Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 35, 36, 37 Volgende
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Aug 2008 20:25 Onderwerp:
| |

|
Sjoerd van der Meer schreef: | ja maar er kan niet vanaf de torrent gedownload worden lijkt mij. Tenminste als je linux er niet op hebt. |
Jawel hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
foeke |
Geplaatst: 18 Aug 2008 21:22 Onderwerp:
| |
|
wat is de site van torrent? |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 18 Aug 2008 21:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
Bittorrent.com
Maar deze is de officiële en daardoor legaal en moet je overal voor betalen. Als je torrents wilt downloaden zoek het dan op google. Meer info mag ik je niet geven want dan gaan we naar illegaal gebied.
IIG gebruik het niet om nieuwe games te downloaden, want dat maakt de markt kapot. Ik vind oude games wel oke aangezien ze meestal niet meer in de winkel te krijgen zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rurouni |
Geplaatst: 18 Aug 2008 21:32 Onderwerp:
| |

|
ik wil m'n PS3 (tevens) gebruiken als multimedia center. M'n Xbox (1) is daar niet krachtig genoeg meer voor om gedownloade MKV/h264/mp4's etc af te spelen. Is er een manier om deze af te spelen op de PS3? Qua processors en zo is deze toch wel meer dan toereikend.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Aug 2008 22:13 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 18 Aug 2008 22:40 Onderwerp:
| |
![]()
|
bijna alle vormaten worden ondersteund behalve .mkv wat imo zeer irritant is aangezien mkv de standaard is voor HD films op het illegale netwerk |
|
Terug naar boven |
|
|
Rurouni |
Geplaatst: 18 Aug 2008 22:43 Onderwerp:
| |

|
Sjoerd van der Meer schreef: | bijna alle vormaten worden ondersteund behalve .mkv wat imo zeer irritant is aangezien mkv de standaard is voor HD films op het illegale netwerk | en er is ook geen alternatieve manier om deze af te spelen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 18 Aug 2008 23:11 Onderwerp:
| |

|
Waarom is er geen "Ik wil... jij hebt"-topic?
Voor mensen die een bepaald spel uit de Store willen maar geen CC hebben... misschien kunnen vertrouwende members elkaar van helpen via prive-berichten...
Het is een idee... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Aug 2008 07:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Sjoerd van der Meer schreef: | bijna alle vormaten worden ondersteund behalve .mkv wat imo zeer irritant is aangezien mkv de standaard is voor HD films op het illegale netwerk | Ooit gedacht dat die twee redenen met elkaar verbonden zijn?
Lilyman schreef: | Waarom is er geen "Ik wil... jij hebt"-topic?
Voor mensen die een bepaald spel uit de Store willen maar geen CC hebben... misschien kunnen vertrouwende members elkaar van helpen via prive-berichten... | Je kunt het altijd maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 19 Aug 2008 08:35 Onderwerp:
| |
![]()
|
Rurouni schreef: | Sjoerd van der Meer schreef: | bijna alle vormaten worden ondersteund behalve .mkv wat imo zeer irritant is aangezien mkv de standaard is voor HD films op het illegale netwerk | en er is ook geen alternatieve manier om deze af te spelen? |
Jawel je kan ze Muxen met Gotsent dit is freeware en onderhouden door Sentry23 op Tweakers.net. Maar dit programma is nog niet helemaal klaar aangezien je beeldverhouding naar de klote gaat. en aangezien bijna elke film op 229:100 is opgenomen en dan getransformeerd wordt door een programma naar 16:9 door zwarte balken te plaatsen. Gaan die zwarte balken weg en daardoor krijg je lange koppen.
Klik voor Gotsent
Joni Philips schreef: | Sjoerd van der Meer schreef: |
bijna alle vormaten worden ondersteund behalve .mkv wat imo zeer irritant is aangezien mkv de standaard is voor HD films op het illegale netwerk |
Ooit gedacht dat die twee redenen met elkaar verbonden zijn? |
Tuurlijk. 't is al een wonder dat Divx wordt ondersteund. Die staat namelijk 2e, en wordt vooral gebruikt voor tv series. like Heroes.
iig ik kan mijn films niet kijken zonder uitgerekt beeld te krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 21 Aug 2008 21:21 Onderwerp:
| |

|
Een vraag aan alle OPM-abbonees...
Heeft iemand de Blu-Ray Demo al bekeken?
En?!
Ik kreeg vandaag mijn blad, maar helaas ben ik abbonnee zonder demo (omdat die PS2-demo's er eerst waren). Vandaag gelijk even mijn abbo laten omzetten
Het magazine heb ik weggegeven... morgen even naar de winkel om de 'goede' versie te halen...
Maar nogmaals vraag ik of iemand de Blu-Ray Demo al heeft bekeken? Zoja... wat is je mening? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Aug 2008 21:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Op de officiële site staat volgend lijstje en ik zie voorlopig geen reden om hiervoor het magazine in huis te halen, weinig opwindende demo's. Alle games zijn al beschikbaar.
Dragonball Z Burst Limit
Battlefield: Bad Company
Guitar Hero: Aerosmith
Overlord: Raising Hell
Haze
Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy
Race Driver: GRID
Enemy Territory: Quake Wars
Lost Planet: Extreme Condition
UEFA Euro 2008
SEGA Superstars Tennis
Ratchet and Clank: Tools of Destruction
Burnout Paradise |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 21 Aug 2008 21:34 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Op de officiële site staat volgend lijstje en ik zie voorlopig geen reden om hiervoor het magazine in huis te halen, weinig opwindende demo's. Alle games zijn al beschikbaar.
Dragonball Z Burst Limit
Battlefield: Bad Company
Guitar Hero: Aerosmith
Overlord: Raising Hell
Haze
Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy
Race Driver: GRID
Enemy Territory: Quake Wars
Lost Planet: Extreme Condition
UEFA Euro 2008
SEGA Superstars Tennis
Ratchet and Clank: Tools of Destruction
Burnout Paradise |
Weet je of er echt alleen maar demo's op de schijf staan? Of ook wat trailers en/of thema's en achtergronden?
Verder wil ik nog even kwijt dat ik het wel de moeite vind om het magazine te halen voor de schijf, vooral door het feit dat je de demo's nu niet meer op je HDD hoeft te laten staan...
Lekker weer veel ruimte vrij
En toch kunnen spelen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Decay |
Geplaatst: 22 Aug 2008 18:02 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een vraagje over de dual adapter. Ik weet niet hoe ik de data van mijn memory card moet laden voor mijn PS2 spelletjes en kun je die data kopieren op de HDD van de PS3. Zoja, hoe dan? Alvast bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Aug 2008 20:09 Onderwerp:
| |

|
Dat apparaatje dat je een PS2 Memory Card laat laden om vervolgens de data die erop staat over te zetten op je PS3? Ten eerste heb je een 60GB nodig
Ten tweede kun je gewoon je Memory Card erin steken en daarna bij "Hulpprogramma voor PS/PS2" of zoiets de Memory Card selecteren die in je Adaptor zit (icoontje is anders) en daarna kun je de data gewoon kopieren naar een virtuele Memory Card (PS/PS2) die je zelf gemaakt hebt op je PS3.
Nu heb ik een vraagje:
Ik wilde daarstraks VERDERGAAN met Overlord: Raising Hell, maar toen ik het spel opstartte, moest ik ineens 987MB meer vrijmaken om te spelen. Waarom is dit? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 24 Aug 2008 20:25 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Dat apparaatje dat je een PS2 Memory Card laat laden om vervolgens de data die erop staat over te zetten op je PS3? Ten eerste heb je een 60GB nodig
Ten tweede kun je gewoon je Memory Card erin steken en daarna bij "Hulpprogramma voor PS/PS2" of zoiets de Memory Card selecteren die in je Adaptor zit (icoontje is anders) en daarna kun je de data gewoon kopieren naar een virtuele Memory Card (PS/PS2) die je zelf gemaakt hebt op je PS3.
Nu heb ik een vraagje:
Ik wilde daarstraks VERDERGAAN met Overlord: Raising Hell, maar toen ik het spel opstartte, moest ik ineens 987MB meer vrijmaken om te spelen. Waarom is dit? |
Voor het spel op je HDD te instaleren (voor onder meer kortere laadtijden). Bij Oblivion is dit ongeveer 4gig(!). |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Aug 2008 20:33 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | Lilyman schreef: | Dat apparaatje dat je een PS2 Memory Card laat laden om vervolgens de data die erop staat over te zetten op je PS3? Ten eerste heb je een 60GB nodig
Nu heb ik een vraagje:
Voor het spel op je HDD te instaleren (voor onder meer kortere laadtijden). Bij Oblivion is dit ongeveer 4gig(!). |
Dat weet ik, maar als je de tekst goed leest, weet je dat ik VERDER WILDE GAAN. Ik had dus al gespeeld. Ik zou dus niets moeten installeren... |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 24 Aug 2008 20:46 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | dnarbeis schreef: | Lilyman schreef: | Dat apparaatje dat je een PS2 Memory Card laat laden om vervolgens de data die erop staat over te zetten op je PS3? Ten eerste heb je een 60GB nodig
Nu heb ik een vraagje:
Dat weet ik, maar als je de tekst goed leest, weet je dat ik VERDER WILDE GAAN. Ik had dus al gespeeld. Ik zou dus niets moeten installeren... |
Misschien is het zoals bij MGS4, omde zoveel chapters/tijd een nieuwe instalatie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Decay |
Geplaatst: 25 Aug 2008 14:04 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Dat apparaatje dat je een PS2 Memory Card laat laden om vervolgens de data die erop staat over te zetten op je PS3? Ten eerste heb je een 60GB nodig
Nu heb ik een vraagje:
Sorry, maar bij "Diensten voor Memory Card (PS/PS2)" staan er bij mij alleen mijn PS1 en PS2 Interne Memory Cards op maar geen andere Memory Card met een ander icoontje en mijn Adapter is verbonden met mijn PS3 dus euhm .... help  |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 26 Aug 2008 18:51 Onderwerp:
| |

|
Hmm als ik probeer in te loggen krijg ik Use of Playstation@network has been suspended. Hebben meerderen dit? |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 26 Aug 2008 18:58 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Aug 2008 19:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Netwerk ligt tijdelijk plat voor onderhoud. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Aug 2008 19:22 Onderwerp:
| |

|
Jepz. En Joni... morgen lekker de patch voor WarHawk.
En dit is een magische patch omdat die de volgende functies naar de game brengt:
- In-game muziek
- Trophies!
Morgen meteen eens downloaden! |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 26 Aug 2008 20:12 Onderwerp:
| |

|
Ah gelukkig ja mijn PS3 flippen voor 1 dag vind ik wel even meer dan genoeg, lees nieuwsbericht over exclusiviteit en je bent op de hoogte.
Doordat ik dus mijn PS3 moest formateren ben ik al m'n trophies kwijt in de trophy collection lijst. Ik hoop wel dat ze terug keren zodra ik de patches download, ze staan nog wel gewoon als aantal vermeld bij m'n PSN gebruikersnaam.
Die Warhawk patch is dat tesamen met de trainings mode? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Aug 2008 20:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Idd, gewoon opnieuw synchroniseren en ze moeten terug zijn |
|