Auteur |
Bericht |
|
lpds |
Geplaatst: 06 Sep 2008 10:31 Onderwerp: Kotor2 Pc probleem :S
| |

|
Ik heb laatst Kotor2 geinstalleerd.
maar zodra ik de game start en ga spelen lagt de hele game:S
Weet iemand waar dat aan kan liggen?
het ligt in iedergeval niet aan men pc:
Amd phenom X3 ~2,6ghz
2gb dddr2 800mhz ram
ati X1200 (onboard)
160gb western digital harddisk (intern)
1tb Western digital harddisk (extern)
Dus weet iemand wat ik eraan kan doen? wil namelijk heel graag kotor 2 spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Sep 2008 12:43 Onderwerp:
| |

|
Ik weet niet maar onboard zeg je? Dan ligt het namelijk wel aan je pc
Een 9800GT koop je nu al voor iets meer dan 100 euro ik zou daar eens naar gaan kijken als ik jou was |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 06 Sep 2008 12:45 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Patch al geďnstalleerd? Als ik me niet vergis had de game op Ati kaarten op sommige punten enorme vertragingen. Hier staan de 1.0a en 1.0b patch. Volgens mij had de launcher van de game ook een automatische update optie, gebruik die als eerste.
Ik neem aan dat dat systeem redelijk recente Ati drivers heeft, maar aangezien de game ook problemen had met verschillende versies van de Ati drivers zeg ik het toch maar: installeer de nieuwste drivers. Ga hierheen, klik bovenin 'Support & Drivers' en loop dan door de menu's heen.
Zeg het even als je daarna nog problemen hebt.
Trouwens, onboard kaarten zijn vaak niet de beste optie om games te spelen. Het zou ook daaraan kunnen liggen, maar dat betwijfel ik: de game is volgens mij oud genoeg om daarop speelbaar te kunnen zijn. Je zou wel even bij wijze van test kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je de grafische opties naar beneden schroeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Sep 2008 21:41 Onderwerp:
| |

|
Als je lag hebt is het 8 keer van de 10 je "snelle" pc die schuldig is |
|
Terug naar boven |
|
|
Zuigertje |
Geplaatst: 06 Sep 2008 22:57 Onderwerp:
| |

|
Tis een bekend probleem met de kotor spellen. Bij mijn vriend "lagt" het ook, bij deel 1 precies hetzelfde probleem.
Hij had gewoon de nieuwste patch gedownload en zijn ati drivers geupdate, probleem was toen verholpen.
@ jasper:
geldt niet voor oude games zoals kotor2 uiteraard. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 07 Sep 2008 08:26 Onderwerp:
| |

|
het lag wel degelijk aan de game zelf.
heb oudere videokaart drivers geinstalleerd en nu draait hij zonder problemen op high...
Ik moet zoiezo nog een nieuwe videokaart hebben dus als iemand een goede weet zeg het dan even  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 07 Sep 2008 10:26 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Ik weet niet maar onboard zeg je? Dan ligt het namelijk wel aan je pc
Een 9800GT koop je nu al voor iets meer dan 100 euro ik zou daar eens naar gaan kijken als ik jou was |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Zuigertje |
Geplaatst: 07 Sep 2008 10:54 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | JasperCLA schreef: | Ik weet niet maar onboard zeg je? Dan ligt het namelijk wel aan je pc
 |
Naja we moeten eerst weten welke moederbord en voeding je hebt, je kunt niet zomaar een van de nieuwste videokaarten stoppen in een oude PC, was het maar zo makkelijk en goedkoop ;p
En de 4850 is goedkoper en sneller dan de 9800gt trouwens. Ati is the way to go tegenwoordig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zuigertje |
Geplaatst: 07 Sep 2008 10:55 Onderwerp:
| |

|
lpds schreef: | het lag wel degelijk aan de game zelf.
heb oudere videokaart drivers geinstalleerd en nu draait hij zonder problemen op high...
Ik moet zoiezo nog een nieuwe videokaart hebben dus als iemand een goede weet zeg het dan even  |
Hoe kwam je op het idee om oudere drivers te installeren?
Link plz? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 07 Sep 2008 11:29 Onderwerp:
| |

|
Zuigertje schreef: | JasperCLA schreef: | JasperCLA schreef: | Ik weet niet maar onboard zeg je? Dan ligt het namelijk wel aan je pc
 |
Naja we moeten eerst weten welke moederbord en voeding je hebt, je kunt niet zomaar een van de nieuwste videokaarten stoppen in een oude PC, was het maar zo makkelijk en goedkoop ;p
En de 4850 is goedkoper en sneller dan de 9800gt trouwens. Ati is the way to go tegenwoordig. |
(ben nvidia fanboy, srry dat is aangeboren) |
|
Terug naar boven |
|
|
Zuigertje |
Geplaatst: 07 Sep 2008 11:41 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Zuigertje schreef: | JasperCLA schreef: | JasperCLA schreef: | Ik weet niet maar onboard zeg je? Dan ligt het namelijk wel aan je pc
 |
(ben nvidia fanboy, srry dat is aangeboren) |
Wrom eigenlijk, bij PCs = snelste/goedkoopste altijd beter. Tis niet zoals bij consoles. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 07 Sep 2008 13:45 Onderwerp:
| |

|
Omdat ik maar 1 pc gehad heb die niet goed werkte. Daar zat een ATI in.
Als je minder betaald mag je ook minder verwachten. Ok de nieuwe X2 is meestal beter dan de GTX 280, ook omdat deze 2 cores heeft. Maar deze is dan ook duurder. Laat misschien je buget weten als het zover is  |
|
Terug naar boven |
|
|
Zuigertje |
Geplaatst: 07 Sep 2008 14:27 Onderwerp:
| |

|
Mwua, je moet objectief zijn, kom op, je bent toch geen wijf.
Tis net zoals bij verschillende merken videokaarten, sapphire, peak, club3d, asus etc. Tis allemaal hetzelfde, alleen de prijzen verschillen en de verpakking + de mogelijke extra's games.
Als een 3dkaart het begeeft en het blijkt een "goedkope" PEAK 4850 te zijn dan geeft men al gauw het merk de schuld. Totale bull, dat weet iedereen.
Maargoed, kzou ook pissed zijn als mijn 3d kaart het begeeft, but shit happens. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 07 Sep 2008 16:05 Onderwerp:
| |

|
Het Merk kan mij niet schelen, maar als ik tussen ATI of Nvidia moet kiezen is bij mij de keuze snel gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|