Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat denk je over Polls?
Leuk
63%
 63%  [ 7 ]
Dom
36%
 36%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 11

Auteur Bericht   
JasperCLA BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 09:28    Onderwerp: Samsung T220 Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Ik heb een T220 een tijdje geleden gekocht maar behalve mijn pc zou ik er ook mijn Xbox 360 en toekomstige PS3 op willen aansluiten. Maar op het beeldscherm staat maar 1 DVI ding en nog een blauw poortje, wat oudere videokaarten nog gebruikte vroeger (ik weet de naam niet).
Is het mogelijk om al die zooi via een soort doos ofzo aan te sluiten op het beeldscherm? En waar kan je zoiets vinden?

Alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vraag me af waarom je bij zo'n vraag een poll neerzet met als titel 'Wat denk je over Polls?'
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 09:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat ik polls leuk vind en ik daar geen nieuw topic over ga openen. Kan ik het toch hier vragen?
Maar heb jij geen idee over wat ik zoek?
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Maar heb jij geen idee over wat ik zoek?

Eigenlijk niet, maar ik heb het even opgezocht en heb sowieso een mogelijke oplossing gevonden. Er bestaan DVI-splitters, waarmee je dus al meerdere DVI-aansluitingen hebt. Ik weet niet waarmee een 360 en PS3 worden aangesloten, maar HDMI en component kunnen beide worden omgezet naar DVI. Zo kun je ze dus in ieder geval aansluiten, maar ik vraag me af of dit niet erg prijzig wordt. Daarvoor zou je even op internet moeten kijken of dit in de winkel navragen.

-----

Over de poll: ik vind polls best tof, maar alleen als het goed opgezette polls zijn. Deze poll valt naar mijn mening niet onder die laatste categorie en daarom heb ik niet gestemd.
Terug naar boven
Silverblade BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
ik vraag me af of dit niet erg prijzig wordt.

Valt mee... ik heb een tijdje geleden een DVI-splitter (cable) gekocht voor maar 10 euries
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb wat hulp gevraagd aan een winkel, ik hoop snel een reactie te krijgen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: