Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Games zijn makkelijker dan vroeger?
Ja, want
57%
 57%  [ 8 ]
Nee, want
42%
 42%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 14

Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 21:16    Onderwerp: Games zijn makkelijker dan vroeger? Reageren met citaat

Een beetje aan de late kant volgens mij maar alsnog een poll, dit keer over de moeilijkheid van games de laatste jaren. Je merkt erg goed het verschil in moeilijkheidsgraden wanneer je een oude klassieker weer gaat spelen zoals een Megaman. Je hebt games tegenwoordig die proberen te doen alsog ze heel erg moeilijk zijn maar dan zit er toch een coversysteem in de game wat het dan weer makkelijk maakt(blind schieten me ass als ik de poppetjes gewoon kan zien en een mikpuntje heb) en je hebt natuurlijk games waarin dingen cheap zijn oftewel flauw moeilijk waardoor het niet eerlijk wordt zoals in Ninja Gaiden 2 of de eindbaas in Tekken 5/DOA 4. Maar worden games nou makkelijk of worden wij steeds beter in gamen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Om zoveel mogelijk te verkopen zin de games makkelijker denk ik een heel breed publiek moet het kunnen en iemand die het echt kan wordt daardoor neit meer echt getest! ninja gaiden 1 vond ik neit heel meoilijk. maar gewoon goed,je meot neit zomaardooreen spel heenwandelen..vroegerkonder deeindbazen bij mickey mouse ook nog echt wel meoilijk zijn!!!!!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet echt last van maar Super Mario Galaxy was wel erg makkelijk.
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou.. het kan ook liggen aan dat met iedere game de actievere gamer beter wordt en dus de games makkelijker lijken dan ze eigenlijk zijn.
Dat terzijde, jah games zijn tegenwoordig wat makkelijker en ook sneller uit te spelen. Mischien ook omdat mensen tegenwoordig minder tijd hebben en geen zin hebben om 60x dood te gaan bij een bepaalde stukje.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Vroeger van die irritante leveltjes en als enige variatie de moeilijkheidsgraad. Jazeker
Terug naar boven
woudarules BerichtGeplaatst: 07 Okt 2008 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

games zijn wel makkelijker , maar vaak ook ingewikkelder, waardoor het voor de nieuwkomers moeilijker is
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 07 Okt 2008 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Helemaal niet nooit Valkyrie Profile gespeeld is echt onspeelbaar moeilijk. OG NG Sigma en 2. Of DMC3.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 07 Okt 2008 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer Mega man 9 eens en je weet al meer dan genoeg =p.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Okt 2008 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Games zijn meer casual geworden. Period.

Spellen zijn simpelweg makkelijker, tegenwoordig is het vooral eye-candy en zijn er maar een paar spellen die echt al je inspanning vragen. Het is nou eenmaal waar, ik speel al m'n games op de moeilijkste graad die aan het begin beschikbaar is. De afgelopen jaren heb ik alleen moeite gehad met gedeeltes uit God of War en nog minder in Devil May Cry 4. Mega Man 9 is eigenlijk een uitzondering op deze regel.
Terug naar boven
woudarules BerichtGeplaatst: 07 Okt 2008 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

jongens.. als je alleen al kijkt naar het aantal knooppen dat je vroeger maar hoefde te gebruiken bij een gemiddeld spel, is het in dat opzicht toch veel ingewikkelder geworden
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: