Auteur |
Bericht |
|
N-Sortin |
Geplaatst: 18 Sep 2008 12:52 Onderwerp: Crash Bandicoot ~ Van Icoon naar Prul
| |

|
Mijn ervaring was 1997 ik had Gran Turismo Metal Gear Solid die poppetjes met die uitroeptekens dat was best eng de demo cd met de 3d dinosurier en manta toen 3D uniek was en de platformheld
Crash Bandicoot!
Wat een leuk spel met dat draaielement leuke vijanden schilpadden krabben mooie oerwouden mooie stranden leuke kratten met appeltjes
leuke characters! Het was zo sfeervol!
Toen ik 1 had was Crash Bandicoot 2 er ik leende hem van een goede kennis het was mij zeer aangenaam iets betere grafieks en het warp roomen was ontstaan!
Toen numerro 3 Warped het ultiemen hoogtepunt van onze trouwe buidelrad u kon nu ook de slimme zuster Coco bespelen.
Het waren werelddelen egypte oud england de prehistorie het midden oosten india een grote stad china!
Daarna de 2 kleine toetjes Crash Team Racing en Crash Bash! PUNT!
Punt? Was er maar een punt geweest!
Naughty Dog verkoopt Crash na Crash Team Racing en andere zoals Eurocom Vivendi Travelers Tales hebben het geprobeerd maar nooit hoger niveo bereiken in onmogelijkheid!
A.N.N.O 2008 Crash is klaargestoomd voor Mind Over Mutant het matige vervolg op The Titans! En de wat hebben radical entertainment met de characters gedaan!? Afschuwelijk!
Crash is nu heel klein heeft een grote lelijke tatoo en kan alleen nog vechten! Zijn beschermheertje Aku Aku heeft nu een lelijke dikke apenkop! Cortex heeft een lang dun hoofd met een rare wipneus!
Coco ziet er nog mislukter uit niet te spreken van handlanger van Cortex Tiny Tiger! En nu zit Nina Cortex er altijd in een heel slecht dom inspiratieloos character niet van Naughty Dog!De appels zijn weg en zijn nu lelijke muntjes!
Alleen Vicarious had Crash Twinsanity die best wel geslaagd was!
Crash the wrath of cortex was ook matig een mengelmoes van de eersten 3 maar zonder sfeer!
Maar wat Radical Entertainment doet is een zeer ernstige zaak!
Het maakt Crash op weg naar een euthanasie en de werekd van Radical is gewoon een slechte droom een nachtmerrie!Wat een prul!
Dit is alweer de tweede prul Crash game van Radical!Crash is geen vechtersbaasje (Crash Tag Team Racing was wel leuk van de studio
Vaarwel Crash!
Een tijd terug had ik vernomen dat Vivendi veel games ontslagen had waaronder Crash serie!
R.I.P
Laatst aangepast door N-Sortin op 23 Okt 2008 20:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 18 Sep 2008 16:10 Onderwerp: Re: Crash Bandicoot ~ Van Icoon naar Prul
| |
Eindredacteur

|
N-Sortin schreef: | Een tijd terug had ik vernomen dat Vivendi veel games ontslagen had waaronder Crash serie!
| Crash is eigenlijk 1 van de weinige series van Vivendi die Activision Blizzard heeft bewaard |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 18 Sep 2008 17:07 Onderwerp:
| |

|
Crash Bandicoot is nog steeds erg leuk, alleen ligt de focus nu meer op het combat-gehalte dan op de platform-actie.
En Croc heb ik ook gespeeld. Croc 2 echter niet... is die leuk? |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 18 Sep 2008 17:54 Onderwerp:
| |

|
crash was erug goed, nu niks meer vergeleken bij 1 2 3 en 4 ...
rip |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 18 Sep 2008 21:27 Onderwerp:
| |

|
Betwijfel het ten zeerste. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 18 Sep 2008 21:33 Onderwerp:
| |

|
De verkopen van Crash liggen best goed. De doelgroep van Crash word steeds meer gericht op de jonge gamertjes, ik zie Vivendi een van hun grootste games franchises niet zo snel verkopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Primitive |
Geplaatst: 18 Sep 2008 22:49 Onderwerp:
| |

|
Crash of the Titans was nog aangenaam, vond em alleszins bakken beter dan Twinsanity, ondanks de belabberde design keuzes, maar de aloude glorie van weleer zal het nooit meer worden. Desodanks kan je het tegenwoordig veralgemenen en wel stellen dat quasi het hele platforming genre op sterven na dood is. Denk dat Galaxy wel bewezen heeft dat er zeker nog leuke dingen met het genre te doen zijn, maar ja... |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 18 Sep 2008 22:54 Onderwerp:
| |

|
jedi_christian schreef: | Mischien komt er nog een herleving van de serie.?! |
Je weet maar nooit |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Sep 2008 14:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Crash is te beperkt om nu nog een topper te zijn. Zelfs Naughty Dog maakt hier geen topper meer van. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|