Graphics boven Gameplay tegenwoordig? |
Eens omdat: |
|
31% |
[ 9 ] |
Niet mee eens omdat: |
|
68% |
[ 20 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 29 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Nibor |
Geplaatst: 30 Sep 2008 20:18 Onderwerp:
| |
|
Ja ok graphics spelen een grote rol maar voor mij speelt gameplay duidelijk een veel grotere rol, op die gfx raak je ook een keer uitgekeken als je een game zit te spelen met dramatische graphics.
Daar tegenover staat een vermakelijke game met wat mindere graphics hoger in het vaandel bij mij.
Ik speel ook nog af en toe op me ps2 en daar zijn de graphics toch beduidend minder, ik speel nog GoW, Spartan: TW, PES, Matrix: PoN enz genoeg nog te spelen! |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 01 Okt 2008 18:54 Onderwerp:
| |

|
Sommige games verkopen gewoon niet omdat ze lelijk zijn.
Zoals FF 1 en FF 2 op de psp. Dat ze een duidelijk voorbeeld.
Want Monster Hunter, Crisis Core en phantasy star verkopen bv wel.
Assasins Creeds op ds is ook niet mooi en weet niet wie dat ooit zal kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 01 Okt 2008 20:17 Onderwerp:
| |

|
Alsof dat games zoals Pokemon zo mooi zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Moonblade |
Geplaatst: 02 Okt 2008 12:35 Onderwerp:
| |

|
vinnie13 schreef: | Sommige games verkopen gewoon niet omdat ze lelijk zijn.
Zoals FF 1 en FF 2 op de psp.
Want Monster Hunter, Crisis Core en phantasy star verkopen bv wel.
Assasins Creeds op ds is ook niet mooi en weet niet wie dat ooit zal kopen. |
Twee slechte voorbeelden.
De games zijn 20 jaar oud, en ze zijn intussen op zoveel verschillende platformen (NES, PS1, GBA) verschenen dat iedere fan al minstens 1 van die versies heeft minstens.
En wie graphics belangrijk vind gaat niet echt warmlopen voor een DS. |
|
Terug naar boven |
|
|
SubCity |
Geplaatst: 02 Okt 2008 13:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik ga ALTIJD voor gameplay.
Dat is voor mij het belangrijkste.
Ik speel zelfs af en toe wel es FFIX van de PSX (!) omdat ik het verhaal en gameplay van die game gewoon goed vind voor die tijd, die heb ik vroeger ook helemaal grijs gespeelt.
En zelfs Banjo Kazooie en Zelda: Ocarina of Time van de N64 speel ik nog.
Puur omdat dat gewoon de echte games waren toen, in plaats van al die uitmelkerij van tegenwoordig.
Graphics is niks verkeerd aan, maar ik heb nog te vaak met hedendaagse games dat ik liever een oude game van X aantal jaar geleden speel dan sommige games van nu waar ze alleen maar focussen op de next-gen graphics.
Niks mis met next-gen graphics hoor, absoluut niet, maar de gameplay mag er gewoon niet onder lijden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Killer |
Geplaatst: 04 Okt 2008 08:52 Onderwerp:
| |
|
Niet mee eens.
De uitspraak "grapics zijn niet belangrijk want de wii heeft goede gameplay" ben ik niet mee eens.
Een Game moet altijd goede gameplay hebben, en graphics versterken deze nog eens.
Een goede game heeft goede graphics en gameplay tegelijkertijd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kim0 |
Geplaatst: 06 Okt 2008 09:22 Onderwerp:
| |

|
Een echte goede game heeft Gameplay en Graphics,maar als ik moet zeggen wat belangrijker is,dan zeg ik gameplay. Kijk maar eens naar pareltjes zoals Super Mario 64,Donkey Kong 64, Zelda: Orcarina of Time & Final Fantasy VII. Die games hebben nu ook geen goede graphics meer,maar ik haal ze nog welleens uit de kast,om ze daarna weer 3x uit te spelen.
En nu even back to nu: BioShock heeft ook de beste graphics niet, maar iedereen ontvangt hem als de beste game ooit gemaakt.
Tuurlijk, in het begin kijk je altijd naar de graphics,maar na een kwartiertje spelen zit je in de game en vallen de graphics niet meer op. Want ik speel net zo graag op mn DS,als op mijn Xbox 360. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |