Random battles... uit of in? |
Uit! Het is vreselijk irritant en ouderwets. |
|
5% |
[ 1 ] |
Geen ramp maar ik ben ze liever kwijt dan rijk. |
|
26% |
[ 5 ] |
Och, ik stoor me er niet zo aan. |
|
21% |
[ 4 ] |
In natuurlijk, dat blijft altijd cool. |
|
47% |
[ 9 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 19 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Matesers |
Geplaatst: 11 Sep 2008 19:12 Onderwerp: Random battles... in of uit?
| |

Geregistreerd op: 11 Jan 2008 Berichten: 368
|
Even een simpel topic+poll, maar wie weet komt hier een interessante discussie uitvoort. |
|
Terug naar boven |
|
|
Orian |
Geplaatst: 11 Sep 2008 19:26 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 19 Mei 2007 Berichten: 123
|
Uit! Vreselijke dingen die met name FF 1 en 2 hebben verpest, geef mij maar het systeem uit FF 12. Daarnaast is het nog eens vreselijk nep, vijanden die uit het niets verschijnen
Enkel pokemon weet het goed te implanteren, vooral omdat het mogelijk is het uit te schakelen (met items) of te ontwijken (gewoon uit het gras blijven). En het aantal encounters is gelukkig niet te hoog. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Sep 2008 19:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24915
|
Geen problemen mee. Anders is cheaten door die beesten te ontwijken veel te gemakkelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 11 Sep 2008 21:07 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 17 Aug 2007 Berichten: 2403
|
Weg met de random battles. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 11 Sep 2008 21:19 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
Zeker wel random battles voor mij... altijd geweldig!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 11 Sep 2008 21:21 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 07 Sep 2006 Berichten: 4857
|
Maakt mij niet zoveel uit zo lang ik maar plezier heb.
Laatst aangepast door Lawliet op 11 Sep 2008 23:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 11 Sep 2008 21:33 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Dec 2007 Berichten: 5626
|
Dacht dat het over rap ging dus had ik maar "in" gestemd  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 11 Sep 2008 21:40 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
Random battles is iets wat de game een grotere uitdaging geeft, omdat je vaak op elk moment aangevallen kunt worden. Als je de vijanden rond ziet lopen, kun je ze meestal ook ontwijken dus kun je voorzichtiger spelen...
Een kleine stukje meer spanning dus, die random encounters. In mijn opzicht, toch... |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 11 Sep 2008 22:32 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 17 Aug 2007 Berichten: 2403
|
Uitdaging? Voor mij veel meer irritatie. Veel JRPG's zoals FF hebben zowiezo weinig uitdaging. Vreselijk irritant dat je een toren beklom met meerdere verdiepeningen dat je geen vijf voet kon verzetten of bam weer aangevallen. Zeker als je er gewoon iets moet ophalen en de beesten super zwak zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 11 Sep 2008 22:35 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 19 Sep 2007 Berichten: 452
|
Maakt mij eerlijk gezegd totaal niet uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 11 Sep 2008 22:43 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Random battles... Is dat niet gewoon wat we eiglijk verwachten van de games van tegenwoordig, dat het minder scripted wordt, en meer dynamisch? Dat vind ik in ieder geval wel, bij sommige spellen moet je dat niet doen, maar bij anderen is het een mooie ervaring .
Ik stem wel even op In . |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 11 Sep 2008 23:44 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 21 Aug 2007 Berichten: 1121
|
Ik ben van de week zelfs weer met Final Fantasy I begonnen! Echt zo vet. Ik vind random battles lang niet altijd storend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Orian |
Geplaatst: 12 Sep 2008 06:56 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 19 Mei 2007 Berichten: 123
|
Heel even voor de duidelijkheid: gaat het hier om random encounters in de stijl van FF? Of ook om vijanden die bijv. in shooters op willekeurige plaatsen (niet scripted dus) staan? Ik ging van het eerste uit, en heb daarom nee gestemd. Dat andere is juist heerlijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 12 Sep 2008 10:03 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 24 Sep 2006 Berichten: 2484
|
Orian schreef: | Heel even voor de duidelijkheid: gaat het hier om random encounters in de stijl van FF? Of ook om vijanden die bijv. in shooters op willekeurige plaatsen (niet scripted dus) staan? Ik ging van het eerste uit, en heb daarom nee gestemd. Dat andere is juist heerlijk  |
Citaat: | Uit! Het is vreselijk irritant en ouderwets. |
Aangezien dit er staat, lijkt het me vrij logisch dat het om de random encounters in de trant van FF gaat. Niet scripted vijanden zijn op dit moment namelijk het puntje van de ijsberg, de kers op de taart etc.
-----
Mijn keuze is: In natuurlijk, dat blijft altijd cool.
Waarom? Kijk maar naar Pokémon, daar werkt het perfect. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 12 Sep 2008 13:40 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 11 Jan 2008 Berichten: 368
|
Ik bedoelde idd de situaties dat er geen spoor van een vijand te bekennen is tot je beeld begint te knipperen en je naar een ander scherm gaat met een vijand. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 12 Sep 2008 14:20 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 21 Aug 2007 Berichten: 1121
|
Het verbaast me eerlijk gezegd dat de meerderheid het nog steeds vet vind. Er zijn eigenlijk nog te weinig stemmen gegeven om het goed te kunnen zien, maar ik had verwacht dat iedereen UIT! zou gaan stemmen.
De samenleving gaat dus toch nog een beetje de goede kant op.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lennie1973 |
Geplaatst: 12 Sep 2008 17:21 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 30 Sep 2005 Berichten: 123
|
Random Battles zijn uitdagend. Zoals in Tales of Eternia, Golden Sun en in de suikodenreeks. Dat betekent dat ik wel moet leveluppen maar ik heb wel lang plezier van die games |
|
Terug naar boven |
|
|
Cheatcn |
Geplaatst: 12 Sep 2008 17:23 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 66
|
|
Terug naar boven |
|
|
mercy0001 |
Geplaatst: 12 Sep 2008 17:24 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 18 Feb 2007 Berichten: 122
|
soms stoort het mij wel. Maar als je kijkt naar FFXIII wil Square en zeer snel battle system maken zonder random battle's (althans dat is wat er me verteld is. misschien zien we op de TGS meer ) ik vind dit systeem iets te snel. het lijkt dan meer op een mmorpg of een actiegame en dan is voor mij het rpg gevoel eraf. men zou iets moeten vinden dat hier tussenin ligt.
Het battle system in FFX-2 zou ik erg geslaagd vinden in FFXIII. snel en dynamisch maar toch met random battles |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:15 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
mercy0001 schreef: | soms stoort het mij wel. Maar als je kijkt naar FFXIII wil Square en zeer snel battle system maken zonder random battle's (althans dat is wat er me verteld is. misschien zien we op de TGS meer ) ik vind dit systeem iets te snel. het lijkt dan meer op een mmorpg of een actiegame en dan is voor mij het rpg gevoel eraf. men zou iets moeten vinden dat hier tussenin ligt.
Het battle system in FFX-2 zou ik erg geslaagd vinden in FFXIII. snel en dynamisch maar toch met random battles |
Geef mij het CTB-systeem uit Final Fantasy X maar. Da's een geweldig systeem. Lekker rustig je moves kunnen plannen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:27 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 19 Sep 2007 Berichten: 452
|
Lilyman schreef: | mercy0001 schreef: | soms stoort het mij wel. Maar als je kijkt naar FFXIII wil Square en zeer snel battle system maken zonder random battle's (althans dat is wat er me verteld is. misschien zien we op de TGS meer ) ik vind dit systeem iets te snel. het lijkt dan meer op een mmorpg of een actiegame en dan is voor mij het rpg gevoel eraf. men zou iets moeten vinden dat hier tussenin ligt.
Het battle system in FFX-2 zou ik erg geslaagd vinden in FFXIII. snel en dynamisch maar toch met random battles |
Geef mij het CTB-systeem uit Final Fantasy X maar. Da's een geweldig systeem. Lekker rustig je moves kunnen plannen... |
Inderdaad, maar dan zou een combinatie van FFX en FFX-2 echt perfect zijn, imo. In X-2 vond ik die chain attacks wel erg cool, maar miste ik dat CTB systeem uit X. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:30 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
Zanar schreef: | Lilyman schreef: | mercy0001 schreef: | soms stoort het mij wel. Maar als je kijkt naar FFXIII wil Square en zeer snel battle system maken zonder random battle's (althans dat is wat er me verteld is. misschien zien we op de TGS meer ) ik vind dit systeem iets te snel. het lijkt dan meer op een mmorpg of een actiegame en dan is voor mij het rpg gevoel eraf. men zou iets moeten vinden dat hier tussenin ligt.
Het battle system in FFX-2 zou ik erg geslaagd vinden in FFXIII. snel en dynamisch maar toch met random battles |
Geef mij het CTB-systeem uit Final Fantasy X maar. Da's een geweldig systeem. Lekker rustig je moves kunnen plannen... |
Dan zou een combinatie van FFX en FFX-2 perfect zijn, imo. Die chain attacks vond ik wel erg cool. |
Het CTB-systeem vind ik echt ideaal. Je hoeft niet vlug te zijn om HP te besparen... je kunt alles rustig doornemen, en soms mag je zelfs meerdere keren achter elkaar slaan (Conditional Turn-Based)... |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 12 Sep 2008 20:18 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 10 Aug 2007 Berichten: 534
|
Nou, met Pokémon heb ik er geen problemen mee. Maar over spellen als FF kan ik niets kwijt omdat ik die simpelweg nooit heb gespeeld.  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 13 Sep 2008 13:24 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 17 Aug 2007 Berichten: 2403
|
Lilyman schreef: | Zanar schreef: | Lilyman schreef: | mercy0001 schreef: | soms stoort het mij wel. Maar als je kijkt naar FFXIII wil Square en zeer snel battle system maken zonder random battle's (althans dat is wat er me verteld is. misschien zien we op de TGS meer ) ik vind dit systeem iets te snel. het lijkt dan meer op een mmorpg of een actiegame en dan is voor mij het rpg gevoel eraf. men zou iets moeten vinden dat hier tussenin ligt.
Het battle system in FFX-2 zou ik erg geslaagd vinden in FFXIII. snel en dynamisch maar toch met random battles |
Geef mij het CTB-systeem uit Final Fantasy X maar. Da's een geweldig systeem. Lekker rustig je moves kunnen plannen... |
Dan zou een combinatie van FFX en FFX-2 perfect zijn, imo. Die chain attacks vond ik wel erg cool. |
Het CTB-systeem vind ik echt ideaal. Je hoeft niet vlug te zijn om HP te besparen... je kunt alles rustig doornemen, en soms mag je zelfs meerdere keren achter elkaar slaan (Conditional Turn-Based)... |
Rare kwiet. Je wilt random battles omdat ze uitdagend zijn maar dan weer de CTB systeem van FFX en niet die van FFXII die meer uitdagend is =p. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Sep 2008 21:15 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
konnichiwa schreef: | Lilyman schreef: | Zanar schreef: | Lilyman schreef: | mercy0001 schreef: | soms stoort het mij wel. Maar als je kijkt naar FFXIII wil Square en zeer snel battle system maken zonder random battle's (althans dat is wat er me verteld is. misschien zien we op de TGS meer ) ik vind dit systeem iets te snel. het lijkt dan meer op een mmorpg of een actiegame en dan is voor mij het rpg gevoel eraf. men zou iets moeten vinden dat hier tussenin ligt.
Het battle system in FFX-2 zou ik erg geslaagd vinden in FFXIII. snel en dynamisch maar toch met random battles |
Geef mij het CTB-systeem uit Final Fantasy X maar. Da's een geweldig systeem. Lekker rustig je moves kunnen plannen... |
Dan zou een combinatie van FFX en FFX-2 perfect zijn, imo. Die chain attacks vond ik wel erg cool. |
Het CTB-systeem vind ik echt ideaal. Je hoeft niet vlug te zijn om HP te besparen... je kunt alles rustig doornemen, en soms mag je zelfs meerdere keren achter elkaar slaan (Conditional Turn-Based)... |
Rare kwiet. Je wilt random battles omdat ze uitdagend zijn maar dan weer de CTB systeem van FFX en niet die van FFXII die meer uitdagend is =p. |
Kwiet? Mooi woordje... ik had er nog nooit eerder van gehoord
En het CTB-systeem beviel me erg goed dus laat het maar terugkomen  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |