Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geniet nu al meer van het Bike's pack dan dat ik deed met die auto's, ze rijden zo enorm lekker aleen is het jammer dat je geen races kan doen(zover ik weet) tegen andere motoren offline of dat alle bilboards opeens verdwijnen. Trouwens midnight is echt donker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Ik geniet nu al meer van het Bike's pack dan dat ik deed met die auto's, ze rijden zo enorm lekker aleen is het jammer dat je geen races kan doen(zover ik weet) tegen andere motoren offline of dat alle bilboards opeens verdwijnen. Trouwens midnight is echt donker.

Ik heb de bikes nog niet eens aangeraakt
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
MarcianoNL schreef:

Niet..Waarom niet..
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Lilyman schreef:
MarcianoNL schreef:

Niet..Waarom niet..

Geen idee... misschien wil ik ze vers houden voor als ik me verveel
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

92% met de auto's en 10% met de motors. Geniale update van Criterion. De motors spelen heerlijk soepel en brengen een unieke gameplay met zich mee, maar toch ben ik nu meer bezig even met m'n car license op 100% te komen zodat ik me daarna kan fixeren op de motors. Damn, über vet die nieuwe weerstomstandigheden en dag en nacht cyclus

Criterion
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Zucht van het weekend maar is downloaden, mah ik ben er achter gekomen dat ik alleen in vakanties veel game doordeweeks en weekenden wat minder.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik wil nu eerlijk gezegd eerst voor de auto's gaan en daarna pas naar bikes kijken. Ondertussen al 67% en A License op de wagens. Gisteren de Flatspin gehaald.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik wil nu eerlijk gezegd eerst voor de auto's gaan en daarna pas naar bikes kijken. Ondertussen al 67% en A License op de wagens. Gisteren de Flatspin gehaald.

Flatspins zijn erg moeilijk! Ik krijg alleen halve voor elkaar.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik download die update wel eens in de volgende weken (lees als ik zin heb om mijn PS3 nog eens aan mijn internet aan te sluiten).
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lilyman schreef:
Joni Philips schreef:

Flatspins zijn erg moeilijk! Ik krijg alleen halve voor elkaar.
Ik ben op de dam (Casey Pass) aan 460° geraakt, geloof ik. Gewoon blijven ebraken.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik rij aleen maar rondjes met die auto's en motoren ik kan echt niks van die races en andere modi's van mij mag er ook wel een patch komen die ervoor zorgt dat je kan kiezen in races of je onzichtbare muren wilt ofniet.

De volgende grote update wordt toch dat eiland als ik het goed heb?
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou blij zijn met een soort van GPS systeem.

Ik neem soms echt de foute straten.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

konnichiwa schreef:
Ik zou blij zijn met een soort van GPS systeem.

Ik neem soms echt de foute straten.
Tijdens de races heb je toch een GPS. Nu ja, buiten de races zou ik dat wel apprecieren om gemakkelijk naar een bepaald punt te rijden om een race opnieuw te beginnen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke ik heb Burnout nu ook. Mijn PSN is nights16 als iemand mij wilt toevoegen. De motors zijn trouwens best gaaf.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Oke ik heb Burnout nu ook. Mijn PSN is nights16 als iemand mij wilt toevoegen. De motors zijn trouwens best gaaf.

Ik heb met ze gereden... uber!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb tot nu best wel plezier met Burnout maar het open wereld idee klinkte meschien goed in theorie...
Met road rage en marked man gaat het wel lekker maar met gewoon racen moet je veel letten op je kaart, kompas en knipperlicht en dat is namelijk zeer iritant. Als je verdwaalt raakt tijdens een race en je rijd helemaal de verkeerde kant op terwijl iedereen bij de finish is moet je alsnog naar de finish rijden.
Vooral als je gaat crashen tijdens een race. Daar heb ik vooral last van als het avond is word ik namelijk veel afgeleid door de lichtjes. Het voelt daarom dat het meer dat de game om crashen gaat dan om racen... wat trouwens best gaaf is.
Stunt Run moet je veel geluk hebben en de weg kennen en met de moters kan je weinig doen, alleen Burning Ride en Midnight Ride (eigenlijk het zelfde maar dan tussen 8PM en 8AM).
Vooral lame dat je de bestuurde niet ziet vliegen. Ook iritant is dat je naar events toe moet rijden vooral als je het over wilt doen moet je weer helemaal terug rijden.
Mijn punt is waarom traditionele racing games altijd geslote circuits hebben is omdat een (street )racing game de fun is lekker snel rijden en dingen kapot gaan/maken is een winnende formule maar gooi er kaart lezen bij, dan gaat er duidelijk iets fout bij je formule.

Nou dat was dus mijn rant over Burnout.

PS
Lilyman heb je toegevoegd.

Laatst aangepast door Lawliet op 22 Sep 2008 17:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je kunt een event stoppen door stil te staan.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor de tip. -.- Dat scheelt me namelijk een PS3 controller.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Ik heb tot nu best wel plezier met Burnout maar het open wereld idee klinkte meschien goed in theorie...
Met road rage en marked man gaat het wel lekker maar met gewoon racen moet je veel letten op je kaart, kompas en knipperlicht en dat is namelijk zeer iritant. Als je verdwaalt raakt tijdens een race en je rijd helemaal de verkeerde kant op terwijl iedereen bij de finish is moet je alsnog naar de finish rijden.
Vooral als je gaat crashen tijdens een race. Daar heb ik vooral last van als het avond is word ik namelijk veel afgeleid door de lichtjes. Het voelt daarom dat het meer dat de game om crashen gaat dan om racen... wat trouwens best gaaf is.
Stunt Run moet je veel geluk hebben en de weg kennen en met de moters kan je weinig doen, alleen Burning Ride en Midnight Ride (eigenlijk het zelfde maar dan tussen 8PM en 8AM).
Vooral lame dat je de bestuurde niet ziet vliegen. Ook iritant is dat je naar events toe moet rijden vooral als je het over wilt doen moet je weer helemaal terug rijden.
Mijn punt is waarom traditionele racing games altijd geslote circuits hebben is omdat een (street )racing game de fun is lekker snel rijden en dingen kapot gaan/maken is een winnende formule maar gooi er kaart lezen dan gaat er duidelijk iets fout bij je formule.

Nou dat was dus mijn rant over Burnout.

PS
Lilyman heb je toegevoegd.

Je hebt me toegevoegd? Dat vind ik niet erg, maar ik kan momenteel niet online spelen, omdat mijn internetverbinding veel zwakker is op de plek waar mijn PS3 nu staat (op mijn kamer). Ik zit wel op het PSN, maar kan geen games spelen i.v.m. de snelheid. Ik zal moeten upgraden, neem ik aan?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je bedoelt dat je PS3 geen sterk bereik heeft met je wifi kan je altijd zo'n wifi stick kopen. Of als je op de kabel zit dan kan je beter een andere router nemen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Als je bedoelt dat je PS3 geen sterk bereik heeft met je wifi kan je altijd zo'n wifi stick kopen. Of als je op de kabel zit dan kan je beter een andere router nemen.

Ik zit draadloos... en beneden heb ik gewoon lekker internet.
Boven is het een ramp... huilen met de pet op, 40MB per uur...
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag eens fatsoenlijk met de motoren begonnen. Zit nu op 76% met het motor-gedeelte. Heb toch al een stuk of 10 Paradise Awards met motoren... gaat lekker.

En hoeveel mensen hier wisten dat je je eigen muziek in de PS3-versie WEL kunt gebruiken?
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Lilyman schreef:
En hoeveel mensen hier wisten dat je je eigen muziek in de PS3-versie WEL kunt gebruiken?

Ik Gebruik ik altijd als ik online ga om het lange wachten op mensen die hun challenges niet voltooit krijgen te verzachten, toch Onna

Zonder gegein, de online challenges zijn echt zeer gaaf om te doen en ik stel voor om eens met een aantal leden van Gamed om op een zondagmiddag met z'n alleen een reeks freeburn challengens te gaan halen
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Lilyman schreef:

Ik Gebruik ik altijd als ik online ga om het lange wachten op mensen die hun challenges niet voltooit krijgen te verzachten, toch Onna

Zonder gegein, de online challenges zijn echt zeer gaaf om te doen en ik stel voor om eens met een aantal leden van Gamed om op een zondagmiddag met z'n alleen een reeks freeburn challengens te gaan halen

Dat zou tof zijn want ik heb maar 1 freeburn challengens gedaan met Onna76.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Stefan van B schreef:
Lilyman schreef:

Dat zou tof zijn want ik heb maar 1 freeburn challengens gedaan met Onna76.

Voor de mensen die niet weten hoe je muziek gebruikt:

(Tijdens game): D-Pad RECHTS => Soundtrack => Custom.
Dan kun je alles instellen en heb je lekker je eigen muziek tijdens je races
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

Ga naar: