| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 08 Aug 2008 21:25 Onderwerp:
| |
![]()
|
150 is niet veel, ik zit op 220
En probeer het max uit mijn mannetje te halen. door bijv. meteen op het begin op mijn endurance te concentreren en glitches gebruiken om meteen het huis in skingrad te kunnen kopen zodat ik alle spullen daar in kan douwe |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zokun90 |
Geplaatst: 08 Aug 2008 21:33 Onderwerp:
| |

|
| Sjoerd van der Meer schreef: | 150 is niet veel, ik zit op 220
En probeer het max uit mijn mannetje te halen. door bijv. meteen op het begin op mijn endurance te concentreren en glitches gebruiken om meteen het huis in skingrad te kunnen kopen zodat ik alle spullen daar in kan douwe |
Uur of dagen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Taw0n |
Geplaatst: 08 Aug 2008 21:38 Onderwerp:
| |

|
| EenGeregistreerdeGast schreef: | | Djierod schreef: | | Oja ik ben op zo'n 150 dagen dus dat zijn wel een aantal uurtjes. |
150?! Je maakt een grapje ........, toch? Je zegt me niet dat je elke dag sinds de launch (mits je heb wel sinds de launch hebt, voor PC of 360 dan) 6 uur per dag gespeeld hebt. |
Ik denk dat hij in-game dagen bedoelt :p
Ik ben ongeveer op 120, lvl 49 Wood Elf Archer  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Zokun90 |
Geplaatst: 08 Aug 2008 23:27 Onderwerp:
| |

|
Ik ben echt een idioot soms  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 10 Aug 2008 05:50 Onderwerp:
| |

|
| Zit toch al makkelijk over 3.000 uur Oblivion. Op de X360 had ik meer dan vier save files die over 200 uur waren elk. Wat later had ik mijn X360 verkocht maar miste Oblivion heel erg. Toen kwam de PS3 versie uit met Knights of the Nine als extra en heb ik die weer gekocht en daar zat ik ook weer met vele savefiles en vele uren;.....En wat later heb ik dan weer een X360 gekocht en eindelijk Xbox live gehaald (waardoor ik Shivering Isles en andere extra's heb gedownload) en ook weer veel uren heb aan gespendeerd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 10 Aug 2008 20:05 Onderwerp:
| |

|
| Maar om steeds opnieuw te beginnen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Djierod |
Geplaatst: 10 Aug 2008 21:08 Onderwerp:
| |

|
ik zou er inderdaad ook moeite mee hebben om steeds opnieuw te beginnen. Wat ik wel heel irritant vind is het volgende. Ik heb tijdens de arena fights gecheat door een ander pak aan te trekken en toen ik de laatste waarschuwing kreeg, had ik het weer gedaan
Nu zegt die gast de hele tijd: ''you blew it, you had your chance but you blew it'' Kan ik dit nog ongedaan krijgen? Want die arena fights waren altijd best wel lachen en ik heb the knights of the nine uitgespeeld, dus is er niet meer zoveel te doen. Naast de missies van the mage guild en the thiefs guild natuurlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 10 Aug 2008 21:23 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ik ben ook 2 keer opnieuw begonnen omdat ik twee keer de hele wereld hat gescrewed. hij liep overal waar ik vaak kwam langzaam door rotzooi, lijken, en stuff die ik een stuk of 300 keer vermenigvuldigd had. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 21 Aug 2008 00:35 Onderwerp:
| |
|
| Lilyman schreef: | Zijn er nog mensen die dit spelen? En zoja, hoever zijn jullie?
Ik heb vandaag weer even gespeeld en ik was vergeten dat ik vampier ben...
Hoe moet ik dit genezen, mensen? |
ik speel hem ook nog steeds hoor, blijft toch een fantastisch game
en een glitch/cheat voor gratis geld: in de imperial city woont een gastje, als je hem paralyzet (LOL) en dan pickpocket dan komt het geld wat je net van hem hebt gepakt weer terug in zijn zak en kun je het weer pakken, ik ben de naam van die vent vergeten, maar dat moet je even op youtube zoeken, daar staat een filmpje waar in het staat uitgelegd
hier is het filmpje, en daar zal ik nog iets bij uitleggen: http://www.youtube.com/watch?v=Wya3fq87UK8&feature=related
in het filmpje kilt die gast dorian, maar dat hoeft dus niet, en zo kun je nog terugkomen. word lid van de mages guild en ga naar de mages guild van anvil, daar kun je op de zolder potion of paralysis vinden, kopieer die (als je de kopieer cheat kent) dan ga je naar dorian, doe je poison of paralysis op je wapen en sla je hem, dan kun je hem pickpocketen. en hoef je maar 40 gold boete te betalen. vergeet niet hem eerst nog te briben tot het hoogste. veel plezier  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 21 Aug 2008 07:01 Onderwerp:
| |
![]()
|
Wat je ook kan doen is de Scroll multiply glitch. Het fijne daarvan is dat je geen skills erbij krijgt die je liever nog niet wilt hebben en dat je spullen die je nodig hebt voor een missie kan multiply'en zodat je er zelf ook een overhoudt. dus echt goed voor de verzamelaar, ik dus.
Benodigheden:
in ieder geval 2 magic scrolls
En een item die je wilt multiply'en
Hoe:
1. Je equipt je magic scrolls via het Bag menu, dus niet het magic gedeelte.
2. Je drop't het geen wat je wilt vermenigvuldigen. je laat er ongeveer evenveel vallen als de hoeveelheid magic scrolls.
Bron: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Glitches#Duplicate_Items_Using_Scrolls
EDIT:
Hier staat in het engels de glitch die Bats heeft uitgelegd.
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Glitches#Infinite_Money_-_Dorian
EDIT2:
Hier staat nog iets handigs, Permanent bound Items, dit is de beste armor die je kan krijgen en het weegt ook nog eens niks. Neem de Repair methode, die is het makkelijkst.
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Glitches#Permanent_Bound_Items |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Orian |
Geplaatst: 21 Aug 2008 14:07 Onderwerp:
| |

|
| Ik raad iedereen die oblivion en morrowind (pc beiden) heeft eens een kijkje op http://morroblivion.com/ te nemen. Het zet een groot deel van morrowind over in oblivion (quests helaas niet). Ik kwam er ook pas geleden achter omdat het op het officieele forum verboden is erover te praten. Hoewel bethesda heeft gevraagd het van een aantal grote mod communities te halen is hij niet verboden, en o.a. dus nog van deze site te halen. Een echte aanrader, imo de beste oblivion mod die er is. enig nadeel is dat je ook morrowind moet hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Djierod |
Geplaatst: 21 Aug 2008 16:05 Onderwerp:
| |

|
| anders lockpick je die kist bij de arena, zit altijd genoeg geld in. De guards vinden het alleen niet zo leuk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| gameverslaafde |
Geplaatst: 21 Aug 2008 20:25 Onderwerp: deadric
| |

|
Djierod Geplaatst: 21 Aug 2008 16:05 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
anders lockpick je die kist bij de arena, zit altijd genoeg geld in. De guards vinden het alleen niet zo leuk.
Djierod dat kan je maar eenkeertje doen (teminste bij mijn ps3 versie dan)
Nog een ander vraagje ik heb een kereltje battlemage van 24 en ik heb de hoofdquest al uitgespeelt hoe kom ik nu toch nog aan deadric armor  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Djierod |
Geplaatst: 21 Aug 2008 22:34 Onderwerp:
| |

|
| waarom wil je die daedric armor, die armor van de hoofd quest is toch ook goed? En behoorlijk sterk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 21 Aug 2008 23:06 Onderwerp:
| |

|
| Op X360 had je ook die glitch als je die cure vampire quest deed. Je kont dan blijven op reward drukken jammergenoeg werkt dat bij mij niet meer door die extra content. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 22 Aug 2008 00:16 Onderwerp: Re: deadric
| |
|
| gameverslaafde schreef: | Djierod Geplaatst: 21 Aug 2008 16:05 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
anders lockpick je die kist bij de arena, zit altijd genoeg geld in. De guards vinden het alleen niet zo leuk.
Nog een ander vraagje ik heb een kereltje battlemage van 24 en ik heb de hoofdquest al uitgespeelt hoe kom ik nu toch nog aan deadric armor  |
gewone mannekes dragen dat ook, ik weet er een: ga naar de roxy inn iets noordelijk van de imperial city. daar is iemand met daedric, die moet je dan killen, armor pakken en gewoon boete betallen 1040 coins |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 22 Aug 2008 07:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Djierod schreef: | | waarom wil je die daedric armor, die armor van de hoofd quest is toch ook goed? En behoorlijk sterk. |
Aangezien je ze kan maken met een spreuk en daarna met een glitch ze laten blijven. En aangezien ze niks wegen, kan je 10 paar armor meenemen. die bewerk je dan met die stenen uit oblivion ( die je eerst vermenigvuldigd hebt) en dan heb je een van de beste armor die je kan krijgen
Hier is ook een artikel over in uesp.net
| gameverslaafde schreef: | Djierod Geplaatst: 21 Aug 2008 16:05 Onderwerp:
Als je hoger bent dan lvl 20 dragen sommige bandits dat.
Hier is nog een artikel over end-level optimizen
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:End_Game_Optimizing |
|
| Terug naar boven |
|
|
| nightwarrior |
Geplaatst: 22 Aug 2008 11:14 Onderwerp:
| |

|
| Kheb op vakantie deze weer eens in de xbox gegooid en uitgespeeld.. In iedergeval de Main quest.. totaal iets van 30 uur (heb ook cure vampire disease quest moeten doen) Nu heb ik dus op lvl 11 of 12 de main quest gedaan en die armor. En glass claymore :p En nu dus eigenlijk geen zin meer om verder te levelen.. Is er ook een manier om dit met een glitch ofzo te doen? er zijn toch zat glitches dus waarom ook niet voor lvling? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 22 Aug 2008 12:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
| nightwarrior schreef: | Kheb op vakantie deze weer eens in de xbox gegooid en uitgespeeld.. In iedergeval de Main quest.. totaal iets van 30 uur (heb ook cure vampire disease quest moeten doen) Nu heb ik dus op lvl 11 of 12 de main quest gedaan en die armor. En glass claymore :p En nu dus eigenlijk geen zin meer om verder te levelen.. Is er ook een manier om dit met een glitch ofzo te doen? er zijn toch zat glitches dus waarom ook niet voor lvling?
|
Niet dat ik weet.
Je moet gewoon alleen maar je major skills trainen en dan ben je zo lvl 20 of hoger. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nibor |
Geplaatst: 23 Aug 2008 20:26 Onderwerp:
| |
|
| Nog zo af en toe speel ik de game en mijn beste personage is een Mage van lvl 37 maar ik ben nog niet eens klaar met de main quest, ik doe bijna alleen maar side-quest omdat ik die veel leuker vind. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| nightwarrior |
Geplaatst: 26 Aug 2008 15:01 Onderwerp:
| |

|
Nibor, de main quest is inderdaad een beetje langdradig. De heletijd oblivion portals sluiten enzo. Veel rijzen. Maar dat is niet zo erg want er is toch fast travel. Maar ik ga denk ik ook side quests doen. Meer variatie  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 26 Aug 2008 18:53 Onderwerp:
| |
|
| Nibor schreef: | | Nog zo af en toe speel ik de game en mijn beste personage is een Mage van lvl 37 maar ik ben nog niet eens klaar met de main quest, ik doe bijna alleen maar side-quest omdat ik die veel leuker vind. |
als je het saai vindt om alle gates te sluiten: dat hoeft dus niet eens, als je eenmaal alle artifacts hebt voor martin om de gate naar paradise to openen moet je met de countess van bruma naar de kerk, daar praat zij met martin, als ze daarmee klaar is kun je met haar praten en zeggen dat alles klaar is voor ''de strijd''. spoiler:dan moet je een great gate sluiten en heb je alle artifacts om de portal naar paradise te openen, en dan ben je al bijna klaar met de main quest. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Djierod |
Geplaatst: 26 Aug 2008 19:03 Onderwerp:
| |

|
Bats, die tekst boven die spoiler is ook een spoiler  |
|
| Terug naar boven |
|