Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:34    Onderwerp: Afrika Reageren met citaat

Nou ben ik geen PlayStation-liefhebber, getuige het doorverkopen van mijn PS2, maar de HD Trailer van Afrika op de PS3 zag er toch wel érg goed uit. Geen idee wat de game in gaat houden, maar om alleen al door die Lion King omgevingen te lopen lijkt me een geweldige ervaring.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

zag er idd geweldig uit!
echt heel mooi, ben benieuwd wat we er van kunnen verwachten.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het zag er zeker mooi uit, maar dat zag het er al toen het voor de eerste keer gepresenteerd werd. De vraag is echter, zoals hierboven ook al aangegeven, waar het spel nu precies over gaat. Plaatjes zijn leuk, maar als de game verder totaal niet boeiend is qua opzet schiet je daar alsnog weinig mee op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is een virtuele safarigame, maar de game irriteert mij. Het is namelijk een poging, maar elk dier van een soort is hetzelfde exemplaar wat vooral opvalt bij de zebra's.
Terug naar boven
Cloudwalker BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, het wordt dus een soort simulatie game van Afrika, en de game bevat gameplay, maar geen geweld ( )
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Cloudwalker schreef:
Hmm, het wordt dus een soort simulatie game van Afrika, en de game bevat gameplay, maar geen geweld ( )
Het is wel een nobel initiatief, en ik hoop op goedkope uitbreidingen genaamd Space, The Poles en Asia.
Terug naar boven
link0007 BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind het toch lelijk dat de mond en textures ingescant zijn ipv gewoon 3D gemoddeleerd... maar van veraf ziet alles er zeker strak uit!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Je bent erg kritisch Link007 Ik vind t waanzinnig zoals men de savanne neerzet, maar heb een beetje mijn twijfels of het wel leuk wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cubic X BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Als het ene nature game word is het jammer, maar als het bijv ene shooter of Adventure word gaat ut vast goed verkopen
Terug naar boven
link0007 BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

het is link0007 (spreek uit: link-triple-o'seven)
maar idd, ik ben kritisch, want dit lijkt me echt zo'n situatie als Nintendogs...
en BTW: de e-mail die je ontvangt als iemand in dit topic gereplyt heeft, is in het Engels, waar sommige leden nogal problemen mee kunnen gaan krijgen -als ze geen engels kunnen houd het op eh?-

en robert: lijkt me idd cool om wat zeldzaam wild neer te knallen op de savanne
Terug naar boven
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 06 Okt 2006 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

De cheeta zag er vind ik niet echt mooi uit de rest was heel mooi
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 23 Dec 2006 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind dat het er heel goed uitziet. En ik heb het wel voor zo'n natuurtitels. Zo herinner ik me uit een ver verleden een pc game waar je zelf als wolf moest zien te overleven.

Misschien gaat het met Afrika ook die kant uit? Je bent één zebra en ga maar je hangetje. Rennen voor die leeuw. Of je bent de leeuw en moet de zebra zien te pakken. Lijkt me best leuk.

Hoog tijd dat de makers nu eindelijk eens laten weten wat de bedoeling van Afrika zal zijn
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Miss zit je in een filmploeg van Discovery Channel of National Geographic en heb je als doel een documentaire te maken
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi schreef:
Miss zit je in een filmploeg van Discovery Channel of National Geographic en heb je als doel een documentaire te maken

En dan hopen dat je invloed kunt uitoefenen op de natuur en zo de hele tijd voor spectaculaire shots zorgen (red. neushoorn ramt soortgenoot, cheetah vangt een zebra, olifant komt met volle snelheid op de cameraman afgerend ).
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2007 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Vooral dat laatste is leuk
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2007 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien wordt het wel zo'n ubervette adventure game waar je alle dieren in de safari moet vangen en naar huis moet zien te krijgen. Dan kan je met een knoppencombinatie zoals bij God of War een dier temmen Als het dan mislukt *kuch* Steve Irwin *kuch* dan ben je game-over.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: