Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 35, 36, 37 Volgende
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Aug 2008 20:25 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Idd, gewoon opnieuw synchroniseren en ze moeten terug zijn |
Joni, wat is je mening over de WarHawk-patch? |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 26 Aug 2008 20:51 Onderwerp:
| |

|
Klopt, weet niet of uberhaupt de patch van een spel noodzakelijk is, maar toen ik mijn PSN aanzette, hij doet het weer trouwens, en naar m'n trophy collection lijst ging stond alles van alle games er weer in
Maar goed hier ook even neerzetten, ik was dus bang dat de disc drive van m'n PS3 naar de knoppen was aangezien hij ineens niet meer games wilde afspelen. De ene keer las hij de game wel af de andere keer niet. M'n hele systeem bleef telkens vastvriezen. Met Sony gebeld en die adviseerde om eerst het hele systeem te formateren. Duurt zeker 3 uur eer dat gedaan is Ik zat toen op het Internet te neuzen naar soort gelijke klachten maar allemaal met een kapotte drive als afloop en ruim een maand wachten door reparatie, dus ik zag de bui wel hangen. Formatatie was klaar, eerst gaan eten en eenmaal terug, yahoo! PS3 las de game disc weer normaal af en spel deed het gewoon weer. Waarschijnlijk een corrupte geborgen bestandje of zo ergens op m'n HDD of een virus, who knows. Ik hoop dat ie het nu gewoon weer normaal blijft doen en ik hoop dat m'n mailbox probleem misschien daar ook mee opgelost is
Nochmaals jongens, is de Warhawk patch met de trainings mode? Dan denk ik er aan om m ook aan te schaffen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Aug 2008 21:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lilyman schreef: | Joni, wat is je mening over de WarHawk-patch? | Lijkt me een goede patch, maar ik heb de game niet.
Onna76 schreef: | Nochmaals jongens, is de Warhawk patch met de trainings mode? Dan denk ik er aan om m ook aan te schaffen. | Yep |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 27 Aug 2008 15:35 Onderwerp:
| |

|
Ik heb Warhawk gedownload maar ik vrees als ik online ga dat ik compleet wordt afgemaakt Ze hadden servers naar levels moeten zetten, zoals bij Mario Kart. Hoe meer punten je hebt behaald hoe hoger je uitkomt en tegen sterker gamers speelt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 27 Aug 2008 15:57 Onderwerp:
| |
![]()
|
Nee joh, en anders ga je gewoon in unranked servers om te oefenen.
Kom anders ff in de server Gamed.nl welke ik meestal run. |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 27 Aug 2008 15:59 Onderwerp:
| |

|
Rookie servers, unranked servers? Kunnen jullie daar iets meer over uitleggen misschien? Krijg je dan ook trophies of niet? Net eerste training gehad, spel ziet er ongeloofelijk gaaf uit. Heb het altijd jammer gevonden dat het spel geen offline mode kende.
Enkel gamed.nl als clan? Ja sorry afgezien van Burnout Paradise zo even ergens binnen knallen en zelf 2 keer een server opgezet te hebben ben ik eigenlijk nooit online wezen gamen op de PS3.
Oh PSN ID: Onna76_NL, ben wel altijd online als ik op de PS3 zit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 13:31 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een vraag, ik heb een nieuwe PS3 een 80GB, daar mijn 40GB omgeruild moet worden en maar 1 jaar garantie heeft (80GB heb ik nu 5 jaar op). Ik ben niet zo happig op het direct downloaden van de update op mijn PS3, volgens mij is dat de laatste keer niet zo goed gegaan. Wat is veiliger, downloaden op een memorystick vanaf de PC en dan installeren op de PS3 of toch nog altijd direct downloaden en installeren? |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 30 Aug 2008 13:57 Onderwerp:
| |
![]()
|
Wat er gebeurde met je 40gb versie is dat waarschijnlijk je blu-ray drive naar de klote ging. Dat komt namelijk wel vaker voor. Dit ligt dan volgens mij niet aan de firmware. Dus het zou niks moeten schelen.
En als het zou schelen dan "is" direct downloaden veiliger aangezien er dan minder stappen zijn waarbij het mis kan gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 14:03 Onderwerp:
| |

|
Nee mijn hele systeem doet gewoon raar, inclusief blu ray drive, na restore van het systeem doet het even weer en dan begin wederom de ellende, met name na 2.42fw update. Liever update ik helemaal niet en puur vanaf een game disc, ik hekel het feit dat je verplicht wordt om te updaten als je op PSN online wilt gaan.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 30 Aug 2008 14:12 Onderwerp:
| |
![]()
|
heb je al gebeld naar Sony? |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 14:32 Onderwerp:
| |

|
Ja al 4 of 5 keer, hij moet omgeruild worden, hij wordt nog niet eens nagekeken, hup stuur maar op Kan ik m niet gewoon gerepareerd, terug krijgen? Nee dus Als ik een andere terug krijg hou ik die wel als reserve aan of misschien voor Play TV, als die tenminste werkt met analoog kabel, weet jij dat toevallig? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 30 Aug 2008 15:02 Onderwerp:
| |

|
PlayTV werkt (in Nederland althans) alleen voor Nederland 1, 2, 3 en de regionale zender bij je in de buurt via een antennetje die erbij zou moeten zitten. Ook met digitenne kun je gebruik maken van PlayTV. Met analoge kabel alleen is het apparaat zo goed als waardeloos. Tenzij je alleen naar Ned123 kijkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 15:09 Onderwerp:
| |

|
Ow, dan heb ik er dus niks aan
Zoals die Sackboy, ik kan wel janken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 30 Aug 2008 15:42 Onderwerp:
| |
![]()
|
Je hebt geen digitenne nodig bij PlayTV, sterker nog bij digitenne moet je een kaartje in je kastje stoppen zodat je de betaalde tv zenders kan ontvangen. Dit kan bij de PlayTV niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 15:52 Onderwerp:
| |

|
Content kopiëren van PC naar PS3 met TVersity duurt een eeuwigheid. Weet iemand een oplossing? |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 30 Aug 2008 15:59 Onderwerp:
| |
![]()
|
maak gebruik van een USB-stick. Dat doe ik ook, 't werkt gemakkelijk, alleen moet je wel veel lopen (vooral als de computer in de kelder staat en je PS3 op zolder, ik spreek uit ervaring ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 15:59 Onderwerp:
| |

|
Sjoerd van der Meer schreef: | Je hebt geen digitenne nodig bij PlayTV, sterker nog bij digitenne moet je een kaartje in je kastje stoppen zodat je de betaalde tv zenders kan ontvangen. Dit kan bij de PlayTV niet. |
Dus?
Nu heb ik echt keihard hulp nodig, terwijl ik m'n update aan het downloaden was kreeg ik de melding DLNA protocol error (7531) has occured. Mijn god wat is dat nou weer???!! Ik zag dit ook al bij mijn andere PS3, ik in de stress meteen update downloaden gecanceled. Geen zin dat straks weer een PS3 naar de klote is.
Godsamme kan dat ding even een keer normaal doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 30 Aug 2008 16:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
DLNA protocol error heeft te maken met je mediacentre verbinding. Ik zou in jou geval die update maar downloaden via de computer, aangezien die dat niet heeft. je kan natuurlijk ook op je PS3 DLNA uit kunnen zetten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 16:19 Onderwerp:
| |

|
Die foutmelding kreeg ik ook al tijdens de update met mijn andere PS3 dus... ?? Waarschijnlijk toch de oorzaak van al het gezeik op mijn 40GB PS3? Een geluk dat ik het nog op tijd zag. Ik vond het ook al raar toen ik de kamer uitliep stond het ding op 60%, kom ik 2 seconden later binnen klaar met downloaden. Ik vertrouwde het niet dus deed de download opnieuw.
Het leek me stug gezien het feit dat de vorige 60% al 10 minuten aan de gang was en dat was met de 2.42 update ook al zo. Als DLNA uit staat dan moet het met downloaden geen problemen veroorzaken?
Edit: Waar kan ik dan DLNA uitzetten, zie het niet zo gauw staan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 16:33 Onderwerp:
| |

|
Die protocol error krijg ik ook wel eens. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 30 Aug 2008 16:36 Onderwerp:
| |
![]()
|
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 17:18 Onderwerp:
| |

|
Dus als ik de mediacenter optie disable doe, dan krijg ik die DLNA errors niet meer?
Nog 1 vraag, hoe staat de PS3 het beste eigenlijk? Merk als hij plat ligt dat de onderkant gloeiend warm wordt maar bij staan komt er sneller stof in. Heb de 40GB in het begin staand gehad en later plat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 30 Aug 2008 17:33 Onderwerp:
| |
![]()
|
Mij lijkt staand het beste om de hitte kwijt te raken, maar dit maakt niet heel veel uit. het gaat er vooral om dat de ps3 niet in een gesloten ruimte zit en dat er genoeg ruimte zit tussen de achterste ventilator en de muur.
Kwa stof maakt het niet uit aangezien je de 40gb/ 80gb versie hebt. Deze heeft namelijk de Fan test, die al het stof eruit blaast. (de Fantest is daar eigenlijk niet voor bedoeld, en zit er om de fan te testen duh!, maar het werkt en hij gaat er niet kapot van.) Hoe je de Fan Test gebruik kan je hier vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=JhU4_Rm0GQU
kan je meteen horen dat de PS3 als een xbox360 kan klinken
De oude versie van de PS3 heeft dit niet (20gb en 60gb).
Laatst aangepast door Sjoerd van der Meer op 30 Aug 2008 17:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 17:34 Onderwerp:
| |

|
Whoa... vliegt naar haar PS3 om eerst overeind te zetten... zo terug
Maar overeind gezet, maakt het voor de discs verder niets uit dan en met name voor de Blu Ray drive?
Hmm ik heb die fan test elke 2 weken gedaan om stof eruit te blazen, maar vraag me af of dat wel zo bevordelijk is voor de blu ray drive dan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 30 Aug 2008 17:37 Onderwerp:
| |
![]()
|
't maakt niet zoveel uit hoor!
Maar nu moet je wel oppassen tijdens het stofzuigen. Een maat van mij stootte zijn PS3 om en toen was ie kapot, balen natuurlijk. Maar nadat hij hem had opengebroken zodat de garantie seal niet kapot ging had hij gebeld en opgestuurd. Kreeg hij 6 weken later een nieuwe.
Van een Fan Test gaat je Blu-ray speler niet kapot. Maar elke twee weken is wel vaak. Ik heb nu al 1 jaar en 4 maanden (dat is toch ongeveer vanaf de launch ) geen Fan Test gedaan, en hij doet het nog goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 35, 36, 37 Volgende |