Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Franquin BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 12:11    Onderwerp: [PS3] Burnout Paradise Reageren met citaat

Via IGN en Gamefaqs ben ik aan een paar codes gekomen om gesponsorde auto's te unlocken. Nu zijn er 2 codes die bij mij werken. De rest niet!
Alleen de 'gamestop' en de 'steel wheels' (online) code werken. Heb al van alles geprobeerd: kleine en hoofdletters, wel of geen spaties.
Zijn er meer mensen met dit probleem??

Deze werkten:
B179 8M20 XA09 80FF (PAL Gamestop Car)
Z891 4K88 IN25 79AA (PAL Steel Wheels car online)

Deze niet:
Q83E 3H1S BI3B 40P4 (Steel Wheels Car offline) of
U84D 3Y8K FY8Y 58N6 (Steel Wheels Car offline)
bestbuy (Unlocks Best Buy skinned car)
circuitcity (Unlocks Circuit City skinned car)
gamestop (Unlocks Gamestop skinned car)
walmart (Unlocks Wal-mart skinned car)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarschijnlijk werken er maar 2 in het PAL-gebied.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

im2duvi schreef:
Waarschijnlijk werken er maar 2 in het PAL-gebied.

Dit is het inderdaad, de andere codes werken enkel onder de Amerikaanse game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Omdat het allemaal grote Amerikaanse winkelketens zijn?

Probeer anders eens iets met:

albertheijn (Unlocks AH Skinned Car)
c1000 (Unlocks C1000 Skinned Car)
aldi (Unlocks Aldi Skinned Car)
mediamarkt (Unlocks Mediamarkt Skinned Car)

Voila! DAT is pas as European as it can get
Terug naar boven
Franquin BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

LOL

Maar heeft iemand bruikbare codes?

De Aldi code leverde het volgende karretje op:
[img]http://cdaleiden.nl/image.php?n=Winkelwagen.jpg[/img]
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Sep 2008 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

We gaan dit topic even opnieuw tot leven wekken met de Platinum release. Ikzelf zit momenteel op 30% van de game, mooi percentage na 15u38 spelen imho. Ik heb ondertussen alle drivethroughs, events en parkings gevonden, alle smashes, billboards en jumps voltooid en ik heb de beste tijd op elke baan. Ondertussen ook al 3 showtimes succesvol gedaan, maar dat is ongelofelijk enerverend. Ik vind het oude crashen veel leuker. Nu moet ik iig kiezen of ik die alle 64 na elkaar doe, of ondertussen hier en daar een race meepik.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Sep 2008 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Vet topic moet ik zeggen. Enne... hoe voer je die codes in voor die wagens? Ik heb de PS3-versie.

Ik zelf weet niet op hoeveel procent ik zit... ik zat eerst ongeveer op 50% maar toen moest ik mijn PS3 formatteren dus alles was weg... ik kijk morgen wel op hoeveel procent ik zit

Lastig vind ik overigens de volgende punten:
- Crashes zijn niet te skippen...
- Je respawnt soms op de totaal verkeerde plek (zijweg waar je totaal niet hoeft te zijn)
- Soms weet ik gewoon echt NIET hoe ik een bepaald billboard moet halen...
- De Yellow Fences (zo noem ik ze maar even) zijn steeds moeilijker te vinden (moet er nog 100)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Sep 2008 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

jedi_christian schreef:
Ok weet iemand een releasedatum voor deze game op de PC?
Januari 2009 iirc

Lilyman schreef:

- Soms weet ik gewoon echt NIET hoe ik een bepaald billboard moet halen...
- De Yellow Fences (zo noem ik ze maar even) zijn steeds moeilijker te vinden (moet er nog 100)

- Je moet goed zoeken naar ramps, daken en parkings in de buurt. Of een walkthrough gebruiken
- Gebruik Burnoutteamrocks.com of verken elke omgeving zeer nauw (zo ben ik tot ongeveer 360 geraakt om dat Burnoutteamrocks te doen)
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 07 Sep 2008 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
We gaan dit topic even opnieuw tot leven wekken met de Platinum release. Ikzelf zit momenteel op 30% van de game, mooi percentage na 15u38 spelen imho. Ik heb ondertussen alle drivethroughs, events en parkings gevonden, alle smashes, billboards en jumps voltooid en ik heb de beste tijd op elke baan. Ondertussen ook al 3 showtimes succesvol gedaan, maar dat is ongelofelijk enerverend. Ik vind het oude crashen veel leuker. Nu moet ik iig kiezen of ik die alle 64 na elkaar doe, of ondertussen hier en daar een race meepik.

Eh jij hebt alle smashes billboards en jumps binnen 15 uur??? Geloof je het zelf Ik loop van tijd me de tandjes te zoeken naar een jump of smash. Ik mis nog 1 smash en 7 jumps en vertik het om op een walkthrough te gaan kijken.

Laatst aangepast door Onna76 op 07 Sep 2008 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 07 Sep 2008 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Wellicht gebruikt hij een FAQ?
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 07 Sep 2008 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat moet haast wel
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Sep 2008 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik werk zeer methodisch. Ik heb echt straat van straat langs alle kanten gereden. En dan gecheat met burnoutteamrocks.com (maar zelfs daarmee moet je slim werken, zeker voor de 80ste smash in Downtown Paradise)
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 07:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik zit op 69% na 30 uur te hebben gespeeld. Ik ben nu bezig voor m'n Burnout Elite License, daarvoor moet ik nog iets van 80 races. Overigens heb ik nog niet alle stuns, jumps en smashes gevonden, maar daar gebruik ik later die tool van Joni wel voor
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ik ook maar die map ga gebruiken, tenslotte hoef ik nog maar 1 smash en 7 luttele jumps. Ik heb heel White Mountain afgestruind en ben nergens die smash tegengekomen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik heb ondertussen al 25 showtimes gehaald, maar die dingen zijn vervelend. Ze hangen te veel af van geluk. Ik doe nu af en toch een race'je tussendoor om de verveling te stoppen. Heb nu al een C license en ik heb die jeep neergeknald dat je normaal als 4de wagen krijgt.
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand 100%PowerParking al gelukt?
Zelf ben ik op 98% van het spel ik moet nog een paar shotimes rulen en een 40x multiplier stunt run halen. Misschien volgende week is een keer.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee kwam zelf net op 98% uit...

@Joni Phillips zijn juist heel simpel te halen. Je hoeft niet specifiek op die weg de show time halen. Begin je precies op een kruising waarna je op een andere weg komt met heel veel auto's dan telt dat gewoon door. Het gaat om het begin punt, niet het eindpunt. Tevens rondjes jumpen op een weg waar een perk tussenin zit zodat de wagens zowat geen kant op kunnen is een must om een heleboel punten te halen, mits er ook nog en zooi bussen voorbij komen uiteraard.

Edit: het annaliseren van je save data is echt cool Zou handig zijn als ze dat ook voor een game als Oblivion deden welke quests je nog mist of Oblivion gates bijvoorbeeld want dat laatste staat niet in de guide.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

101% uitgespeeld, criterion elite, dat betekend dus alle banen beste tijd, alle smashes, billboards, gewoon alles. Lekker platina wagens
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu op 98%, heb nu alle smashes en jumps. Zonder hulp van save game annalisering, had ik me nu nog de tandjes lopen zoeken er naar Puf nog 5 van die lastige stunt runs voor de Elite License Ow zie dat ik nog met m'n krieger een Marked Man moet doen

Beste tijden halen zijn wel zo simpel, een blinde kan dat nog wel voltooien
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bedankt voor de tips Onna, zeg maar simpelweg Joni trouwens. Ik heb nu wel een probleem met die showtimes. Ik krijg die score niet meer te zien, er verschijnt simpelweg No Score Set. Iig al 36 gehaald, maar nu staan er enkele aangeduid als gehaald terwijl ik ze niet heb. Wordt lastig.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Onna76 schreef:

@Joni Phillips zijn juist heel simpel te halen. Je hoeft niet specifiek op die weg de show time halen. Begin je precies op een kruising waarna je op een andere weg komt met heel veel auto's dan telt dat gewoon door. Het gaat om het begin punt, niet het eindpunt. Tevens rondjes jumpen op een weg waar een perk tussenin zit zodat de wagens zowat geen kant op kunnen is een must om een heleboel punten te halen, mits er ook nog en zooi bussen voorbij komen uiteraard.

Edit: het annaliseren van je save data is echt cool Zou handig zijn als ze dat ook voor een game als Oblivion deden welke quests je nog mist of Oblivion gates bijvoorbeeld want dat laatste staat niet in de guide.

Die Oblivion gates komen random op de map of toch een deel. (elke speelsessie kan anders zijn) moet lastig zijn voor die gates te vinden =p.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ondertussen 40% na 20u18. Ik heb de game dus bijlange nog niet uit, maar ik nader wel snel op Stefan Ik zit ondertussen op 61 van de 64 showtimes. (maar die award van 19 bussen te raken blijft toch nog ver weg) Iig, morgen die 3 showtimes halen (Lewis Pass en nog twee straten in die buurt) en dan racen.
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 09 Sep 2008 08:35    Onderwerp: Reageren met citaat

99% uiteindelijk, de stunts zijn eigenlijk net wat simpeler dan dat ik eerst had gedacht. Nog 4 medailles en hoop dan een keer op 100 of 101% te zitten. Gisteren ook de miljoen score gehaald in stunt run, zelfs 2 miljoen, net geen 40x multiplier. Power parking van 100% ook gehaald. Stunt car Kitano Touge Criterion is daar een beauty voor ook voor de stunts. Al die auto's die daarna volgen zijn of te zwaar of slippen te veel. Nog 1 event en ik heb de Elite

@Joni, ik zal even moeten kijken maar er zijn wel plekken waar wel degelijk veel bussen voorbij komen.

Laatst aangepast door Onna76 op 09 Sep 2008 08:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 09 Sep 2008 08:37    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Onna76 schreef:

Die Oblivion gates komen random op de map of toch een deel. (elke speelsessie kan anders zijn) moet lastig zijn voor die gates te vinden =p.

De map van Criterion is om aan te geven van waar ze zitten. Je moet nog altijd door heen crashen (smash, billboards) of doorheen racen (jumps) om ze te halen. In Oblivion moet je nog altijd naar die plek en vlak bij een Gate staan om m op de map te krijgen. Dat is inderdaad lastig aangezien je werkelijk elk hoekje en gaatje op de map af moet struinen. Het wordt wel door de compass aangegeven maar je moet nog altijd overal heen lopen om dat zelfs te kunnen zien. Moet zeggen dat ik Oblivion al eventjes niet meer heb aangeraakt, maar ga dat zeker weer doen eerders... tenminste als ik er nog aan toe kom met al het geen wat uitkomt
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 09 Sep 2008 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Eventjes nog off topic: Ik kan je heel erg Shivering Isles aanraden. Is eigenlijk veel leuker dan wat Oblivion te bieden heeft.

On topic jullie spelen toch echt wel veel Burnout ik denk dat ik die game na 15 uur toch echt wel al beu was =p.

Het enigste dat ik deed in die game was eigenlijk spelen (vooral met Dogs Rule die Onna76 kent). Lekker uren vloeken omdat die barrel rol door een metal ring niet lukte XD.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 5

Ga naar: