Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik heb mijn kaartje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Speelbare titels tot nu toe:

2K GAMES

* Bioshock (PS3)
* NHL 2K9
* NBA 2K9

ACTIVISION

* Guitar Hero World Tour
* Call of Duty: World at War

CAPCOM

* Resident Evil 5
* Streetfighter IV
* Moto GP 09
* Bionnic Commando

MICROSOFT

* Gears of War 2
* Fable 2

NINTENDO

* Wii Music
* Wario Land: The Shake Dimension

ROCKSTAR

* Midnight Club Los Angeles

SONY PLAYSTATION

* LittleBigPlanet
* Motorstorm Pacific Rift
* Resistance 2

THQ

* Saints Row 2
* Red Faction 2

UBISOFT

* Far Cry 2
* HawX
* Endwar
* Shaun White Snowboarding
* Rayman Raving Rabbids TV Party
* Prince of Persia

Mooi lijstje, ik mis o.a. SEGA nog, hopelijk brengen zij Sonic Unleashed.

Ik heb die twee uur speeltijd zonder jullie wel nodig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Sonic Unleashed zou ik ook graag willen spelen en MK VS DC .
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Sonic Unleashed, NFS: Undercover, Mirror's Edge, Killzone 2, Skate it. en Skate. 2 zou ik ook graag onder handen nemen. Maar goed, even wachten tot EA wat gaat bevestigen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Skate 2 kun je vergeten, die game is nog nergens te spelen, gaan ze niet mee beginnen op First Look. Maar je hebt wel een sterk punt, te weten dat EA zijn line-up ook nog moet komen. Ik ga bijna hopen dat er een paar titels wegvallen
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Rene Groen schreef:
Skate 2 kun je vergeten, die game is nog nergens te spelen, gaan ze niet mee beginnen op First Look. Maar je hebt wel een sterk punt, te weten dat EA zijn line-up ook nog moet komen. Ik ga bijna hopen dat er een paar titels wegvallen

Dromen mag altijd toch (A). Ik wacht nog op de EA line-up, ik heb zo'n voorgevoel dat die best sterk gaat worden met al die vette spellen. Waarschijnlijk is Mercenaries 2 ook nog aanwezig, al is die al gereleased en Fifa 09 zal ook wel speelbaar zijn denk ik
Terug naar boven
gamer07 BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

waar blijfen fifa en pes ??
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

gamer07 schreef:
waar blijfen fifa en pes ??

Konami is niet aanwezig, dus Pes 09 zal er ook niet getoond worden. Electronic Arts is daarentegen wel aanwezig, alleen hebben zij hun line-up nog niet bekend gemaakt. Ik ga er in ieder geval maar van uit dat Fifa 09 gewoon speelbaar aanwezig zal zijn.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

De nieuwe NFS zal denk ik niet speelbaar zijn, Skate It, Mirrors Edge en Fifa 09 hopelijk wel
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Citaat:
Bijna niemand heeft de game nog gezien, zelfs niet veel journalisten. Op Firstlook gaat dat veranderen. In de theaterzaal van de Convention Factory zal Codemasters een 30 minuten durende exclusieve presentatie van de opvolger van het legendarische Operation Flashpoint geven. Op groot scherm. 450 mensen kunnen daarbij zijn.

Op de E3 zagen we de eerste stukjes van Operation Flashpoint 2 voorbij komen en als Codemasters deze hoogwaardige beelden echt in de game krijgt, dan hebben we mogelijk te maken met een nieuwe standaard. Wees er dus op tijd bij in de theaterzaal want ook hier geldt, vol = vol.

Een week voorafgaand aan het event zal het complete programma van de Theaterzaal (lekker zitten en kijken naar een behind closed doors demonstratie van een game) op deze site te zien zijn. Zodat je precies weet wanneer je waar moet zijn. En we hebben fraaie dingen in petto, zoal bijvoorbeeld exclusieve singleplay footage van Gears of War 2 en Mirror’s Edge.

Dat zal wel druk worden daar denk ik
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
De nieuwe NFS zal denk ik niet speelbaar zijn, Skate It, Mirrors Edge en Fifa 09 hopelijk wel

Fifa 09? Waarom zou je die willen spelen
No offence voor voetbal fans overigens...
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat ik misschien al sinds FIFA 2002 geen FIFA game meer heb aangeraakt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Omdat ik misschien al sinds FIFA 2002 geen FIFA game meer heb aangeraakt

Fifa Football 2002 op de PS2
Geweldig voetbalspel. 2003 was ook niet slecht

Maar ik denk niet dat ik FirstLook zal bezoeken... veel te stevig, die drukte... zo ver van mijn bedje
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stefan van B schreef:
Citaat:
Bijna niemand heeft de game nog gezien, zelfs niet veel journalisten. Op Firstlook gaat dat veranderen. In de theaterzaal van de Convention Factory zal Codemasters een 30 minuten durende exclusieve presentatie van de opvolger van het legendarische Operation Flashpoint geven. Op groot scherm. 450 mensen kunnen daarbij zijn.

Op de E3 zagen we de eerste stukjes van Operation Flashpoint 2 voorbij komen en als Codemasters deze hoogwaardige beelden echt in de game krijgt, dan hebben we mogelijk te maken met een nieuwe standaard. Wees er dus op tijd bij in de theaterzaal want ook hier geldt, vol = vol.

Een week voorafgaand aan het event zal het complete programma van de Theaterzaal (lekker zitten en kijken naar een behind closed doors demonstratie van een game) op deze site te zien zijn. Zodat je precies weet wanneer je waar moet zijn. En we hebben fraaie dingen in petto, zoal bijvoorbeeld exclusieve singleplay footage van Gears of War 2 en Mirror’s Edge.

Dat zal wel druk worden daar denk ik

Als pers eis ik een eerste recht om aanwezig te zijn
Terug naar boven
gamer07 BerichtGeplaatst: 30 Aug 2008 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer dat konami er niet zal zijn vanwege PES maarja, er zijn nog zat games om testen. Ik heb er zin in !!!!
Terug naar boven
ConAir BerichtGeplaatst: 30 Aug 2008 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook van de partij. Mogelijk met perskaartjes.

Aan de voorlopige lijst te zien, gaan we met zijn allen te weinig tijd krijgen om de boel af te testen.

Operation Flashpoint-vertoning is tof, al denk ik dat het vooral de pers zal zijn die daar op af komt.

Games, die ik wil proberen, afhankelijk van de drukte bij de games:
Street Fighter IV, Little Big Planet, Gears 2, Bioshock PS3, Resistance 2, Guitar Hero: World Tour, Motorstorm: PR, Saints Row 2, Red Faction: Guerrilla (Niet 2 )

Hmm, had ik al gezegd, dat ik tijd te kort ging komen?

Anyway, geruchten zijn 200 demopods, 2000 bezoekers en maximaal 500 man aan pers. Redelijke verdeling, waarbij je mijns inziens meer games kunt spelen, dan op andere grotere events zoals Gameplay/Game Expo. Bovendien kun je hiermee toch wel beter een preselectie maken van de games, waarvoor je gaat sparen, vraagt voor je verjaardag, en voor de lucky bastards, die ze met kerst/Sinterklaas krijgen.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Zolang ze maar hoge kwaliteit fast food hebben, dan ben ik helemaal tevreden
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Citaat:
Ook de laatste standhouder heeft zijn line-up voor Firstlook 2008 bekend gemaakt. En het is een mooie ‘afsluiter’ geworden. EA komt namelijk met een aantal prima titels op de proppen.

Zo zal de vernieuwende shooter, Mirror’s Edge, bij veel bezoekers hoog op het verlanglijstje staan. Vandaar dat de game niet alleen speelbaar is, maar ook in de theaterzaal gedemonstreerd wordt. En terecht want de graphics & gameplay zijn op zijn zachtst gezegd ‘apart’ te noemen.

Andere games die op de EA-stand zijn de nieuwe skate-game Skate It voor de Wii, waar je op het Balance Board aan de gang kan, FIFA 09 dat door vrijwel de gehele gamepers geprezen wordt, Dead Space, een third person shooter die je flink te keer laat gaan tegen de aliens en Need for Speed: Undercover, de nieuwste telg uit de serie die eigenlijk geen enkele introductie meer behoeft.

Dat wordt zo ongelooflijk vet
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus SEGA is niet van de partij? Dat is Jammer vooral omdat ik Sonic Unleashed wou spelen. Wel tof dat EA er is. Dead Space
Terug naar boven
gamer07 BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
EA toont o.a. Mirror’s Edge, Skate It, FIFA 09 en Dead Space

Ook de laatste standhouder heeft zijn line-up voor Firstlook 2008 bekend gemaakt. En het is een mooie ‘afsluiter’ geworden. EA komt namelijk met een aantal prima titels op de proppen.

Zo zal de vernieuwende shooter, Mirror’s Edge, bij veel bezoekers hoog op het verlanglijstje staan. Vandaar dat de game niet alleen speelbaar is, maar ook in de theaterzaal gedemonstreerd wordt. En terecht want de graphics & gameplay zijn op zijn zachtst gezegd ‘apart’ te noemen.

Andere games die op de EA-stand zijn de nieuwe skate-game Skate It voor de Wii, waar je op het Balance Board aan de gang kan, FIFA 09 dat door vrijwel de gehele gamepers geprezen wordt, Dead Space, een third person shooter die je flink te keer laat gaan tegen de aliens en Need for Speed: Undercover, de nieuwste telg uit de serie die eigenlijk geen enkele introductie meer behoeft.

Yes, het is nu zeker dat fifa 09 speeldaar is
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 11 Sep 2008 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Goed nieuws voor de mensen die op 27 september naar het Firstlook Event in Amsterdam gaan, want naast een hoop exclusieve shit die niet op de E3 en Leipzig te zien was, heeft dit event nog een grote primeur. Want het zal namelijk mogelijk zijn om een demonstratie te kunnen zien van F.E.A.R. 2: Project Origin in de theaterzaal, en dit mag je natuurlijk niet missen.

Firstlook heeft weer een leuke scoop weten binnen te slepen. Warner Brothers zal in de theaterzaal haar nieuwe game F.E.A.R. 2: Project Origin laten zien. Nota bene een game die pas 13 februari in de winkels ligt!

F.E.A.R 2: Project Origin is het langverwachte vervolg op een van de betere shooters van 2005, F.E.A.R. . De voortreffelijke AI, de prachtige bullet time-optie en de vele schrikmomenten zorgden in de media voor veel hoge cijfers.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog maar 11 dagen. En ik hoop dat deze games nog komen.

Mega Man 9
Mortal Kombat VS DC Universe
Banjo Kazooie

Deze games ga ik zeker spelen.

Call of Duty: World at War
Resident Evil 5
Streetfighter IV
Bionic Commando
Mirror´s Edge
Dead Space
Gears of War 2
Fable 2
Wii Music
LittleBigPlanet
Motorstorm Pacific Rift
Resistance 2
Saints Row 2
Prince of Persia

En niet te vergeten de presentaties. Hopen maar of dat gaat lukken.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook Midway naar Firstlook: Mortal Kombat vs DC Universe en TNA Impact

Op het allerlaatste moment heeft zich nog een publisher aan Firstlook verbonden en dat is Midway. De Amerikanen komen met twee games.

Allereerst is de nieuwe fighter Mortal Kombat vs DC Universe, waarmee je een potje kan matten met de bekende karakters uit de Mortal Kombat en DC Universe serie. Deze is in de theaterzaal te zien tijdens een fraaie demonstratie. De game komt pas in november uit, dus het betreft hier een echte primeur!

Daarnaast zal de nieuwe worstelgame rond de snel groeiende wrestlingorganisatie TNA, TNA Impact, speelbaar zijn. Waarbij je het kunt opnemen tegen twee lokale worstelaars die een behoorlijk potje kunnen gamen. En ze kunnen niet tegen hun verlies, dus je bent gewaarschuwd als je wilt gaan asswhoopen…

-----------------------------------------------------

Mortal Kombat vs DC Universe Hoop dat het ook speelbaar is....
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

De programma’s voor de podia staan online en kunnen bekeken worden via de button ‘Programma Hoofdpodium en Theaterzaal’ of in deze post bekeken worden.

PROGRAMMA HOOFDPODIUM

12:30 WCG Finale Halo 3
13:20 Sony Ericsson geeft telefoon weg
13:30 MotorStorm: Pacific Rift competitie
14:00 Bullit Time
14:10 WCG Finale Virtua Fighter 5
14:45 Bullit Time
14:50 Coolermaster competitie met Lauke en Unreal Tournament 3
15:50 WCG Finale FIFA 08
16:30 Sony Ericsson geeft telefoon weg
16:40 Guitar Hero World Tour Competitie
17:10 Bullit Time
17:15 WCG Finale Project Gotham Racing 4
17:45 Bullit Time
17:50 Codemasters en 12game.com present: The Boothbabe Award of the year
18:20 Sony Ericsson geeft telefoon weg
19:00 TMF Game Awards

PROGRAMMA THEATERZAAL

09:30 Presentatie Outlook rapport PwC ***
10:05 Presentatie LittleBigPlanet ***
10:40 Presentatie Operation Flashpoint 2 ***
12:30 Presentatie F.E.A.R. 2: Project Origen
13:05 Presentatie Far Cry 2
13:40 WCG Finale Warcraft III Frozen Throne
14:45 Presentatie Mortal Kombat vs DC Universe
15:20 Presentatie Operation Flashpoint 2
15:55 Presentatie LittleBigPlanet
16:30 WCG Finale Need for Speed ProStreet
17:05 Presentatie Mirror’s Edge
17:40 Presentatie Damnation
18.15 Presentatie Gears of War 2 & Fable 2

*** Alleen voor de pers
-----------------------------------------------------------------------

LittleBigPlanet, Mortal Kombat vs DC Universe en Gears of War 2 ga ik naar toe. En heel meschien F.E.A.R. 2.
Terug naar boven
flip122 BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vond het echt saai ben nu al terug was er iets van half 1 en ging om iets van kwart voor 2 weer weg had het wel gezien en waarom het 16 plus is weet ik niet want bij gameplay07 waren iig de babes beter dus daar lag het niet aan
en de games waren ook niet super erg
en hier liepen geeneens gamechars rond
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: