Auteur |
Bericht |
|
N-Sortin |
Geplaatst: 11 Sep 2008 11:36 Onderwerp: [PS3] Sonic the Hedgehog
| |

|
Ik heb Sonic voor Playstation 3 voor ik wist.
Toen zette ik de playstation 3 aan en toen werd die geladen.
Het filmpje met prinses alein begint dan hapert het filmpje nee
de MUZIEK de muziek die doet het niet!
Toen ben ik terugwaards naar intertoys gegaan ze ik heb ze al 3 keer verwisseld! Het geluid is Doet het bij alle 3 niet!
Vraag rijsd ligt het aan de playstation 3.
Wij hebben ook 1 ander spel iets met echte mensen bijna dan daar doet geluiden gameplay er wel goed mee Geen probleem!
Hebben jullie ook dat met Sonic The Hedgehog voor Playstation 3? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 12 Sep 2008 20:00 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Zelf heb ik Sonic The Hedgehog nooit gespeeld, maar de reviewcijfers liegen er niet om, het spel is ronduit slecht. Dat het geluid het niet doet ligt niet aan je PlayStation 3, maar aan de fouten in het spel zelf. Als ik jou was zou ik vragen of je het spel om kan ruilen voor een ander spel, of in ieder geval wachten op Sonic Unleashed, want die laatste beloofd beterschap. Maak je in ieder geval geen zorgen, je PlayStation 3 is nog heel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 12 Sep 2008 21:46 Onderwerp:
| |

|
Lijkt Sonic wel vaker last van te hebben, mijn Sonic Adventure 2 Battle (op Gamecube) heeft hetzelfde probleem, al is het niet zo storend.
Bij Okami (Wii) ontdekte ik hetzelfde probleem, maar dan wel in mindere mate. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Maar ik raadt idd hetzelfde aan als Stefan ^ |
|
Terug naar boven |
|
|
N-Sortin |
Geplaatst: 17 Sep 2008 01:52 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Zelf heb ik Sonic The Hedgehog nooit gespeeld, maar de reviewcijfers liegen er niet om, het spel is ronduit slecht. Dat het geluid het niet doet ligt niet aan je PlayStation 3, maar aan de fouten in het spel zelf. Als ik jou was zou ik vragen of je het spel om kan ruilen voor een ander spel, of in ieder geval wachten op Sonic Unleashed, want die laatste beloofd beterschap. Maak je in ieder geval geen zorgen, je PlayStation 3 is nog heel. |
Inruilen is te laat van ruilen komt huilen klopt dit keer niet.
Maar Sonic Adventure Battle is ook niet zo magnifiek?
Ik wacht op nu het echte werkje Sonic Unleashed mogen het een vruchtbaar spel zijn!  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|