Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Onna76 BerichtGeplaatst: 09 Sep 2008 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ik heb de Game of the Year editie, dus inclusief alle patches

Lol weet meteen welke Challenge je bedoeld. Je moet dan door de grijze ring de klok stop zetten nadat je eerst 8 barrel rolls moest doen. Timed Challenges zijn echt nasty. Ik zie Bowties trouwens niet zo veel onlne. Vaak game ik dan met iemand uit Brazilie wie dat spel ook heeft.

Elite License zojuist gehaald nog altijd 99% Wordt wel langdradig zo, nog de 20x multiplier boost en 40x multiplier stunt run en hopelijk een keertje"done" met de main game.

Edit: 40x multiplier ook gehaald enkel nog de 20, maar te hopen dat ik op 101% kom dat ik niet nog een vermogen moet doen voor die ene fokking percentage
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2008 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ondertussen 23 uur gespeeld en 51% voltooid. Ik heb net een stuk of 8 Burning Routes gedaan om nieuwe wagens te verzamelen waardoor ik nu ongeveer 25 wagens heb.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 11 Sep 2008 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat

100% eergisteren voltooid, nu bezig om de online challenges te voltooien dankzij hulp Een kwart inmiddels gedaan daarvan, dus nog een 300 te gaan
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Oke, nu gaat het percentages halen wel trager. Maar 54% na 25 uur. Ik heb wel 100% Power Parking gehaald en 11 Burning Routes gewonnen zodat ik al 30 wagens heb. Ik hoop wel dat de Trophies puur offline trophies zijn.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben er weer mee gekapt.. ik wacht nog efe tot de motoren komen. Ik kan gewoon niet rijden in deze game, ik rij tegen elke muur of auto aan en dan krijg ik weer dat ik verplicht naar de crashscene moet kijken.

Iemand een idee wanneer de volgende update uit is?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je kunt ook gewoon ontwijken, zelfs als je te snel gaat kun je door slim te boosten een crash vermijden.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja maar ik let gewoon niet goed op, wanneer ik een muur zie denk ik dat het een ramp is en houdt ik die nitro knop in en knal ik keihard tegen de muur aan. Ach misschien is de game wel te snel voor me of helemaal niks voor me..
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren weer gespeeld, en op mijn nieuwe scherm is alle tekst en HUD-zooi groter, waardoor ik beter kan zien waar ik ben en heen moeit.

Ben nu op 29%
Bezit nu 15 wagens

En ik heb een hekel aan de Stunt Runs... ik kan nooit goeie plekken vinden...
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Dure TV? Ik moet nog steeds een nieuwe halen want al die letters op mijn tv zijn slecht te lezen of te klein. Bij Burst Limit past de Hud(levensbalk en powerbar) niet eens op het scherm..
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Dure TV? Ik moet nog steeds een nieuwe halen want al die letters op mijn tv zijn slecht te lezen of te klein. Bij Burst Limit past de Hud(levensbalk en powerbar) niet eens op het scherm..

Geen dure... slechts 258 euro... is een kleintje hoor. 20" (51cm), wel allerlei soorten ingangen (omdat het een monitor/tv is). HDMI, Scart, Component, PC, DVI...

Ben er blij mee.
Het is overigens een Samsung 2032MW...

En tips over Stunt Runs, iemand?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi dingetje

Toch maar efe een Monitor zoeken ipv. een TV aangezien die een stuk goedkoper zijn. Dan gebruik ik me TV wel voor alle andere console's.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Mooi dingetje

Toch maar efe een Monitor zoeken ipv. een TV aangezien die een stuk goedkoper zijn. Dan gebruik ik me TV wel voor alle andere console's.

Saturn hier in Tilburg heeft die monitor/tv die ik nu gekocht heb in de aanbieding voor €258,- (inclusief verwijd. bijdrage).

Ze stonden nog opgestapeld dus misschien een tip voor de mensen hier?
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik zit geloof ik op 78%, heb alle smashes en billboards gehaald, maar ik vind het nu toch allemaal wel een beetje saai te vinden, aangezien er geen RESTART! knop is voor een race... Dat speelt een behoorlijk grote rol, zeker bij die Burning Routes.

Overigens hoop ik net als Joni dat er geen online trophies komen, aangezien je dan zo afhankelijk bent van andere mensen en ik gewoon niet echt een online gamer ben..
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Iig, voor die 2 player challenges kunnen wij eventueel ooit samen proberen.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Voeg mij anders toe Onna76_NL, ik sleep jullie er dan wel doorheen. Ik heb nog een paar PSN vrienden wie maar al te graag mee willen helpen, eentje heeft alles al maar helpt gewoon anderen.

Ik ben ook niet echt een online gamer, maar die challenges in Burnout is puur samenwerken. Geen competitie van wie de beste score heeft of zo. Gewoon leuk.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind die Burning Routes ook zo lastig... ik heb nooit de juiste auto bij me op de juiste locatie...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je minikaartje en de grote kaart duiden beiden echter duidelijk aan
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

We're finally able to announce that our latest free downloadable Burnout pack bikes will be out 18th September!!!

It's tough to give specific dates on downloadable content, because we don’t know for certain until the last minute. But hey, we're really excited about bringing bikes to Burnout, so we're going to take a chance and tell you that we're aiming for September 18 – that's this coming Thursday!

If you missed our earlier posts, here's what's coming:

- Pick from 2 motorcycles featuring male or female characters and start on a whole new progression to earn your Bike License.

- 38 new against-the-clock race events – Burning Ride and Midnight Ride.

- A brand new in-game 24 hr day / night cycle that impacts traffic density and available events. (It's fully customisable – you can make it day/night/change the clock speed – it's up to you.)

- Dynamic weather brings an all-new look to Paradise City
And if that's not enough, we've got 70 more Freeburn Challenges too

Freeburn is Burnout’s uninterrupted drop-in / drop-out online play. It’s a cool collaborative experience, so it's all about hanging out with your friends, messing around in vehicles while racing, pulling tricks and crashing in a massive open world city.

If 350 fun, co-operative challenges aren’t enough to keep you and your friends occupied, the Bike Pack throws a further 70 to the mix. These bike-exclusive challenges are split 50:50 between regular challenges and timed, against-the-clock challenges for those that enjoy a little more intensity.

We've got more detail on bikes in our latest video podcast – Crash TV. You can see it now on iTunes.

Next week, we're talking trophies.

By: TheTeam@Criterion - Fri, 12 Sep 2008 18:51:35 GMT
Topic: [color=red]Burnout Paradise News

Laatst aangepast door Asianator op 12 Sep 2008 20:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

@ Onna, ik heb je toegevoegd.
@ Joni, moeten we zeker ééns een keer doen
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals in mijn post hiervoor, kun je lezen dat het nieuwe Bikes-pack op 18 september beschikbaar is.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Thanks zit er enorm erg op te wachten, ik krijg bijna het gevoel dat ik 18 September weer een nieuwe game erbij heb(Ik tel dus geen Force Unleashed mee )
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Lilyman schreef:
Zoals in mijn post hiervoor, kun je lezen dat het nieuwe Bikes-pack op 18 september beschikbaar is.

Je postte net voor mij, maar ik heb het vandaag als nieuwssubmit behandeld

Kan niet wachten
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
gaat het bikes pack inbegrepen zijn in de PC-versie?

Lijkt me wel. Ik denk dat de PC-versie "Burnout Paradise Ultimate" zal worden, en bij Ultimate zitten alle expansies er al meteen in.

En Stefan, thanks voor het plaatsen van dit item als nieuws
Ik kan ook niet wachten
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Sep 2008 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mensen die hulp nodig hebben:
http://criteriongames.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=4807

En niet vergeten, morgen het Bikes-pack!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

En wat is jouw hoogste Showtime-record? Deze haalde ik nog geen uurtje geleden:

$959,950 x 18 = $17.279.100
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 5

Ga naar: