Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 Volgende
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Aug 2008 14:51 Onderwerp: [PS3] LittleBigPlanet
| |
Grammar Führer
![]()
|
Er zijn nogal wat geruchten dat LittleBigPlanet behalve naar de Playstation 3 ook nog naar de PSP komt, misschien komt hij zelfs voor de PC... Who knows? Wij in ieder geval niet, misschien Sony ook niet.
Als je kijkt naar de besturing van LittleBigPlanet, zou je een versimpelde versie over kunnen zetten naar de PSP, door de besturing van het hoofd weg te halen bijvoorbeeld, en het voor de rest nog te versimpelen. Voor de PC besturing zijn er ook nog heel wat theorieen te bedenken voor de besturingen, maar je moet natuurlijk ook kijken naar wat er slim is voor de verkoop: met LittleBigPlanet zou Sony heel wat PS3's erbij verkopen, maar dat gebeurt natuurlijk niet meer als ze 'm (goedkoper) overzetten naar andere platformen.
Wat denken jullie van de waarschijnlijkheid en hoop dat LittleBigPlanet multiplatform gaat?
Laatst aangepast door GekooktEi op 17 Aug 2008 15:04; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Aug 2008 14:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
LittleBigPlanet gaat naar de PSP, daar geloof ik duidelijk in. Sony heeft flOw en Super Stardust al laten overzetten, LittleBigPlanet was de derde belangrijke, originele PSN titel. Die PC versie is larie, het helpt Sony niet en die boxart in kwestie was gewoon fake. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 17 Aug 2008 14:54 Onderwerp:
| |

|
Het kan, Sony zou zeker geen geld mislopen als ze hem door Steam zouden later verkopen. En mensen die dit downloaden lopen ook een heleboel online plezier mis. Media Molecule heeft ragdoll kung-fu ook door Steam laten verspreiden. Bij de PSP kan het natuurlijk altijd. maar dan zouden ze wel iets aan de graphics en de levels moeten doen, Blu-Ray.... Dat gaat in questie ook een probleem worden als er een PC versie komt. Als er een PC versie komt bedank ik de gamegod. Maar ik kan ermee leven dat het op de PSP - PS3 komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 17 Aug 2008 15:08 Onderwerp:
| |

|
PSP: misschien (handhelds tellen niet mee in de console-war), dus het blijft een (sony-)exclusive
PC: NO FUCKING WAY!!!! (exclusives gaan ze niet weggeven, zeker niet nu de sackboy hun mascotte is geworden)
Maar er is natuurlijk nog steeds de kwestie van "kracht": kan een PSP zo'n titel wel aan? En zit er iemand te wachten op een versimpelde versie? Hoedanook zal het niet voor direct zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 17 Aug 2008 15:12 Onderwerp:
| |
![]()
|
@ Taw0n: Sony heeft al meermaals gezegd dat ze LittleBigPlanet als een 'system seller' zien en als ze daar gelijk in hebben, zouden ze uiteindelijk toch wel degelijk geld kunnen mislopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Aug 2008 15:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Taw0n schreef: | Media Molecule heeft ragdoll kung-fu ook door Steam laten verspreiden. | idd, maar LittleBigPlanet is van Sony en niet van Media Molecule. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 17 Aug 2008 15:18 Onderwerp:
| |

|
Nou, laat de flame war beginnen =_=
IIG, ik zeg maar, het kan altijd..... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Aug 2008 15:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Taw0n schreef: | Nou, laat de flame war beginnen =_= | Nou, dat moet ook niet. Op het forum kan een beleefde discussie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 17 Aug 2008 15:26 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Taw0n schreef: | Nou, laat de flame war beginnen =_= | Nou, dat moet ook niet. Op het forum kan een beleefde discussie. |
Hmmm, ik bedoelde geen flame war te beginnen hoor, vandaar de =_= emotie smilie.
Anyways heb ik er ook geen problemen mee dat Little Big Planet exclusief blijft. Ik krijg men handen er toch wel op.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 17 Aug 2008 16:44 Onderwerp:
| |

|
Ha ha right. Sackboy is de mascotte van de PS3 en LBP is eigendom van Sony. Je moet wel een ongeloofelijke rand debiel zijn wil je het spel naar andere platforms laten gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Aug 2008 16:56 Onderwerp:
| |

|
Onna76 schreef: | Ha ha right. Sackboy is de mascotte van de PS3 en LBP is eigendom van Sony. Je moet wel een ongeloofelijke rand debiel zijn wil je het spel naar andere platforms laten gaan. |
Ja zoals FFXIII ofzo he. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 17 Aug 2008 17:02 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik zou de psp niet buitensluiten voor Little Big Planet, mits de PSP het aan kan natuurlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 17 Aug 2008 17:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
konnichiwa schreef: | Onna76 schreef: | Ha ha right. Sackboy is de mascotte van de PS3 en LBP is eigendom van Sony. Je moet wel een ongeloofelijke rand debiel zijn wil je het spel naar andere platforms laten gaan. |
FF XIII is geen eigendom van Sony en is het ook nooit geweest. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Aug 2008 17:06 Onderwerp:
| |

|
Devilly schreef: | konnichiwa schreef: | Onna76 schreef: | Ha ha right. Sackboy is de mascotte van de PS3 en LBP is eigendom van Sony. Je moet wel een ongeloofelijke rand debiel zijn wil je het spel naar andere platforms laten gaan. |
Maar aan de wereld liet men het weldegelijk zien als hun eigendom. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 17 Aug 2008 17:07 Onderwerp:
| |
![]()
|
Men zei dat de game exclusief op de PS3 uitkwam, dat is iets heel anders dan zeggen dat de game eigendom van hun is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Bates |
Geplaatst: 17 Aug 2008 17:08 Onderwerp:
| |

|
op de pc lijkt et me niet echt leuk met mensen die je niet kent online. en de gameplay lijkt me niet zo overdreven leuk , beetje zo als spore creature creator gewoon leuk voor een tijdje maar nadat je alles ge probeerd hebt speel je et niet meer ( als je dus niemand online kent, zo als op de pc ) |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Aug 2008 17:11 Onderwerp:
| |

|
Devilly schreef: | Men zei dat de game exclusief op de PS3 uitkwam, dat is iets heel anders dan zeggen dat de game eigendom van hun is. |
Praktisch geen verschil dus =p. Elke keer weer. FFXIII is van/voor ons en Sony fanboys speelde er lekker op in en yup Sony was zo achterlijk om het te laten gaan maar dat zijn we gewoon van Sony ^^''. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Aug 2008 17:41 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Onna76 schreef: | Ha ha right. Sackboy is de mascotte van de PS3 en LBP is eigendom van Sony. Je moet wel een ongeloofelijke rand debiel zijn wil je het spel naar andere platforms laten gaan. |
Maar naar de PSP kan dan toch nog wel? Ik bedoel misschien wordt het dan wel de Playstation mascotte ipv de PS3 mascotte, daar is toch niets mis mee?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 17 Aug 2008 18:06 Onderwerp:
| |

|
Master Bates schreef: | op de pc lijkt et me niet echt leuk met mensen die je niet kent online. en de gameplay lijkt me niet zo overdreven leuk , beetje zo als spore creature creator gewoon leuk voor een tijdje maar nadat je alles ge probeerd hebt speel je et niet meer ( als je dus niemand online kent, zo als op de pc ) |
Heb je eigenlijk wel iets goeds over games van Sony te zeggen ofniet  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Aug 2008 18:13 Onderwerp:
| |

|
Djierod schreef: | Master Bates schreef: | op de pc lijkt et me niet echt leuk met mensen die je niet kent online. en de gameplay lijkt me niet zo overdreven leuk , beetje zo als spore creature creator gewoon leuk voor een tijdje maar nadat je alles ge probeerd hebt speel je et niet meer ( als je dus niemand online kent, zo als op de pc ) |
Heb je eigenlijk wel iets goeds over games van Sony te zeggen ofniet  |
Snap zijn reactie wel hij is niet de enigste die er zo over denkt LBP is eigenlijk niet veel meer dan een advanced level editor dat je snel kan vervelen of heel lang boeien is daarom ook dat ik een beetje twijfel om de game te halen of niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 17 Aug 2008 19:46 Onderwerp:
| |

|
Net of iemand een ps3 had gekocht voor ff 13. XD
Zielig als SE naar 360 gaat haal je maar 360, inplaats van SOny te bashen.
Ik ga een ps3 halen als LBP UITKOMT is lekker slim. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 17 Aug 2008 20:01 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ehm, even weer een beetje on-topic?  |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 17 Aug 2008 20:04 Onderwerp:
| |

|
LBP multiplatform wil ik ook. Ik ben een wii bezitter( Je weet wel zo;n n00b die kutgames koopt, denk eraan om een ps3 te halen)
Ik wil hem op de wii want ik ben n00b. Ik wil ook re5 op wii omdat HIJ OWNT. EN LBP met WIIREMOTE IS GWN LEIP. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Aug 2008 21:17 Onderwerp:
| |

|
Vinnie13
Ok dat zegt genoeg. |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 05 Sep 2008 18:03 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Devilly schreef: | konnichiwa schreef: | Onna76 schreef: | Ha ha right. Sackboy is de mascotte van de PS3 en LBP is eigendom van Sony. Je moet wel een ongeloofelijke rand debiel zijn wil je het spel naar andere platforms laten gaan. |
Maar aan de wereld liet men het weldegelijk zien als hun eigendom. |
Net zoals Microsoft doet alsof Eternal Sonata hun eigendom was, net alsof Tales of Vesperia hun eigendom en hetzelfde doet met Star Ocean IV, terwijl we allemaal wel beter weten. Enige verschil is alleen, Sony had het recht daartoe daar de main Final Fantasy games ook nergens anders op uit kwamen dan vanaf de PS periode. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 Volgende |