problemen.
Ze hebben inderdaad te snel gehandelt met de X-Box 360, maar dat neemt niet weg dat de orignele x-box een prima apparaat was wat het z'n beetje perfect deed....
Ik denk dat microsoft in 2010 een aankondiging gaat doen, of al in 2009 kan ook, en dat hij rond eind 2010 begin 2011 op de markt gaat komen.
Dit zou een mooi gebeuren zijn als het aan mij ligt.
Ik hoop dat de Kruis-Doos 2 rondjes beetje leuke launch games krijgt... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 30 Sep 2008 21:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
mc-fakey schreef: | En de x-box was vanaf 'day 1' al zonder hardware problemen.. | Even muggenziften, waarom hebben ze dan miljoenen power kabels vervangen? De GameCube was vorige generatie de enige perfecte console qua hardware.
http://www.gamed.nl/view/4294 |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 01 Okt 2008 07:25 Onderwerp:
| |

|
Lol.
@joni: Hebben ze dat gedaan? :S
Nooit geweten, en hardware matig vond ik de GC ook niet helemaal, ging snel stuk, naja een vriend had er 1 en die ging wel snel stuk, ik heb samen met me broer altijd een normale kruis-doos gehad en onze dede het perfect... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Okt 2008 07:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dat hangt eerder af van de manier waarop hij gebruikt werd. Nintendo consoles zijn elke generatie de beste consoles qua hardware. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kim0 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 09:08 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Dat hangt eerder af van de manier waarop hij gebruikt werd. Nintendo consoles zijn elke generatie de beste consoles qua hardware. |
Misschien qua hardware matige problemen ja,maar zeker niet qua wat de hardware inhoud. De Wii is bijvoorbeeld net een PC uit 2002,waar de Xbox 360 en Playstation 3 dat al gauw uit 2006 zijn qua processoren en graphics.
Of er een nieuwe Xbox komt,dat betwijfel ik. Studio na studio sluit en de Xbox maakt al vanaf zijn eerste feestje in 2002 verlies. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 06 Okt 2008 10:06 Onderwerp:
| |

|
Kim0 schreef: | Joni Philips schreef: | Dat hangt eerder af van de manier waarop hij gebruikt werd. Nintendo consoles zijn elke generatie de beste consoles qua hardware. |
Misschien qua hardware matige problemen ja,maar zeker niet qua wat de hardware inhoud. De Wii is bijvoorbeeld net een PC uit 2002,waar de Xbox 360 en Playstation 3 dat al gauw uit 2006 zijn qua processoren en graphics.
Of er een nieuwe Xbox komt,dat betwijfel ik. Studio na studio sluit en de Xbox maakt al vanaf zijn eerste feestje in 2002 verlies. |
De Wii is net een PC van voor 2000 zul je bedoelen De 360 en PS3 hebben CPU architectuur die slechts weinig PC's evenaren momenteel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kim0 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 10:19 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Kim0 schreef: | Joni Philips schreef: | Dat hangt eerder af van de manier waarop hij gebruikt werd. Nintendo consoles zijn elke generatie de beste consoles qua hardware. |
De Wii is net een PC van voor 2000 zul je bedoelen De 360 en PS3 hebben CPU architectuur die slechts weinig PC's evenaren momenteel. |
Ag,ik heb er niet alle verstand van:P.. Kschatte het alleen zo.. Maargoed,de rest van t verhaaltje van mij klopt naar mij mening iig voor 80% wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 06 Okt 2008 16:39 Onderwerp:
| |

|
Nu klinkt het alsof Nintendo altijd al zwakke hw consoles uitbracht. Dit is de eerste generatie dat men de zwakste console heeft. Sony liet zien dat mensen niet gek zijn op graphics bij de vorige twee consoles ....Raar toch dat men deze generatie juist de krachtigste wilde. Soms zou je denken dat Sony hun console wilt kapotmaken. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 16:45 Onderwerp:
| |

|
Vorige 2 generaties werd de Nitendo console ook keihard gePwnt door Sony. PS2 games zien er beter uit dan NGC games. Dus Nintendo heeft wel de slechtste consoles gehad met technische limitieten. Dat wordt er bedoeld dat Nintendo Consoles wel altijd het zwakste lijken. PSPgames zien er tegenwoordig beter uit dan WII en DS games.
@Joni
Nintendo console lackten altijd wel iets, wat de andere wel hadden zoals te weinig geheugen op die cd's bij de NGC |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 06 Okt 2008 17:00 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 17:03 Onderwerp:
| |

|
Hoezo, nee het is gewoon een feit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 06 Okt 2008 17:06 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
vinnie13 schreef: | Hoezo, nee het is gewoon een feit. |
Dat is geen hardware falen zoals een RROD. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 17:07 Onderwerp:
| |

|
Gezer hij is ook krachtiger, maar kreeg te weinig mooie games in het latere levenspan. MGS 3 Subsistence zit er op zijn minst evengoed uit als re 4. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Okt 2008 17:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
vinnie13 schreef: | Nintendo console lackten altijd wel iets, wat de andere wel hadden zoals te weinig geheugen op die cd's bij de NGC | En 20 jaar na hun release werken ze nog altijd perfect, zelfs als ze geel verkleurd zijn.
konnichiwa schreef: | Sony liet zien dat mensen niet gek zijn op graphics bij de vorige twee consoles ....Raar toch dat men deze generatie juist de krachtigste wilde. Soms zou je denken dat Sony hun console wilt kapotmaken. | En toxh verbaasen zowel de PS1 als de PS2 bij de launch de mensen met knallergraphics. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 18:05 Onderwerp:
| |

|
Ik heb playstations 1 ook niet zien kapotgaan. En playstation heeft totnutoe altijd de beste line-up gehad (Gametrailers.com vond de ps1 de beste console ooit). Met ps3 kan het veranderen maar de ps3 heeft nog wel wat jaartjes te leven dus we zullen wel zien.
PS1 jatte ook bijna alles. Maarja hij Pwnt wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 06 Okt 2008 18:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
vinnie13 schreef: | Ik heb playstations 1 ook niet zien kapotgaan. En playstation heeft totnutoe altijd de beste line-up gehad (Gametrailers.com vond de ps1 de beste console ooit). Met ps3 kan het veranderen maar de ps3 heeft nog wel wat jaartjes te leven dus we zullen wel zien.
Zaken als 'beste line-up' en 'jat bijna alles' zegt niets over de techniek achter de console of dat je deze ook op zolder op kunt bergen om hem vijftien jaar later weer aan te sluiten en ermee verder te gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 18:28 Onderwerp:
| |

|
Beiden dingen horen ook apart, ik bedoelde niet dat het samenging of iets dergelijks. |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 06 Okt 2008 18:30 Onderwerp:
| |

|
vinnie13 schreef: | Ik heb playstations 1 ook niet zien kapotgaan. En playstation heeft totnutoe altijd de beste line-up gehad (Gametrailers.com vond de ps1 de beste console ooit). Met ps3 kan het veranderen maar de ps3 heeft nog wel wat jaartjes te leven dus we zullen wel zien.
Ik vind de SNES de beste console ooit, die laadtijden van de PSX doodden mij.
Sony probeert de PS3 succesvol te maken door steeds met het geheugen te spelen, en dat vind ik maar zwakjes...
Rene Groen schreef: | Zaken als 'beste line-up' en 'jat bijna alles' zegt niets over de techniek achter de console of dat je deze ook op zolder op kunt bergen om hem vijftien jaar later weer aan te sluiten en ermee verder te gaan. |
Kijk dat bedoel ik nou met de SNES. ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |