Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 11 Aug 2008 20:25 Onderwerp: [PS3] Disgaea 3: Absence of Justice
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 11 Aug 2008 21:45 Onderwerp:
| |

|
"it's the conclusion of 3 months of non-stop research on anime, comic books and video game" zo'n research wil ik ook wel doen
het is weer heerlijk overdreven
zodra is eindelijk een playstation 3 ga kopen (het is alleen een kwestie van tijd ) komt deze zeker in mijn collectie |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 14 Aug 2008 17:42 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de US versie gereserveerd. Ik hoop enkel niet dat het die packshot wordt maar een andere welke ik heb gezien, namelijk deze:
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 14 Aug 2008 18:50 Onderwerp:
| |

|
Ik wil ook erg graag Disgaea 3: Absence of Justice voor de PS3
Ik hoope echter niet dat het een kort spel is...
Ook heb ik een aantal vraagjes aan kenners:
- Is Disgaea 2 een direct vervolg op Disgaea?
- Is Disgaea 3 een direct vervolg op Disgaea 2?
- Hoeveel uur duurt een Disgaea-game ongeveer? Ik heb namelijk getallen van 200 horen vallen (in uren!) |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Aug 2008 18:40 Onderwerp:
| |

|
Vandaag gekocht:
- Disgaea 3: Absence of Justice
- Disgaea: Custom Soundtrack
- Disgaea 3: Abesnce of Justice - Official Strategy Guide
Totaalprijsje: €74,99
Waarvan ik €32,50 heb betaald met andere spellen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 02 Sep 2008 18:44 Onderwerp:
| |

|
Ben Disgaea 3 op dit moment aan het spelen en vind het eigenlijk wel een schande op grafisch en muzikaal gebied. Ik ben niet zo'n enorme zeikerd wat graphics betreft, maar dit spel is wel een doorn in het oog, tevens het geluid vind ik persoonlijk erg slecht. Dit spel hadden ze IMO beter uit kunnen brengen op de PSP. Dit spel brengt de waarde van de PS3 wel behoorlijk naar beneden. Op de PS2 kon het eingelijk nog wel, maar werkelijk... dit kan gewoon niet meer op de PS3
2D graphics is niet erg maar toon ze GVD dan nog in HD, maar nee... Geluid lijkt wel mono De waarde van Japanse devs zakt wel enorm in als je dit spel te zien krijgt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 02 Sep 2008 19:23 Onderwerp:
| |

|
Onna76 schreef: | Ben Disgaea 3 op dit moment aan het spelen en vind het eigenlijk wel een schande op grafisch en muzikaal gebied. Ik ben niet zo'n enorme zeikerd wat graphics betreft, maar dit spel is wel een doorn in het oog, tevens het geluid vind ik persoonlijk erg slecht. Dit spel hadden ze IMO beter uit kunnen brengen op de PSP. Dit spel brengt de waarde van de PS3 wel behoorlijk naar beneden. Op de PS2 kon het eingelijk nog wel, maar werkelijk... dit kan gewoon niet meer op de PS3
2D graphics is niet erg maar toon ze GVD dan nog in HD, maar nee... Geluid lijkt wel mono De waarde van Japanse devs zakt wel enorm in als je dit spel te zien krijgt. |
Smaken verschillen. Alhoewel het spel niet echt oogt als een PLAYSTATION 3-game, wil dit nog niet zeggen dat het ook op een PS2 kan gedraaid worden...
En eerlijk gezegd lijkt het me een erg lang spel, aangezien je level aangegeven wordt met 0001 (kun je tot level 9999 komen?). Als dit zo is, is dat natuurlijk een teken dat het spel erg groot is. Ook het damage-percentage wat kan oplopen tot een verbluffende 90.000.000.000 geeft misschien wel aan dat dit toch echt een PS3-game is...
Op het moment ben ik erg tevreden over mijn aankoop en ik hoop daarom ook dat ik nog vele uurtjes kan genieten van Disgaea 3: Abcence of Justice. Ook wil ik even kwijt dat het geluid me niet overkomt als mono  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 03 Sep 2008 18:18 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Vandaag gekocht:
waar heb je dat vandaan, want die bundels worden toch alleen in amerika verkocht?
now i'm jealous  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 03 Sep 2008 19:26 Onderwerp:
| |

|
Kelzath schreef: | Lilyman schreef: | Vandaag gekocht:
waar heb je dat vandaan, want die bundels worden toch alleen in amerika verkocht?
now i'm jealous  |
Ik heb toch ook de Amerikaanse versie
Stuur mij een PM en dan stuur ik jou een link  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|