Auteur |
Bericht |
|
daanthemaan |
Geplaatst: 16 Sep 2008 16:06 Onderwerp: Welke films op tv?
| |

|
De laatste tijd kijk ik steeds vaker films op tv. Voor films checkte ik altijd tvgids.nl, maar deze site is eigenlijk vrij onoverzichtelijk. Je kan niet gelijk zien wat er nou precies allemaal op tv komt.
laatst ben ik dit tegengekomen:
www.filmvandaag.nl
Erg handig en een stuk overzichtelijker, vond ik.
Ik dacht, ik post het hier, want jullie hebben er vast ook wel wat aan!
(iig de mensen die wel eens films op tv kijken ) |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 16 Sep 2008 16:28 Onderwerp:
| |

|
Ik wil efe iets anders tussendoor zeggen namelijk dat Gametrailers TV nu ook te zien is op MTV NL, hebben we dan eindelijk een goed gameprogramma op de Nederlandse TV aangezien Gamekings meer kloten dan games is, mis wel die oude Gamekings waar ze soms met ze alle op de bank zaten om de beurt een spelletje spelen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
daanthemaan |
Geplaatst: 16 Sep 2008 16:47 Onderwerp:
| |

|
Wow, dat wist ik niet, is idd wel goed gametrailers maakt sowieso wel coole content altijd. Gamekings is ook leuk, maar gaat idd vaak meer over onzin dan over games
Maar kijk je ook wel eens films, of niet?  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 16 Sep 2008 16:57 Onderwerp:
| |

|
Ja tuurlijk, meestal wel de nieuwe films aangezien ik niet vaak zin heb om die oude meuk weer te zien. Maar af en toe is er wel een leuke film op zoals een paar weekjes geleden de Godfather trilogie. Wij gebruiken hier de Totaal TV gids voor alle TV programma's die klopt voor een groot gedeelte wel maar soms ook niet. Gametrailers komt vanavond als het goed is weer om 22:25, hou er wel rekening mee dat het waarschijnlijk oude afleveringen zullen zijn. De aflevering die ik gister zag ging over de eerste gameplay beelden van Gears of War en Ghostbusters.
Kan je lekker Gamekings kijken en daarna overschakelen naar Gametrailers.  |
|
Terug naar boven |
|
|
daanthemaan |
Geplaatst: 16 Sep 2008 17:24 Onderwerp:
| |

|
Ja idd the godfather trilogie kwam tijdje geleden op tv. Heb ik ook gezien
Mss ga ik vanavond wel kijken naar die gametrailres shiz, maar als ik hoor dat die afleveringen zo oud zijn dan weet ik het nog niet
En Totaal TV gids, ja kan je gebruiken en is ook wel handig. Maar ik check sowieso bijna nooit programma's op tv, eigenlijk alleen maar films. En online checken gaat dan vaak ook wel sneller. Vooral nu ik dus www.filmvandaag.nl ken
Ik kijk nu ook steeds vaker films, check gewoon altijd ff snel die site voor films. En is er een goede bij dan ga ik die al gauw kijken ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 16 Sep 2008 17:37 Onderwerp: Re: Welke films op tv?
| |
|
daanthemaan schreef: | De laatste tijd kijk ik steeds vaker films op tv. Voor films checkte ik altijd tvgids.nl, maar deze site is eigenlijk vrij onoverzichtelijk. Je kan niet gelijk zien wat er nou precies allemaal op tv komt.
laatst ben ik dit tegengekomen:
www.filmvandaag.nl
Erg handig en een stuk overzichtelijker, vond ik.
Ik dacht, ik post het hier, want jullie hebben er vast ook wel wat aan!
(iig de mensen die wel eens films op tv kijken ) |
http://www.tvgids.nl/films/
Duidelijk genoeg lijkt me toch. |
|
Terug naar boven |
|
|
daanthemaan |
Geplaatst: 16 Sep 2008 17:54 Onderwerp:
| |

|
Ja dat gebruikte ik idd eerst, maar als ik eerlijk ben vind ik dat toch best wel onoverzichtelijk hoor. Ook met alles eromheen enzo.
Bij filmvandaag.nl kan ik gelijk zien wat er komt, bij tvgids ook wel, maar echt stuk minder overzichtelijk. En de covers/plaatjes bij filmvandaag zijn ook leuk/handig + dat er IMDB score bij staat  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Sep 2008 18:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik heb hier altijd gewoon de MikroGids, echt een topoverzichtelijke gids, NU NOG OVERZICHTELIJKER zoals ze nu al maanden op de cover hebben staan. Eerst hadden ze gewoon een opsomming, bijv. 21.30 dit, 21.50 dat, 22.30 dat; en nu hebben ze gewoon in vlakken verdeeld van 20.00 uur, 21.00 uur, waar dan de precieze tijden nog weer in staan . Ik vind het prima werken, heb geen internet-TV-gids nodig hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 16 Sep 2008 19:15 Onderwerp:
| |
|
daanthemaan schreef: | Ja dat gebruikte ik idd eerst, maar als ik eerlijk ben vind ik dat toch best wel onoverzichtelijk hoor. Ook met alles eromheen enzo.
Bij filmvandaag.nl kan ik gelijk zien wat er komt, bij tvgids ook wel, maar echt stuk minder overzichtelijk. En de covers/plaatjes bij filmvandaag zijn ook leuk/handig + dat er IMDB score bij staat  |
Wat is er onoverzichtelijk aan een stukje naar beneden scrollen? |
|
Terug naar boven |
|
|
daanthemaan |
Geplaatst: 16 Sep 2008 19:21 Onderwerp:
| |

|
Mwah ik weet niet. Bij filmvandaag is het gewoon overzichtelijker. Ook krijg je in 1 opslag meer informatie over de film, wat bij tvgids niet is. Bijvoorbeeld genre en het IMDB-cijfer. |
|
Terug naar boven |
|
|
daanthemaan |
Geplaatst: 19 Sep 2008 10:30 Onderwerp:
| |

|
Mwah zelfs daar kun je ook nog wel iets van een gids voor gebruiken hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
StijnNL |
Geplaatst: 19 Sep 2008 12:14 Onderwerp:
| |

|
Wat boeit het nou waar je kijkt welke films er op tv zijn. De ene site is misschien net wat overzichtelijker maar verder maakt het misschien 30 sec uit op welke site je het leest. Ik vind het niet echt topicwaardig nieuws... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 19 Sep 2008 12:29 Onderwerp:
| |

|
Gelukkig kan dit topic ook gebruikt worden om elkaar films aan te raden die op tv te zien zijn.  |
|
Terug naar boven |
|
|
daanthemaan |
Geplaatst: 20 Sep 2008 10:26 Onderwerp:
| |

|
Ja precies. Lijkt me ook wel goed
Zo komen vandaag 2 best wel goede films die ik beide al een keer heb gezien, maar wel leuk dus voor andere mensen:
The 40 Year Old Virgin om 20:30
&
American Splendor om 23:45 |
|
Terug naar boven |
|
|
daanthemaan |
Geplaatst: 22 Dec 2008 12:44 Onderwerp:
| |

|
Ik raad jullie allemaal aan om wat meer films op TV te gaan kijken in deze tijd. Met kerst zijn er altijd zeer goede films op tv te zien.
Kijk maar weer eens op filmvandaag.nl
Kun je zien dat er vandaag morgen en overmorgen zeer goede films op tv komen.
Zo komt er vandaag Finding Neverland (op BBC). Morgen Trading Places. En overmorgen Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain en ook Brokeback Mountain. Zeer goede films allemaal!
Gisteren heb ik ook lekker Snatch. gezien trouwens. Ook erg goede film!
(sorry voor alle links, maar dan kun je gelijk zien waar de film over gaat en wanneer deze precies komt ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 22 Dec 2008 13:02 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
En allemaal al -tig keer op TV getoond. |
|
Terug naar boven |