Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Omdat er nu eenmaal een pak 18+ games stonden en je bent strafbaar als je die laat spelen door 16-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sirfalas BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Resident Evil 5! Woohoo!
Ben jaloers! wil die ook spelen!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Was erg leuk en ben met veel booth babes op de foto geweest. Ik werd zelfs uitgenodigt om op de bank te zitten waar ze die goodies gooien. Maar nu mijn recap over de games die ik gespeeld hebt.

Resident Evil 5
Tja wat kan ik er nou nog over zeggen... Topper mensen maar twijfel of het nog echt eng gaat worden.

Wii Music
Kon amper wat horen door die herie maar het is best wel een leuke game. Heb de gitaar, piano en viool gespeeld.

Animal Crossing Wii
Haast het zelfde als op de DS. Ben naar de stad geweest maar weinig te doen behalven dan een filmpje pakken of naar de kapper gaan.

Gears of War 2
Zag er goed uit de multiplayer. Speelt erg lekker net als deel 1. Ben helaas niet naar de presentatie gegaan.

Fable II
Heb het maar even gespeeld maar dan was ik nog een ukkie en kon weinig doen. De markt zag er trouwens mooi uit.

Dead Space
Alles ziet er top uit en de gameplay was prima. Deze ga ik halen.

LittleBigPlanet
Was echt geweldig LittleBigPlanet. De levels, de heerlijke gameplay en de mogelijkheden.

Saints Row 2
Beter dan GTA IV...

Motorstorm Pacific Rift
Gameplay voelt veel van het zelfde maar het heeft echt geweldige tracks Motorstorm Pacific Rift.

Shaun White Snowboarding
Werkt voor geen moer.

Mirror´s Edge
Leuk maar twijfel of het een topper word. Speelde trouwens best lekker maar er kan nog wat meer werk aan.

Street Fighter IV was trouwens niet aanwezig. Of het was alleen voor de pers.

Over Firstlook. Was erg druk, veel rijen en het eten en drinken was erg duur. 1 munt= 2 euro en daar kon je een klein bekertje cola van kopen met drie blokken ijs zodat je maar drie slokjes kan nemen.

Laatst aangepast door Lawliet op 28 Sep 2008 12:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Street Fighter was er wel, maar werkte niet volgens Martijn.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer want wou de game erg graag spelen. Ben trouwens ook naar de presentatie van F.E.A.R. 2 geweest. Jan en Boris zuigte wel kont.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Robin Wolff, de PR man van Capcom, vertelde me dat er een man uit Engeland was gekomen met de code van Street Fighter IV, maar helaas kreeg hij deze niet aan de praat.

Ubisoft had overigens Hawx, Rayman Raving Rabbids TV Party en Prince of Persia niet. Binnenkort uitgebreide hands-ons op de sites van de aanwezige titels, we hebben ze vaak net wat langer dan jullie kunnen testen, wellicht dus interessant om te lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond de speeltijd goed van de games die ik heb gespeeld. Heb echt een klein kwatiertje LBP gespeeld. Volgende keer meer demo pods want al is er iets meer dan 2000 man het is was nog steeds te weinig. Jammer van de Ubisoft games, want Prince of Persia stond hoog op mijn lijst. Valse beloftes? Kan niet wachten op jullie hands-ons want jullie konden gerust op je gemak spelen tussen 10:00 en 12:00 of niet?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lawliet schreef:
Ik vond de speeltijd goed van de games die ik heb gespeeld. Heb echt een klein kwatiertje LBP gespeeld. Volgende keer meer demo pods want al is er iets meer dan 2000 man het is was nog steeds te weinig. Jammer van de Ubisoft games, want Prince of Persia stond hoog op mijn lijst. Valse beloftes? Kan niet wachten op jullie hands-ons want jullie konden gerust op je gemak spelen tussen 10:00 en 12:00 of niet?

Bij Ubisoft gaven ze geen reden vrij, lijkt me toch raar dat je drie games in je lijst opneemt om mensen te lokken. Tussen 10.00 en 12.00 hebben we redelijk rustig kunnen gamen, toch was er wel aardig wat pers op de game. Mirror's Edge overigens kunnen checken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Mirror's Edge heb ik kunnen spelen maar het duurden wel even voor dat ik aan de beurt was. Ik vond de game erg origineel. Het speelde best lekker maar was even wennen dat het FP view is.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: