Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Het gaat over "Star Wars: The Force Unleashed" en die game is toch echt multi

De vraag kan dan wel over de PS3-versie gaan, maar het spel komt ook op andere consoles uit, dus is mijn mening dat het topic verplaatst moet worden naar het "Algemeen"-sub-forum. Of dit ook echter gaat plaatsvinden, laat ik over aan de moderators...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

..over mierenneuken gesproken. De beste man zet PS3 in de titel. Bovendien kan er soms wel verschillen zitten in beide versies en wellicht interesseert de X360 versie hem niks. We hebben geen luie mods dus die hadden het anders dagen eerder verplaatst.
--------------------------------------------------

Ben aan het twijvelen over de game. Afgaand van een paar reviews heb ik het idee dat het niet geweldig is?
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij maakt het niet uit waar het staat maar aangezien hij PS3 in de titel schrijft lijkt het normaal dat het hier staat.

Wat wacky dus ook zegt in het verleden genoeg gezien dat de PS3-X360 versie verschillen. (A la Orange Box).
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kijk er gewoon overheen, de inhoud van de game wordt hetzelfde op beide versies. Ik ben een Star Wars fan dus waarschijnlijk ga ik erg veel van de game genieten hoewel ik wel bang ben dat er weinig te verschillende force powers inzitten of combo's.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga nog wat wachten tot ie goedkoper is. Voorlopig zijn er nog genoeg titels die voorrang krijgen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had het spel gereserveerd, maar gisteren toch weer geannuleerd... ik vond het niet geweldig genoeg om er €59,99 aan uit te geven. Overigens is het eerste level (dat je speelt met Darh) erg kort, maar toch een heel vet level
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: