Auteur |
Bericht |
|
Robert |
Geplaatst: 28 Aug 2008 10:15 Onderwerp: PC Splitscreen
| |

|
Ik heb gisteren een "programma" gevonden op het internet waarmee je op je PC spellen kan spelen in split screen. http://pcsplitscreen.freehostia.com/Cod%20Split%20screen.htm
Nou heb ik dit al geprobeerd met Call of Duty 4 en het werkte allemaal fijn hoewel de controller wat overgevoelig reageerde, maar met zn 2en is het allemaal niet zo heel interresant, Dus ik SWBF: II instaleren.
Het probleem hier is alleen dat ik em niet op windowed mode kan zetten. zo kan ik de 2 programma's niet naast elkaar afspelen. heeft iemand mischien een idee hoe je een programma kan forceren in windowed mode te gaan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 28 Aug 2008 10:55 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik neem aan dat SWBF2 Star Wars Battlefront 2 is?
Probeer dan de exe op te starten met de /win switch erachter, dat werkt met de eerste Battlefront (zie de tweakguide hier), en op dezelfde site staat dat SWBF2 op dezelfde engine werkt.
Als je een snelkoppeling van de game hebt in het startmenu of bureaublad, kopieer deze dan, en doe dan rechtermuis -> eigenschappen. Helemaal achteraan in het vak doel zet je /win neer, achter de aanhalingstekens.
Het eindresultaat wordt dan iets als: Code: | Doel: "C:\[submap]\SWBF2\Battlefront2.exe" /win |
Heb je geen snelkoppeling, ga dan eerst naar de map waarin de game is geďnstalleerd (standaard ergens in Program Files\LucasArts map), en maak die snelkoppeling zelf aan.
(Of doe het op mijn favoriete, omslachtige manier. Open een commandvenster, cd\progra~1\lucasa~1\starwa~1, enter, battlefront /win, enter) |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 28 Aug 2008 11:08 Onderwerp:
| |

|
het werkt ik had al zoiets geprobeerd met achter target -window te zetten, dat werkte bij halo in iedergeval, maar niet bij battlefront II. nou moet ik nog zien of het splitscreen gedoe ook werkt bij dit spel. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 28 Aug 2008 11:27 Onderwerp:
| |

|
Als ik een nieuwe pc heb zal ik het zeker eens proberen  |
|
Terug naar boven |
|