Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Lawliet |
Geplaatst: 28 Aug 2008 20:48 Onderwerp:
| |

|
Mr. Meth schreef: | Lawliet schreef: | Bij Mastermovies was het andere koek. Zwarte achtergrond met doodskoppen enzo. Met teksten als Moslims nemen de wereld over. En een soort van kerkelijke muziek. |
Yeah right, je gaat me niet vertellen dat van de ruim 18.000 websites die hij heeft veranderd alleen MM zulke radicale uitspattingen aangemeten heeft gekregen. Ik zou gewoon lekker eerlijk blijven als ik jou was. |
Moet je mij niet de schuld geven maar MM. Als het van hun een geintje was dan gaat het wel erg ver. Trouwens hebben jullie nog meer links naar sites die precies zo gehackd zijn als internetcafe-charlie? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 28 Aug 2008 21:10 Onderwerp:
| |

|
banned_glenn schreef: | Wat ik in belgie toch grappig vindt,
in antwerpen waar de meeste moslims en andere zijn is het vlaams belang de grootste partij ( en ja vreemdelinge stemrecht is er) dan nog is de score 40% voor het belang ! (en die is zwaar tegen vreemdelingen)
Dit zegt toch wel heel veel over dat volkje vind ik !
[Duidelijkere langere Formulering]
Vlaams Belang is een partij in België die anti-vreemdelingen is en ook al duidelijk heeft laten weten dat de islam een slechte religie is.
Antwerpen is gekend voor de vele vreemdelingen die daar wonen. (Vooral moslims waaronder vele marokanen, en enkele joden).
Sinds enkele jaren is er in België vreemdelingenstemrecht.
Maar bij de gemeenteraadsverkiezingen haalt het Vlaams Belang in Antwerpen meer dan 40% van de stemmen ondanks die dingen, terwijl de meeste mensen zeggen dat je racist bent omdat je vreemdelingen niet genoeg kent. Wie in antwerpen rondloopt komt meer vreemdelingen dan belgen tegen. Dit wilt dan toch wel wat zeggen vind ik.
[/duidelijke langere formulering] |
Dat zegt net zoveel over het IQ en sociale betrokkenheid/klasse van Antwerpenaren als van moslims... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Aug 2008 21:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lawliet schreef: | Mr. Meth schreef: | Lawliet schreef: | Bij Mastermovies was het andere koek. Zwarte achtergrond met doodskoppen enzo. Met teksten als Moslims nemen de wereld over. En een soort van kerkelijke muziek. |
Yeah right, je gaat me niet vertellen dat van de ruim 18.000 websites die hij heeft veranderd alleen MM zulke radicale uitspattingen aangemeten heeft gekregen. Ik zou gewoon lekker eerlijk blijven als ik jou was. |
Moet je mij niet de schuld geven maar MM. Als het van hun een geintje was dan gaat het wel erg ver. Trouwens hebben jullie nog meer links naar sites die precies zo gehackd zijn als internetcafe-charlie? |
http://bestelfolder.nl/
http://stopspammers.nl/
of: http://www.zone-h.org/component/option,com_attacks/Itemid,43/filter_defacer,nEt%5EDeViL/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 28 Aug 2008 21:30 Onderwerp:
| |

|
Oke dan blijkt het toch een (stom, zielig, racisties, etc) geintje van Master Movies te zijn. Zijn hun ratings dan zo laag tegenwoordig Maar het kan alsnog een hacker zijn met een andere belangstelling dan deze hacker. Maar goed ik hou er al over op. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Aug 2008 21:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Idd, kan ook een copycat hacker zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 28 Aug 2008 22:37 Onderwerp:
| |

|
Wel best dom dat deze er in slaagt om 18.000 site's te hacken zonder gevat te worden.
Respect  |
|
Terug naar boven |
|
|
Willemoke |
Geplaatst: 29 Aug 2008 00:19 Onderwerp:
| |
|
zat net op die mastermovies site in de voice over sectie, da was een vreemde pagina, en ik kreeg ook gelijk een virus binnen.... |
|
Terug naar boven |
|
|
armineke |
Geplaatst: 29 Aug 2008 10:44 Onderwerp:
| |

|
Zalig
wil ik ook wel kunne doen
als het hier maar niet gebeurd
respect  |
|
Terug naar boven |
|
|
heempie |
Geplaatst: 29 Aug 2008 11:44 Onderwerp:
| |

|
If you think that " Insulting GOD Religion is a Freedom of Speech as your country did , then allow me to show you my Freedom knowledge of Hacking "
lol
as your country did
wat een homo |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |