Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Master Bates BerichtGeplaatst: 24 Aug 2008 21:48    Onderwerp: Questions and Answers Reageren met citaat

dit topic is er om elkaars vragen te beantworden. zelf heb ik steeds vragen en het leek me onnodig om daar steeds weer een nieuwe topic voor te maken.

regels voor de Q and A :

de Q and A is er om simpele vragen te beantwoorden die niet echt een eigen topic nodig hebben

vragen die geen discusie nodig hebben. zo als heeft sc4 rumble? hoe plaats je een avatar op de site? TV probleem? etc..

je mag pas een nieuwe vraag stellen als de eerste vraag beantwoord is.

( als er al een Q and A is verwijder deze dan en de oude stickyen lijkt me dan ook erg handig)

ik had een vraagje over street fighter 4, is het nou een dowloadable arcade of een fighter game op een cdtje zo als soul calibur 4? makelijker gezegd moet ik er 60 euro voor neerlegen of niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 24 Aug 2008 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed idee maar of er is al zo'n soort topic of je kan dit ook gewoon bespreken in het algemene game chat topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Aug 2008 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vragen stellen is nooit verkeerd, echter is een opzet van 'beantwoord vraag 1, waarna jij vraag 2 stelt' nogal raar, dan wordt je gedwongen om vragen te stellen die negen van de tien keer ook gewoon via Google te vinden zijn.

*Slotje*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: