Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 22:48    Onderwerp: Too Human, All Too Human Reageren met citaat

Waarom is iedereen eigenlijk zo negatief of onverschillig tegenover deze titel?
ik vind het concept en het verhaal eigenlijk wel leuk, gameplay kan me eigenlijk niet veel meer schelen, ik wil gewoon het verhaal

Just want your thoughts on this one.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Het spreekt mij imo ook wel erg aan. De filmische aanpak die ze gebruiken het de hele 'norse mythology' is ook erg cool.

Het enige dat mij hierover doet twijfelen zijn de houtige animaties af en toe, hoewel ze dit toch wel erg hebben verbeterd.

Had pas ook nog een filmpje gezien waarin het beeld van boven stond, omdat ze door smalle gangetjes gingen, a la diablo style. Ik weet zeker als het altijd zo'n view was dat niemand iets aan te merken had op de houterige animaties, omdat het nou eenmaal van bovenaf is. Sinds ze voor een filmische aanpak gaan en waar je dicht op de actie zit, valt dit extra op en is het in een keer een zeer negatief punt.

Vooral de 'charge/jump/weeeeeeeeeee' aanval vind ik een beetje te. Je ziet dat mannetje namelijk echt 20 meter verder 'glijden', maar ik denk dat je hier gewoon aan moet wennen.

Verder hebben mensen niet heel veel kunnen zien van het spel. Je krijgt telkens hetzelfde soort actie te zien en je weet niet hoe het spel nou werkelijk speelt/over gaat op andere dingen.

Kwa review cijfer ben ik dan ook zeer benieuwd. Het spel brengt bij heel veel mensen gemixte gevoelens op en (volgens mij) weet niemand werkelijk hoe het spel speelt en dus of het goed of slecht is.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is iets fout denk ik in die bron ofzo?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet eerlijk zeggen dat Too Human mij een erg toffe game lijkt.
Ben benieuwd!

Wanneer komt het spel hier uit?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lilyman schreef:
29 augustus.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Lilyman schreef:
29 augustus.

Wederom bedankt voor de info, Joni
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Too Human voor de PS1:
http://www.unseen64.net/2008/04/11/too-human-playstation-1-cancelled/
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er totaal anders uit op de PSone, da's logisch natuurlijk maar ik doel op het styltje van Too Human X360. Zag er wel grappig uit, doet me aan vroeger denken dat ik soms verbaasd was over de goede graph's van toen

Too Human gaat toch wel verkopen, de meeste mensen klagen er wel over maar ze leggen een torenhoge verwachting op neer. Dat vind ik vreemd.. Het is geen meesterwerk maar bij gebrek aan beter ga ik de game toch wel halen, zo onaardig vond ik het niet. De houterige animatie heb ik de game ondertussen wel vergeven. Maar ergens hangt er wel mwuah mwuah bij mij, dus ik wacht ook liever tot de reviews. Ga de game naar alle waarschijnlijkheid toch wel kopen tho.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Too Human op de GameCube:
http://www.unseen64.net/2008/04/09/too-human-gc-cancelled/
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 06:49    Onderwerp: Reageren met citaat

5.5 van gamestop.

Ik zou hem huren voor de mensen die hem willen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 07:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

konnichiwa schreef:
Ik zou hem huren voor de mensen die hem willen.
In Nederland verhuren ze amper spellen en in België mag het niet meer.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gezer schreef:
Serieus? Waarom mag het niet meer?
Simpelweg, omdat de Belgian Entertainment Association denkt dat ze meer geld kunnen verdienen indien het verboden is
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat

TeamXbox: 6,5
PlayTM: 88
PlanetXbox360: 8,7
NZGamer: 7,5
Gamespy: 2,5/5
Gameplayer: 7
Giant Bomb: 3/5
IGN: 7,8
Gamespot: 5,5
TheHDRoom: 7,3
GamesMagazineGreece: 93 ()

Geen Haze of Lair dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Roderick schreef:
Geen Haze of Lair dus
idd, Lair haalde tenminste tweemaal een 9 score.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat

En een gemiddelde van stront.
Terug naar boven
reaperke BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de game nu al even gespeeld en ik ben er wel over te spreken, vondt de demo al leuk dus logisch dat het spel me dan ook bevalt.

Grafisch vindt ik het een degelijke game maar je merkt wel dat de game al langer had moeten uitkomen, de presentatie, de voice acting en het verhaal staan me ook enorm aan, eigenlijk is deze game wel iets dieper dan je op het eerste zicht zou denken.

Waarom zien zoveel mensen de houterige anmaties als grootste minpunt?
Uncharted op de PS3 had bijvoorbeeld nog houterigere animaties en die game werd overal de hemel in geprezen (was dan ook een goede game), dus zo enorm belangrijk is dit minpunt duidelijk niet maar bij Too Human lijkt dit voor een of andere reden zwaarder door te wegen.

Deze game bewijst nu nog maar is dat je niet blindelings moet afgaan op reviewscores, het is een game die je voor jezelf uitgebreid moet kunnen testen. Ik denk gewoon dat de meeste reviewers niet genoeg tijd in de game hebben geïnvesteerd (vandaar de uiteenlopende scores), heb de demo bijvoorbeeld ook enkele keren moeten doorspelen vooraleer ik het allemaal goed doorhad.

Vergeet niet dat Too Human het eerste deel van een trilogy is dus als begingame vindt ik dit wel meer dan ok.

De gamecube versie zat blijkbaar wel al goed in de richting van het uiteindelijke product en zag er zelfs heel goed uit.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Als alles goed is, kan ik em vandaag even gaan ophalen. Ik had hem al een tijdje gepre-ordered maar hij was nog altijd uitverkocht toen ik in de winkel aankwam.

Nu moet ik zeggen, ik heb recent ook een PS3 gehaald met Uncharted. Het is zeker een leuke game maar als ik terug denk aan alle reacties of vermeldingen dat de animaties van ongekend niveau zouden zijn moest ik wel hard lachen bij de spring-animaties. Eigenlijk vind ik dat best erg, gezien de Jak reeks kon genieten van wel zéér vloeiende animaties, iets dat ik niet terugvind in Uncharted.

In ieder geval zit ik met spanning op Too Human te wachten. Ik heb de demo maar 3x gedaan om zoveel mogelijk plezier uit de full version te kunnen halen. Ongeacht alle slechte reviews en gebash vind ik de game nog zeer leuk. Ik zou het niet erg vinden om het level van de demo opnieuw en opnieuw te moeten spelen (net zoals de repetitiviteit van AC me ook niet stoorde).

Dit is gewoon mijn type game maar ik begrijp wel dat anderen er geen ruk aan zullen vinden. Ik kan niet wachten tot straks, als ik lekker aan Too Human kan beginnen
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik heb er nu al enkele uurtjes (2 of 3) opzitten en ben zéér tevreden

Alleen... Ik sterf wel erg vaak en ik lijk er weinig aan te kunnen veranderen. Ik draag al de beste gear die ik gevonden heb etc maar ik word bijna constant zo overrompeld dat mijn life bar sneller zakt dan de geloofwaardigheid van de Belgische politiek...

Ik gebruik de dodge wel regelmatig, spring omhoog als die 'mech-apes' op de grond slaan en probeer zoveel mogelijk van afstand uit te dunnen voordat ik mezelf in het gevecht stort maar ik sterf dan nog xD

Serieus wat wennen die game, maar speelt wel lekker. Enkel het mikken met de guns werkt me af en toe op de zenuwen maar als ik kalm blijf en goed positioneer heb ik hier geen last van.

Een lvl 13 Human Champion heb ik op het moment.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat vaak sterven had ik ook toen ik de demo voor het eerst speelde, maar de 2e en 3e keer gebeurde het amper: toch een bepaalde, voorzichte manier van spelen krijg je: goed combineren van gunfire en melee. Die balans heeft er tijdens de playthrough van de full game voor gezorgd dat ik de eerste 2,5 uur ongeveer niet eens dood ben gegaan. Het kan wel zonder sterven. Nu moet ik zeggen dat ik aan t eind van de game wél weer vaak doodging...heb ik daar wsl een andere manier van spelen voor nodig.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

BTW zijn er andere manieren om te healen dan de health runes?

In het begin van de game had ik 0,0 problemen. Toen begonnen die raketdudes te komen (die gaan nog wel) maar dan nog een aantal Dark Elves erbij, bevriezende / ontploffende goblins en dan nog 2 Trolls erbij = Phewie
Terug naar boven
Primitive BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Samen met een Bio Engineer spelen of een Bio Engineer aanmaken anders is het kinkloppen qua heals. Het klasse systeem had veel beter tot zijn recht gekomen in 4-player co-op imho.

Voor de rest weinig aan te verranderen, maar troost u, je krijgt er uiteindelijk ook een achievement voor ;p
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik vind het wel jammer dat die 4 player co-op er niet meer is

En verder, mijn eerste playthrough word een solo-game

Daarna ga ik zeker ermee online, ik ben héél erg benieuwd hoe het speelt in multiplayer. Bij het zien van de co-op filmpjes dacht ik eerst 'hier pass ik wel voor' maar nu ik bezig ben lijkt het me wel uberleuk als iemand me een paar vijanden in de lucht serveert

Allersinds, buiten Bio-engineer niets te healen? Dat is wel balen voor co-op, als je dus niet met zo'n klasse meespeelt ben je dus beide genaaid terwijl dit bij 4 player zo super kon zijn >_<
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Sep 2008 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Iemand die de game eens in co-op wil doen?

Ik heb een lvl 33 Human Champion of we kunnen opnieuw beginnen.

GTag: DeLem
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: