Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Arrie BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond dat Bitschslap-spelletje maar saai, maar wel raar, echt weer Japanners die dat verzinnen xD Bij die hele dikke vrouw ging ik af, maar ik had haar bijna verslagen =(
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
im2 BerichtGeplaatst: 02 Jan 2008 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nog ergens een leuk spelletje ontdekt:
http://www.quest.i-poon.com/1.php
Het begint gemakkelijk maar schijn bedriegt.

Ik heb het net uitgespeeld. (Leve de hints )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.blendernation.com/2008/09/17/boro-toro-blender-game-a-winner-in-british-dare-to-be-digital-contest/

Daar staat een link naar een game. Even downloaden en spelen maar. De game is kort, maar krachtig! Ik had er een heel klein beetje een LittleBigPlanet gevoel bij.
Terug naar boven
heempie BerichtGeplaatst: 19 Sep 2008 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat

moeilijkste spel ooit?

http://armorgames.com/play/1043/the-worlds-hardest-game
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 19 Sep 2008 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
http://www.blendernation.com/2008/09/17/boro-toro-blender-game-a-winner-in-british-dare-to-be-digital-contest/

Daar staat een link naar een game. Even downloaden en spelen maar. De game is kort, maar krachtig! Ik had er een heel klein beetje een LittleBigPlanet gevoel bij.

Ben jij ook met blender aan het werken, dat je op die site zit?
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 19 Sep 2008 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
Devilly schreef:

Ben jij ook met blender aan het werken, dat je op die site zit?

Nee, helaas niet. Ik was een keer begonnen om het te leren, maar ik heb het al gauw opgegeven. Die interface is verwarrend. Al het nieuws erom heen volg ik wel, want er zitten leuke dingen tussen. Daarbij ben ik van plan om het nog een keer te proberen, dus staat de Blender-site (vanwaar ik een link naar deze site ben gevolgd) bij de links van open source software die ik gebruik.

Doe jij er wel veel mee? Zo ja, dan zou ik graag eens iets zien.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 19 Sep 2008 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Nee, helaas niet. Ik was een keer begonnen om het te leren, maar ik heb het al gauw opgegeven. Die interface is verwarrend. Al het nieuws erom heen volg ik wel, want er zitten leuke dingen tussen. Daarbij ben ik van plan om het nog een keer te proberen, dus staat de Blender-site (vanwaar ik een link naar deze site ben gevolgd) bij de links van open source software die ik gebruik.

Doe jij er wel veel mee? Zo ja, dan zou ik graag eens iets zien.

Die interface is inderdaad in het begin erg verwarrend, maar dat zijn eigenlijk alle 3d interfaces, gewoonweg omdat je er erg veel mee kan.

En inderdaad, ik doe er regelmatig wat mee... Maar een ding moet ik toegeven, het renderen vind ik heel vreemd... 9/10 keren geeft ie mij geen resultaat...
Ik kijk wel even of ik iets kan uploaden...

EDIT:

Dit is een:

Ik ga nu nog bij een ander (meer recent) model de camera en lighting aanpassen en die upload ik dan ook nog even

EDIT 2:

Daar ben ik op het moment mee bezig... Je ziet aan de trap dat ie nog niet af is.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 19 Sep 2008 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat ziet er best goed uit. Updaten als je weer verder bent!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: