Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 164, 165, 166  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Meet the Spartans
Wederom een film die alle andere toffe films van het afgelopen jaar op de hak neemt. Ik heb me soms dood gelachen om de droge humor van de twee 'breinen' achter deze film.

Mijn favoriete quote uit de film blijft toch die van 'The Captain':
"I'm gonna go Hercules on your ass!"

Waarom is dit grappig?
Omdat de persoon die 'The Captain' speelt (Kevin Sorbo), van 1995 tot 1999 Hercules speelde in de gelijknamige TV-serie "Hercules: The Legendary Journeys"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

The Mist 7/10

Niet slecht maar ook niet goed. Acteerwerk was echt matig en de film zelf komt niet zo overtuigend over.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat

The dark knight!

10/10 super
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 09:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Batman: The Dark Knight

Topfilm met een zeer sterke rol voor de Joker. Jammer dat The Scarecrow er maar zo kort in zit en ik vraag me af of ze nog iets met Two-Face gaan doen.

9.5 / 10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Grandma's boy 8/10. Voor degeen die hem niet kennen het gaat over gamesdeveloppers, grootmoeders die stoned zijn en een aap die aan gevechtsport doet (aanrader).

http://nl.youtube.com/watch?v=vsEuOw3ihbs

Wall-E 9/10

Word niet veel in gesproken maar dat is niet erg aangezien het toch zeer goed was.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan

10/10

Heb het al voor de 3de keer gezien En die Amerikanen wat een sukkels

''My name a Borat. I come a from Kazakhstan. Can I say first, we support your war of terror!''

Amerikanen ''YAY''
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:

Topfilm met een zeer sterke rol voor de Joker. Jammer dat The Scarecrow er maar zo kort in zit en ik vraag me af of ze nog iets met Two-Face gaan doen.

9.5 / 10

Van wat ik heb gelezen wordt dit een soort Batman Forever, heb gelezen(geruchten) gehoord over Angelina Jolie als Catwoman en Johhny Depp voor Riddler
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Rene Groen schreef:

9.5 / 10

Van wat ik heb gelezen wordt dit een soort Batman Forever, heb gelezen(geruchten) gehoord over Angelina Jolie als Catwoman en Johhny Depp voor Riddler

En Philip Seymour Hoffman als The Penguin
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

EenGeregistreerdeGast schreef:
MarcianoNL schreef:
Rene Groen schreef:

9.5 / 10

Lol ik had juist gelezen dat de acteur van Batman nooit tegen de Pinquin wou
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
EenGeregistreerdeGast schreef:
MarcianoNL schreef:
Rene Groen schreef:

9.5 / 10

Lol ik had juist gelezen dat de acteur van Batman nooit tegen de Pinquin wou

Wie dit leest is een sukkel.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat

You Don't Mess With The Zohan

9/10

Eindelijk weer eens wat anders dan standaard komedie films, om deze kon ik eens een keer echt lachen
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Hancock 6/10

De eerste helft was prima maar daarna ging het bergafwaarts. Erg jammer.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Doomsday 8/10

Gewoon een zeer vermakelijke film. Vond hem vrij voorspelbaar, maar dat mocht de pret niet drukken.

@konnichiwa
Iedereen die wel 's gamet moet Grandma's Boy eens gezien hebben. Maar je moet hem niet in je eentje kijken. Samen met een paar vrienden zal je echt constant de slappe lach hebben. Echt een aanrader, helemaal met je eens!
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon

9/10

Ook al had ik de film al eerder gezien, ik werd er weer door geraakt. Prachtige film voor Nederlandse begrippen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

You don't mess with the Zohan

Ach, het had leuke momenten, maar als geheel gezien had ik er als komedie meer van verwacht.

4 / 10
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 00:39    Onderwerp: Reageren met citaat

HellBoy 8/10

Leuke film maar op sommige momenten val het een beetje tegen.

Laatst aangepast door Lawliet op 19 Aug 2008 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

The man who new to little

Wel grappig 7/10
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

The X-Files: I Want To Believe
In mijn ogen de film van 2008! Wat geweldig om Mulder en Scully (en natuurlijk Skinner) na 6 jaar weer terug te zien... in een nieuw avontuur.

Ik, als X-Files fan, kreeg in het begin van de film al meteen weer het X-Files-gevoel dat ik ook had met verschillende afleveringen uit de serie (Tooms). En natuurlijk de potloden in het plafond en de zonnepitten die Mulder altijd eet...

Het verhaal van de film is in trouwe X-Files-stijl en je kan er dan ook niet omheen dat dit gewoon een must is voor fans van de serie. Er is al gezegd dat, als "I Want To Believe" een succes is, er nog een derde film aankomt, en dat kan ik natuurlijk alleen maar toejuichen.

Je hoeft trouwens geen verstand te hebben van de serie om deze film te kunnen volgen, aangezien dit gewoon een lange M(onster) O(f) T(the) W(eek) is, eigenlijk.

9/10
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Grappig dat je zo enthousiast bent, op het forum van DVD.nl, waar veel X-Files liefhebbers zitten, wordt de film bijna afgemaakt. Film scoort ook een magere 6.4 op IMDB.

Moet hem zelf nog zien, dus heb er zelf nog geen mening over.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor 8/10

Leuke film lekker veel aktie en domme dialogen. =D
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 24 Aug 2008 01:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Donnie Darko

Eindelijk gezien, het werd tijd. Meteen één van mijn favoriete films geworden. Wat een indrukwekkend en ontroerend stukje film.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Aug 2008 02:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Freddy VS Jason 10/10

een 10... Ja ik ben een grote fan van beide series en hun samen in een film is net als stokbrood met knoflookboter. Het gevecht was gewoon erg gaaf And if you don't think so you must be stupid! Oke nu even eerlijk ik geef de film een 9. De sfeer zat er goed in. Jason's beste look to date en Freddy blijft gewoon Freddy Alleen sommige soundtracks vind ik niet echt passen bij de film hoewel we niet meer in de 80/90s leven. Nu maar hopen op deeltje 2.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 24 Aug 2008 03:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Fight Club
Net voor de zoveelste keer gezien en hij blijft vermaken. Wat me eindelijk is opgevallen, is dat de regie echt héél goed was. Met name het camerawerk en het geluid dat steeds op perfecte timing komt. Verder vind ik het zelf één van de beste films die ik gezien heb vanwege een hartstikke goede cast en een nog betere plot.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Aug 2008 10:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor

Deze formule is nu toch echt weleens uitgewerkt. Jet Li weet totaal niet over te komen als 'mummy' en het leeftijdsverschil tussen zoon en vader is ineens zo minimaal dat er ook op dat gebied geen enkel stukje geloofwaardigheid is.

4 / 10
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 24 Aug 2008 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor

Deze formule is nu toch echt weleens uitgewerkt. Jet Li weet totaal niet over te komen als 'mummy' en het leeftijdsverschil tussen zoon en vader is ineens zo minimaal dat er ook op dat gebied geen enkel stukje geloofwaardigheid is.

4 / 10

Inderdaad, en de "humor" was ook oftwel voor kinderen van 8 jaar, oftwel voor de retards.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 33 van 166

Ga naar: