Auteur |
Bericht |
|
Caesar Salad |
Geplaatst: 26 Sep 2006 17:53 Onderwerp: Battlefield 2: Modern Combat™
| |

|
Wie heeft hier allemaal Battlefield 2: Modern Combat voor op de PS2?
Het spel is zuigt in de Singleplayer-mode maar in de online-mode is ie heel erg goed. Ik speel het dus ook alleen in de Online-mode.
Ik heb daar 3 accounts, maar het account waar ik nu mee speel heet Toro-Rosso.[NL], dus pas op!
Wie speelt het spel nog meer (wat vind je ervan?) en wat is je ingame naam |
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 26 Sep 2006 18:08 Onderwerp: Re: Battlefield 2: Modern Combat™
| |

|
Caesar Salad schreef: | Wie heeft hier allemaal Battlefield 2: Modern Combat voor op de PS2?
Het spel is zuigt in de Singleplayer-mode maar in de online-mode is ie heel erg goed. Ik speel het dus ook alleen in de Online-mode.
Ik heb daar 3 accounts, maar het account waar ik nu mee speel heet Toro-Rosso.[NL], dus pas op!
Op die account heb je echt 0 medailles daarom klaar je de noobs daar.Ik ben KillerApp_NL en heb 10 Medailles Dus kijk maar uit.
Het vreemde was dat er laatste een bug was en dat iedereen de eerste 6 medialles kreeg  |
|
Terug naar boven |
|
|
Caesar Salad |
Geplaatst: 26 Sep 2006 18:59 Onderwerp: Re: Battlefield 2: Modern Combat™
| |

|
Gemaskerde Muchacho schreef: | Caesar Salad schreef: | Wie heeft hier allemaal Battlefield 2: Modern Combat voor op de PS2?
Op die account heb je echt 0 medailles daarom klaar je de noobs daar.Ik ben KillerApp_NL en heb 10 Medailles Dus kijk maar uit.
Het vreemde was dat er laatste een bug was en dat iedereen de eerste 6 medialles kreeg  |
N00bs klaren is leuk En ik heb daar geen 0 medals, als ik mijn best doe haal ik er zo weer een paar bij.
Maar jij bent eigenlijk ook n00b hoor Muchacho. Jij krijgt er 'gratis' 6 medals bij en die andere 4 heb je op illegale wijzen gehaald door hulp van anderen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 03 Okt 2006 18:04 Onderwerp: Re: Battlefield 2: Modern Combat™
| |

|
Caesar Salad schreef: | Gemaskerde Muchacho schreef: | Caesar Salad schreef: | Wie heeft hier allemaal Battlefield 2: Modern Combat voor op de PS2?
N00bs klaren is leuk En ik heb daar geen 0 medals, als ik mijn best doe haal ik er zo weer een paar bij.
Maar jij bent eigenlijk ook n00b hoor Muchacho. Jij krijgt er 'gratis' 6 medals bij en die andere 4 heb je op illegale wijzen gehaald door hulp van anderen. |
lolZ niet waar
Sniper zelf gehaald, C4 zelf gehaald, 5 kills zelf, 10 kills in tank zelf gehaald. |
|
Terug naar boven |
|
|
DrAgOn |
Geplaatst: 31 Okt 2006 17:46 Onderwerp:
| |

|
Jooo ik heet ZtS_DrAgOn op dat account speel ik nu veel heb ik eagle als rank.
Heb ook nog andere account was ik 3 sterren dat is Dragon_nl.
GREETZ DrAgOn  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|