Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De Verenigde Staten plaatsen een schild tegen Rusland om Europa te beschermen van Iran en hun verste raket komt tot Griekenland. Dus, waarom kies je niet voor Turkijke, Griekenland, Cyprus? Rusland heeft duidelijk gelijk dat dit een verkeerd signaal is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

http://buitenland.nieuws.nl/523134/Raketschild_stelt_Polen_bloot_aan_aanval

Rusland valt mogelijk Polen binnen. Begint lekker zo.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Cubic X schreef:

21 december 2012...het einde van de wereld.

Tot zover mijn overdrevenheid

ookal is het overdreven xD toch ga ik je tegen spreken

21 december 2012, het einde van de maya kalender, dit betekend niet het einde van de wereld. Dit is het einde van de wereld zoals we die nu kennen, er komen grote veranderingen, valuta verdwijnt, meer hoog begaafde kinderen en nog meer van die dingen xD

maar goed, we zien wel wat er gebeurd

--------------

Citaat:

(Novum/AP) - De plaatsing van een batterij Amerikaanse onderscheppingsraketten in Polen 'kan niet onbestraft blijven', heeft een hoge Russische generaal vrijdag gezegd. Hij wees er op dat Polen zich tot een legitiem doelwit voor een aanval maakt en dat de Russische militaire doctrine in dat geval het gebruik van kernwapens toestaat.

De verklaring van generaal Anatoli Nogovitsin is het ernstigste dreigement dat Rusland heeft geuit tegen plannen om onderscheppingsraketten te plaatsen in voormalige satellietstaten van de Sovjet-Unie. "Polen stelt zich zo voor honderd procent bloot aan een aanval", zei Nogovitsin.

echt waar he, mensen worden gek xD wat macht niet met de mens doet -_- stelletje (***)
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

We kunnen beter vluchten naar Australië verste weg van alles.
Ik hoop dat ze wachten tot ik FFXII uitgespeeld hebben.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
We kunnen beter vluchten naar Australië verste weg van alles.
Ik hoop dat ze wachten tot ik FFXII uitgespeeld hebben.
Ben het met je eens

Ben het wel met Joni Philips eens. Amerika heeft daar gewoon niks te zoeken, laat ze lekker ergens anders bouwen waar je geen opstanden van mensen krijgt. Ik wil echt niet met het grootste land ter wereld oorlog hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik weet in ieder geval wat mij te doen staat: opklimmen in het Chinese leger en een staatsgreep plegen.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Rusland is misschien wel het grootste land. Maar ze zijn lang niet zo sterk zoals toen in de Soviet Unie. Flink spinazie eten en je krijgt ze wel enigsinds op de knieën je zal wel moeten opassen voor het klimaat. Pijnenburg koek of Pindakaas helpt ook wel.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 15 Aug 2008 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik weet in ieder geval wat mij te doen staat: opklimmen in het Chinese leger en een staatsgreep plegen.
Voor een tank springen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Aug 2008 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

jedi_christian schreef:
hey ik ben half pools en ben nu op vakantie in Polen;mensen hebben geen probleem met het schild
Polen hebben geen problemen met het schild, maar Rusland nu wel met Polen.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 16 Aug 2008 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Als dat het internet en elektrik maar ten goede komt
Ik kan niet zonder
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Aug 2008 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Polen hebben geen problemen met het schild, maar Rusland nu wel met Polen.

Rusland & Amerika zijn het probleem xD
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Kernwapens worden niet zomaar gebruikt. Daar zijn al tijden lang enorm strenge regelingen voor. Dat de VS ze in de Tweede Wereldoorlog wel heeft gebruikt komt omdat de atoombom toen net 'uitgevonden' was. De Amerikanen hadden de kracht ervan wel getest, maar alleen in een verlaten woestijn. Wat het effect op een stad was wisten ze dus niet, en dat was wat groter dan ze verwacht hadden...
En later zijn er heel strenge regels omtrend kernwapens gemaakt, en worden er regelmatig afspraken gemaakt om een bepaalde hoeveelheid kernwapens te vernietigen. Er zijn er natuurlijk nog wel hardstikke veel, maar het geeft wel aan dat ze niet meer zomaar gebruikt kunnen worden.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik denk dat Guantamano Bay demonstreert dat regeltjes niet altijd zo belangrijk zijn voor Amerika.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar gebeuren ook erge dingen ja, maar dat is vrij eenvoudig in de doofpot te stoppen. Als de VS een atoombom ergens neergooit kunnen ze moeilijk ontkennen dat er een enorme explosie is geweest en dat er opeens duizenden doden zijn. Dus dat soort regels zullen ze zich zeker wel aan houden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: