Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Aug 2008 21:37    Onderwerp: (Onaangekondigde) Game-films... Reageren met citaat

Dit topic is geheel gewijd aan de films die afgeleid zijn van onze populaire games. Wat vind jij er van dat er steeds meer games verfilmd worden? Tof? Kan je het niet aanzien? Vertel het ons hier.

Hieronder een klein lijstje van films die eraan komen waar bijna niemand nog iets vanaf weet:
- Devil May Cry
- Onimusha
- Gears of War
- Halo

Eerlijk gezegd zie ik een Onimusha-film zeker wel zitten. Gears of War zou ook heel tof kunnen zijn, mits ze de juiste acteurs nemen. Een Devil May Cry-film zou, mits er een toffe Dante gekozen word, ook iets heel tofs kunnen zijn. Verder zit de Halo-film al een aantal jaren in het zogenaamde 'development hell', dus daar is op het moment ook nog niet zoveel over bekend...

Wat is jouw mening?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Aug 2008 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben volgens mij 1 van de enige die echt heel graag een Halo film zie komen, niet omdat ik de games zo goed vond maar het verhaal past wel goed voor een film en er zitten stukjes in de game die ik enorm graag zou zien in filmvorm zoals in dat monster om cortana te redden(ben efe de naam kwijt) en ze moeten als ze een trilogie maken wel die bijna legendarische cliffhanger doen

Devil May Cry krijgt mijn twijfels ik vond DMC 4 nou niet echt enorm leuk om te spelen mede doordat ik Ninja Gaiden ben gewend die toch anders is, en als die film er ooit komt krijgt Dante denk ik blond haar ipv wit.

Hmm Gears of war... Ze kunnen de actie erg vet maken(worden films nou ook met bijvoorbeeld een Unreal Engine 3 gemaakt voor special effects? Als dat zo is kunnen ze de vijandendige monsters perfect namaken mits Epic Games meehelpt) Ik weet aleen niet of je dan die vette chainsaw actie's gaat zien, maar dat is mijn gedachte omdat ik de laatste tijd niet echt geweldadige films meer zie. Het nu meer pistol tegen het hoofd en dan camera naar de man die schiet en dan schieten ipv met een shotgun iemand hesens eruit knallen.
De perfecte acteur bestaat trouwens al: http://thor.mirtna.org/oddities/lookalikes/pics/marcus-fenix-gears-of-war-john-travolta.jpg

Een Metal Gear Solid filmtrilogie zou me enorm vet lijken het moet dan wel echt een groots budget gaan krijgen zodat het geen flop gaat worden, en een rol voor Stan Lee zit er ook al in als Liquid/Revolver Ocelot:
http://thor.mirtna.org/oddities/lookalikes/pics/revolver-ocelot-mgs4-stan-lee.jpg
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 16 Aug 2008 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted duuuuuuh
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Aug 2008 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze mogen van mij hier wel een Life Action of Anime film van maken:
http://nl.youtube.com/watch?v=p4-js6TKPBc

Dit spel bestaat niet echt(tenminste dat lijkt me niet)
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 01:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted heeft een mooi verhaal om er een goede film van te maken. Bovengenoemde films worden gewoon slappe B-films mocht er een verfilming van komen.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Mass Effect

Die zou misschien beter kunnen worden als star wars, als ze er werk van maken natuurlijk
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Fifa 2008
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 17:11    Onderwerp: Re: (Onaangekondigde) Game-films... Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Dit topic is geheel gewijd aan de films die afgeleid zijn van onze populaire games. Wat vind jij er van dat er steeds meer games verfilmd worden? Tof? Kan je het niet aanzien? Vertel het ons hier.

Hieronder een klein lijstje van films die eraan komen waar bijna niemand nog iets vanaf weet:
- Devil May Cry
- Onimusha
- Gears of War
- Halo

Eerlijk gezegd zie ik een Onimusha-film zeker wel zitten. Gears of War zou ook heel tof kunnen zijn, mits ze de juiste acteurs nemen. Een Devil May Cry-film zou, mits er een toffe Dante gekozen word, ook iets heel tofs kunnen zijn. Verder zit de Halo-film al een aantal jaren in het zogenaamde 'development hell', dus daar is op het moment ook nog niet zoveel over bekend...

Wat is jouw mening?

Een GoW film is al in de maak
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 19:06    Onderwerp: Re: (Onaangekondigde) Game-films... Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Lilyman schreef:

- Devil May Cry
- Onimusha
- Gears of War
- Halo

Wat is jouw mening?

Een GoW film is al in de maak

Noem "Gears of War" alsjeblieft geen GoW. GoW is de afkorting voor "God of War". Waarom? Omdat dit spel eerder is uitgekomen dan Gears. Noem het gewoon Gears, zoals iedereen

En dit is de link van de Gears-pagina op IMDb. Alleen leden van IMDb Pro kunnen deze pagina bekijken, overigens:
http://www.imdb.com/title/tt0990406/
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted en Halo kunnen alleen echt goed worden denk ik de rest wordt niks. Kijk maar naar Far Cry daar zat gewoon niet zo'n sterk verhaal achter waardoor de film ook niet zo best werd (mede door de slechte regissuer Uwe Boll). Zo hebben Uncharted en Halo een sterk verhaal waardoor de makers zich daar niet teveel mee bezig moeten houden. Ze kunnen natuurlijk ook een ''wat als'' of ''het zou ook zo geweest kunnen zijn'' film kunnen maken maar dat hoop ik niet. uncharted en halo voor mij de beste.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bij Halo moet je de boeken verfilmen, niet de games. De games zijn verhaalmatig niet geschikt. Je kijkt naar een kerel met een helm op zijn kop zodat je hem nooit ziet. Uncharted kun je verfilmen, maar ze hebben dat al gedaan: Indiana Jones, Tomb Raider, National Treasure, ...
Terug naar boven
janieus BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

MGS zou wel vet zijn.

DBZ werd toch ook over gesproken, zou wel leuk zijn als die ook komt.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat

God of War is ook in de maak voor hen die dat niet weten. je hoeft me niet te geloven, maar ik kan je vertellen dat een goede kennis van mij in het stuntman-wereldje zit en collega's van hem zijn ongeveer een week geleden van de set teruggekomen.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

FloriX schreef:
God of War is ook in de maak voor hen die dat niet weten. je hoeft me niet te geloven, maar ik kan je vertellen dat een goede kennis van mij in het stuntman-wereldje zit en collega's van hem zijn ongeveer een week geleden van de set teruggekomen.

Hmmz..

Anyways ik kijk al een lange tijd uit naar de Onimusha film (en een aankondiging van de volgende game). Gelukking voor ons zal Samanosuke gespeeld worden door degene die hem in alle andere delen heeft gespeeld. Ik verwacht hier alleen goede dingen van.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
FloriX schreef:

Hmmz..

Anyways ik kijk al een lange tijd uit naar de Onimusha film (en een aankondiging van de volgende game). Gelukking voor ons zal Samanosuke gespeeld worden door degene die hem in alle andere delen heeft gespeeld. Ik verwacht hier alleen goede dingen van.

Me too, me too.
Takeshi Kaneshiro zal inderdaad de rol van Hidemitsu Samanosuke Akechi op zich nemen en hopelijk word het verhaal van de eerste game (Warlords) verfilmd.

En je bent niet de enige die op een nieuwe Onimusha voor de PS3 wacht. Ik wil echt heel graag Onimusha V...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: