Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Aug 2007 12:06 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ik denk nochtans dat de Vlaamse zenders genoeg ruimte zouden hebben om anime uit te zenden op een goed uur. Zaterdagochtend bijvoorbeeld rond 10 uur, of elke dag net voor 17u. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Aug 2007 13:59 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ik denk nochtans dat de Vlaamse zenders genoeg ruimte zouden hebben om anime uit te zenden op een goed uur. Zaterdagochtend bijvoorbeeld rond 10 uur, of elke dag net voor 17u. |
Ja dat wel maar of dat ze willen dat is iets anders :s. Ik dacht toch dat alle anime dat uitgezonden werd een succes was: Samurai X (Kenshin), Full Metal Panic, Shin Chan, Dragonbal.... |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 25 Aug 2007 20:03 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat ik Naruto eerder op Nickelodeon zal zien dan op Jetix. Want Jetix heeft nu alleen maar bagger series als die Bobobo, What's with Andy, Totally Spies, Atomic Betty etc.
Pok'emon blijft soms nog leuk.
Maar waar is Shinzo, Transformers,Beyblade Nou?
Ik denk dat Jetix afstand doet van Japanse tekenfilms. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 25 Aug 2007 20:40 Onderwerp:
| |

|
CengizMan schreef: | Ik denk dat ik Naruto eerder op Nickelodeon zal zien dan op Jetix. Want Jetix heeft nu alleen maar bagger series als die Bobobo, What's with Andy, Totally Spies, Atomic Betty etc.
Pok'emon blijft soms nog leuk.
Maar waar is Shinzo, Transformers,Beyblade Nou?
Ik denk dat Jetix afstand doet van Japanse tekenfilms. |
Bo X10 Vond ik anders heel amusant, maar de NL dub zorgt wel voor een mindere versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 18 Dec 2007 18:14 Onderwerp:
| |

|
dvast schreef: | naruto moet niet naar nederland komen. Dan wordt het nagesyngroniseerd en dat verprutst het allemaal. |
die kans zit er dik in ja aan de andere kant zie ik t ook niet zo zitten met engelse stemmen |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 18 Dec 2007 18:20 Onderwerp:
| |
![]()
|
Juuppel schreef: | dvast schreef: | naruto moet niet naar nederland komen. Dan wordt het nagesyngroniseerd en dat verprutst het allemaal. |
die kans zit er dik in ja aan de andere kant zie ik t ook niet zo zitten met engelse stemmen |
'Geboortedatum 28 maart 1983'
Je kunt toch wel Engels neem ik aan?
Maar Engelse stemmen zijn inderdaad minder, je kunt veel beter de Japanse hebben. Dat klinkt vele malen leuker.
Daarbij is de kans dat Naruto nagesynchroniseerd wordt, zodra deze op Jetix verschijnt, 99,999%. Je moet enkel weten voor welk publiek Jetix is om dit te kunnen beredeneren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Limmepie |
Geplaatst: 18 Dec 2007 19:58 Onderwerp:
| |

|
Als jullie mij sponseren maak ik een prachtige europese zender Animated. Ik deel deze zender dan met wat anders en dan kan ik goedkoop succesvolle series uitzenden.
Dragonball, Dragonball Z, Naruto (twee keer per week), Bleach (idem) en wat afwisselende series. Alleen de rechten bemachtigen is een beetje onmogelijk, maar het idee is altijd leuk.
Je moet alleen een goede tijd hebben er van uitgaand dat de doelgroep werkt dus het moet beginnen na 18:00 en voor 9:00 uur. Dus prachtig zou zijn om 23:00 tot 2:00 ofzo. Beginnend met het eerste uur Dragonball en Z. Geen GT da's duivelswerk. Blabla...
Maar even realistisch, nee die zender komt er niet, het spijt me. Animay is gewoon te nerdy. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 27 Dec 2007 17:54 Onderwerp:
| |

|
Wrm zou je dat willen, ik ken zat sites waar je alle nieuwe afleveringen van alle series kan vinden.... |
|
Terug naar boven |
|
|
skink79 |
Geplaatst: 12 Sep 2008 23:35 Onderwerp:
| |

|
blaas weer leven in een oude topic
Jetix Engeland heeft de rechten van Naruto gehaald. Alleen weet ik niet hoelang die al daar draait. Maar Jetix NL kan de serie dus ook (heel misschien) binnenhalen.
Vind het wel interessant om te weten:
Denk dat jullie het aan zal slaan in Nederland als het Nederlands gesproken word? (bij Jetix worden namelijk alles in NL gesproken) en zal je het dan ook volgen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 12 Sep 2008 23:59 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 13 Sep 2008 00:32 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Jetix suckt. |
Timon en Pumbaa op Jetix dan met hun Belgische accent. Nee, Jetix is bagger en shows als Ying Yang Yo is van die luilakken omdat zo makkelijk en sneller is te animeren. Oude Disney tekenfilms van Mickey mouse of Donald Duck daar ging pas werk in! Muziek, animatie en humor.  |
|
Terug naar boven |
|
|
shikamaru |
Geplaatst: 13 Sep 2008 01:49 Onderwerp:
| |

|
ff iets korts ik zat laatst in de fame in amsterdam en daar verkochten ze natuurlijk ook anime maar ook Naruto wat zag ik daar staan te zien op Jetix ik denken dat het import is... maar het was wel een europese versie volgens mij want volgens mij ook nederlands gesproken dus betekent dat binnenkort hier ook op tv?? xD |
|
Terug naar boven |
|
|
skink79 |
Geplaatst: 13 Sep 2008 09:29 Onderwerp:
| |

|
Neem dus aan dat jullie sowieso niet gaat kijken als Naruto op Jetix komt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 13 Sep 2008 11:26 Onderwerp:
| |

|
skink79 schreef: | Neem dus aan dat jullie sowieso niet gaat kijken als Naruto op Jetix komt? |
Nope sowieso zou ik het heel jammer vinden, dat allemaal die kleine kinderen dan Narutotje gaan spelen en zo'n kinder rage wordt. En zo'n verneukte serie waar alles gesencueert is kijk ik toch niet. Dan is het zo als je dan naar Naruto kijkt dat je voor kind aanschouwt wordt. Oke zover zal het dan niet gaan.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 13 Sep 2008 12:11 Onderwerp:
| |
![]()
|
Kurosaki01 schreef: | Dan is het zo als je dan naar Naruto kijkt dat je voor kind aanschouwt wordt. |
En? Je moet je niet zo druk maken om wat anderen over je denken.
-----
Naruto met Nederlandse stemmen is wel het laatste wat ik wil. Normaal gesproken zat ik nooit met die Nederlandse stemmen, omdat ik het niet anders kende. Naruto heb ik echter al in het Japans gezien (met Engelse subs), dus zal de Nederlandse versie wel enorm frustrerend zijn om naar te kijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
dvast |
Geplaatst: 14 Sep 2008 21:04 Onderwerp:
| |

|
Jetix moet Naruto gewoon niet uitzenden, leuke serie die dan verneukt word. Al zou het wel leuk zijn om alles te gaan spoileren voor de kinderen die het gaan kijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 14 Sep 2008 21:27 Onderwerp:
| |

|
Ik denk niet dat ze een serie durven te uitzenden, waarin bloed voorkomt. Jetix is sowieso crap geworden. Fox Kids had vroeger nog wat te bieden in het genre... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Sep 2008 21:46 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Goof schreef: | Ik denk niet dat ze een serie durven te uitzenden, waarin bloed voorkomt. Jetix is sowieso crap geworden. Fox Kids had vroeger nog wat te bieden in het genre... | Dat bloed filteren ze er wel uit.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 14 Sep 2008 21:49 Onderwerp:
| |

|
4Kids verneukt echt anime. Neem Yu-gi-oh BV. |
|
Terug naar boven |
|
|
Darko Marco |
Geplaatst: 27 Sep 2008 14:08 Onderwerp:
| |
|
als het gebeurd zou het best cool zijn |
|
Terug naar boven |
|
|
wesmoen |
Geplaatst: 30 Aug 2009 17:06 Onderwerp: Re: Naruto in Nederland
| |

|
shikamaru schreef: | ik hoor de laatste tijd allemaal geruchten dat er een reclame op jetix is geweest waar naruto in voor kwam en dat ze in de loop van 2007 naruto op jetix nederland laten zien wat klopt hier van  |
ik heb die reclame gezien ja. Toen was fox kids nog bezig, het was toen rond kerst en ze gingen previewen over de nieuwe series op fox kids. En toen zag ik naruto langs komen. hij keek naar het beeld:P ben toch benieuwd waarom hij niet op de nederlandse buis is verschenen? want op spaanse jetix komt hij gewoon op de buis. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 07 Jan 2010 11:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik zet een slotje op dit topic, verdere bespreking kan in het algemene Naruto topic. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |