Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Master Bates BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 17:59    Onderwerp: [PS2] Tekken 4 Reageren met citaat

ehh

ik wil tekken 4 spele ik wil et weer spelen maar op me computer ik wil et spele T______________________________T

okay ik weet best dat dit een domme thread is maar ik moet tekken 4 spele !! ik wil et zo graag T____T weet iemand hoe ik em op de pc kan krijgen? of in flash of zo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Je zou een PS2 Emulator moeten downloaden met de juiste BIOS en de game, dat is volgens mij de enige manier of je koopt gewoon een PS2
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

TEKKEN 4
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Bates schreef:
TEKKEN 4

Waarom wil je Tekken 4 spelen als Tekken 5 vele malen beter is? Het kan natuurlijk zijn dat je van uiterst trage fighters houdt, want dan is Tekken 4 inderdaad een goede keuze.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Tekken 4

Die tropische sfeer...
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Hebben wij het over dezelfde game? Ik was die game namelijk na één potje al beu.
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

ik weet niet

maar ik miss die game. heb zoon goeie tijd er op gehad. met me favo chars jin, ze vader en steve

ik wil et gewoon weer spelen

en hij is HELEMAAL NIET SLOOM. hij is perfect
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Master Bates: laten we het anders zeggen. Jij vindt de game perfect, ik vind die hele game (voor zover ik hem heb gespeeld) maar niets. Smaken verschillen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook goede tijden beleefd met Tekken 4.
Het was het tweede spel dat ik in mijn vlamnieuwe PS2 stak
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

die gevechten tegen me vrienden waren zo intense ik wil gewoon weer zoon game waar dat mogelijk is
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Tekken Tag en Tekken4 waren imho kneusjes in de serie, zeker dankzij de concurrentie van Soul Calibur II en Virtua Fighter 4 rond dezelfde tijd
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 31 Aug 2008 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat

er moet een tekken 4 remake kome...

van af nu ben ik zoon crisses core fan maar dan voor tekken 4
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit nog te denken of ik Tekken Tag Tournament ga halen door zijn grote characterlist en natuurlijk het Tag systeem die ik niet heb kunnen vinden in Tekken 5.

Tekken 3 blijft de beste IMO
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 12:41    Onderwerp: Re: tekken 4 Reageren met citaat

Ik vond Tekken 4 geweldig. Vooral leuk dat je ook tekken 1, 2 en 3 (arcade versie) kon spelen Maar de beste Tekken is voormij deel 5 op zak formaat (PSP). Hopelijk word ook deel 6 een toppertje.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 17:17    Onderwerp: Re: tekken 4 Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Ik vond Tekken 4 geweldig. Vooral leuk dat je ook tekken 1, 2 en 3 (arcade versie) kon spelen Maar de beste Tekken is voormij deel 5 op zak formaat (PSP). Hopelijk word ook deel 6 een toppertje.

Dat zit er bij deeltje vijf volgens mij ook in. Ik heb dat echter maar heel kort gespeeld, want het snelle vechten in Tekken 5 vind ik toch veel prettiger.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:01    Onderwerp: Re: tekken 4 Reageren met citaat

Devilly schreef:
Lawliet schreef:

Dat zit er bij deeltje vijf volgens mij ook in. Ik heb dat echter maar heel kort gespeeld, want het snelle vechten in Tekken 5 vind ik toch veel prettiger.

Ik denk dat ik een foutje heb gemaakt. 1, 2 en 3 zaten in tekken 5 niet in 4 Alsnog een gaaf spel hoor maar geef mij maar ook liever tekken 5 maar dan lekker op de PSP, Tekken Dark Resurrection. Net zo goed als op de console behalven dat de games Tekken 1, 2 en 3 mist en die adventure mode.

Wie is trouwens jullie favorite personage? Geef mij maar King Rawr
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb geen favoriet personage. Met deze personages kan ik overigens wel goed spelen:

- King
- Paul Phoenix
- Bryan Fury
- Steve Fox
- Christie Monteiro
- Eddy Gordo
- Emily "Lili" Rochefort
- Askua Kazama
- Ling Xiaoyu
- Jin Kazama
- Devil Jin
- Kazuya Mishima
- Heihachi Mishima
- Hwoarang
- Marshall Law
- Nina Williams
- Raven
- Feng Wei

Met welke personages kunnen jullie goed spelen?
Of wie is je favoriet?
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman...is dat niet zo'n beetje de hele lijst van beschikbare personages?

Ikzelf ken helemaal geen moves meer met die game. Met Christie kom ik nog wel redelijk uit de voeten, maar dan vooral door mijn timing die net iets beter is als die van m'n vrienden. Het rare is sowieso dat ik meestal in vs-mode word afgemaakt, maar tegen de computer kom ik verder dan de rest. Daarmee heb ik zoveel lol gehad anderhalve week geleden. Zo'n gast had echt moeite om op de moeilijkste stand ook maar enigszins kans te maken tegen de eerste tegenstander...ik maakte hem in één keer in. Tweede keer...precies hetzelfde. De derde keer helaas niet meer, toen kende ik te weinig moves om die gozer (ik weet niet meer wie het was) af te maken.

Verder moet ik het bij alle mannetjes, net als bij Christie, van de timing hebben, omdat ik geen moves ken. Ik houd dan ook van de poppetjes die ver kunnen trappen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik speel algemeen ook goed met alle personages maar met King speel ik gewoon het lekkerst Nieuwe personages in Tekken 6 zoals Bob lijkt mij ook heel erg leuk . Ik heb ook een zwak voor Lei Wulong en Marshall Law want die zijn gebaseerd op Jackie Chan en Bruce Lee Trouwens erg vet dat (bijna) alle personages echte vechsporten gebruiken zo al kung fu, capoeira, boxing, etc. Je kan dat gewoon zo goed herkennen
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Lilyman...is dat niet zo'n beetje de hele lijst van beschikbare personages?

Ikzelf ken helemaal geen moves meer met die game. Met Christie kom ik nog wel redelijk uit de voeten, maar dan vooral door mijn timing die net iets beter is als die van m'n vrienden. Het rare is sowieso dat ik meestal in vs-mode word afgemaakt, maar tegen de computer kom ik verder dan de rest. Daarmee heb ik zoveel lol gehad anderhalve week geleden. Zo'n gast had echt moeite om op de moeilijkste stand ook maar enigszins kans te maken tegen de eerste tegenstander...ik maakte hem in één keer in. Tweede keer...precies hetzelfde. De derde keer helaas niet meer, toen kende ik te weinig moves om die gozer (ik weet niet meer wie het was) af te maken.

Verder moet ik het bij alle mannetjes, net als bij Christie, van de timing hebben, omdat ik geen moves ken. Ik houd dan ook van de poppetjes die ver kunnen trappen.

Niet de hele lijst... bij lange niet...

En Christie/Eddy... veel 'meesters' in Tekken vinden dat echt de zwakste personages. Da's ook de reden dat ze in veel Tekken-toernooien verboden zijn

Ik kan er wel mee spelenm maar doe het liever niet

Ik heb al lange tijd geen Tekken meer gespeeld (Toch "Dark Resurrection" maar eens opstarten op de PS3 denk ik?) dus ik hoop dat ik nog net zo goed ben als eerst...

Ik weet echter wel zeker dat ik "Tekken 6: Bloodline Rebellion" zo hard ga spelen dat de blauwe laag van de Blu-Ray er vanaf schuurt
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Eddy Gordo
Bryan Fury
Jin Kazama
Kazuya Mishima
Heihachi Mishima
En vooral Hwoarang zijn mijn favorieten.

Nooit begrepen waarom ze Eddy opeens verplaatsten met Christie.. Eddy en Tiger zijn een stuk vetter dan Christie.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
En Christie/Eddy... veel 'meesters' in Tekken vinden dat echt de zwakste personages. Da's ook de reden dat ze in veel Tekken-toernooien verboden zijn

De moves van die twee zijn gewoon ongelofelijk als je ze ook maar een beetje onder de knie hebt. Ik kan me voorstellen dat mensen niet willen dat anderen met die twee spelen. Christie VS Christie is trouwens wel heel leuk om te doen.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Jinpachi is een enorm cheape eindbaas vooral die vuurballen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Eddy Gordo
Bryan Fury
Jin Kazama
Kazuya Mishima
Heihachi Mishima
En vooral Hwoarang zijn mijn favorieten.

Nooit begrepen waarom ze Eddy opeens verplaatsten met Christie.. Eddy en Tiger zijn een stuk vetter dan Christie.

Tekken 6 video's:
Devil Jin vs. Lei Wulong
Kazuya vs. Bob
Raven vs. Ling Xiaoyu
Tekken 6 Combo Video

Tekken 5:
Tekken 5 Combo Video

Tekken 4:
Vergeten hoe Tekken 4 eruit ziet? Check deze!

Tekken Tag Tournament:
Vergeten hoe Tekken Tag Tournamet eruit ziet? Check deze!
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 01 Sep 2008 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil Tekken 6 zo graag, eerst maar efe een PS3 kopen..
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: